Beidequote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:08 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Stelling 1 of 2 weerspreek je?
112 opnieuw bellen om te gaan schelden is idd pijnlijk, als je daarna nog een keer hetzelfde doet bij 0800-TUIG ben je niet goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat verhaal van die Thijs klopt is het wel pijnlijk
Of ze waren er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ze honderden van dat soort berichten hebben gekregen bij de politie. Op twitter zag ik ook allemaal mensen die contact met de politie hadden gezocht want hun hadden de oplossing voor deze zaak. Jammer achteraf dat de politie juist deze melding niet serieus heeft genomen.
In het ecologisch plan van Rijkswaterstaat staat beschreven dat op sommige plekken geen vangrail geplaatst dient te worden om de aangewezen natuurgebieden bij te kunnen houden. In 2009 is dat aldaar in het landschapsplan van de A59 met name knooppunt Empel aangegeven.quote:
Nee. Dat heet aanwijzingen volgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:10 schreef PS. het volgende:
Wel denk ik dat er iets te veel is gefocust op dat ene gebied rondom Waspik, wellicht door het telefoonsignaal?
Heet dat geen tunnelvisie?
Nja er is 2 dagen heel veel gezocht in het gebied rond Waspik, en verder eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat heet awnwijzingen volgen.
Ze hebben verder ook niks uitgesloten. En gewoon gereageerd op de aanwijzing bij knooppunt Empel zodra die gevonden was.
Ok dan heb ik het wat dat betreft mis. Ik zelf zou zo'n "middenberm" niet snel als natuurgebied kwalificeren. Maar ik zit niet in de materie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
In het ecologisch plan van Rijkswaterstaat staat beschreven dat op sommige plekken geen vangrail geplaatst dient te worden om de aangewezen natuurgebieden bij te kunnen houden. In 2009 is dat aldaar in het landschapsplan van de A59 met name knooppunt Empel aangegeven.
https://puc.overheid.nl/rijkswaterstaat/doc/PUC_112858_31/
Bij Tunnelvisie hadden ze nu nog rondjes boven waspik gevlogen ondanks aanwijzingen datvze bij knooppunt Empel lagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat heet awnwijzingen volgen.
Ze hebben verder ook niks uitgesloten. En gewoon gereageerd op de aanwijzing bij knooppunt Empel zodra die gevonden was.
Daar was een aanwijzing (uitvallen telefoonsignaal). Bij knooppunt Empel (nog) niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Nja er is 2 dagen heel veel gezocht in het gebied rond Waspik, en verder eigenlijk niet.
Gister ook de heli gevolgd, die maar 1 keer langs dat gebied is gevlogen (en kennelijk niks heeft gezien) Vandaag zijn er meerdere politieheli's heel veel water afgegaan rond Waspik, maar daar is nooit goed gezocht.
Ik zou dat overigens ook niet doen, maar kennelijk hebben ze wel te veel tijd en moeite in 1 plek gestoken. Ik neem maar aan dat men hier van leert.
Exactquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Bij Tunnelvisie hadden ze nu nog rondjes boven waspik gevlogen ondanks aanwijzingen datvze bij knooppunt Empel lagen.
Nee maar daarom zou dat wel iets zijn wat in de toekomst anders moet. Ze gaan nu uit van het punt waar het signaal is verloren, en dat er daar ook iets te vinden moet zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was een aanwijzing (uitvallen telefoonsignasl). Bij knooppunt Empel (nog) niet.
Jawel. Heli heeft ook gewoon hele route gevlogen. Daar werd echter geen aanwijzing gevonden tot later vandaag. En toen werd er daar gewoon gezocht. En gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee maar daarom zou dat wel iets zijn wat in de toekomst anders moet. Ze gaan nu uit van het punt waar het signaal is verloren, en dat er daar ook iets te vinden moet zijn.
Maar je kan dus nog gewoon 30 kilometer verderop liggen. Daar had niemand rekening mee gehouden.
Snap ik, is ook een rare materie maar soms gaan de boomknechtspartelaar en de snelweginsecten voor de verkeersveiligheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik het wat dat betreft mis. Ik zelf zou zo'n "middenberm" niet snel als natuurgebied kwalificeren. Maar ik zit niet in de materie.
Nee, en grote kans dat daar ook nooit een antwoord op komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:17 schreef Poolbal het volgende:
Is er een idee hoe of waarom de auto in het water is beland?
Heli heeft de route gevlogen ja, maar geen zoekslagen gemaakt in dat gebied.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Heli heeft ook gewoon hele route geblogen. Daar werd echter geen aanwijzing gevonden tot later vandaag. En toen werd er daar gewoon gezocht. En gevonden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Heli heeft de route gevlogen ja, maar geen zoekslagen gemaakt in dat gebied.
Het is ook geen route die logischerwijs gereden zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Heli heeft ook gewoon hele route geblogen. Daar werd echter geen aanwijzing gevonden tot later vandaag. En toen werd er daar gewoon gezocht. En gevonden.
Ik vind het persoonlijk nog steeds wel een logische route eigenlijk. Ik zou ook zo rijden van Raamsdonkveer naar Vught.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:21 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het is ook geen route die logischerwijs gereden zou zijn.
Er zijn heel veel niet logische routes en dito plekken.
Om dan te gaan zoeken moet je echt een aanwijzing hebben.
Nee, gewoon overheen gevlogen wel, maar inderdaad geen rondjes gemaakt daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Wat bedoel je? Geen rondjes gevlogen ofzo?
Helder.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, gewoon overheen gevlogen wel, maar inderdaad geen rondjes gemaakt daar.
Wel de hele middag heul veel rondjes boven Waspik en omgeving.
Om den bosch heen lijkt mij onlogisch, maar ik ben daar niet bekent.Zal je dus niet tegenspreken. Maar google maps noemt hem ook niet, ook niet als alternatief.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog steeds wel een logische route eigenlijk. Ik zou ook zo rijden van Raamsdonkveer naar Vught.
Het is maar wat je prettiger vindt rijden..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:25 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Om den bosch heen lijkt mij onlogisch, maar ik ben daar niet bekent.Zal je dus niet tegenspreken. Maar google maps noemt hem ook niet, ook niet als alternatief.
Ook op bekende wegen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Zelf vind ik het trouwens heel naar rijden zonder navigatie. De telefoon is uitgegaan, ik kan me voorstellen dat zoiets de kans op een ongeluk ook vergroot (althans bij mij wel want ik weet dan minder goed wat ik moet verwachten verderop).
Maar dan je echt binnendoor, niet om een stad over de snelweg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is maar wat je prettiger vindt rijden..
Voorbeeld: mijn ouders namen in mijn jeugd altijd langer durende binnendoorroutes. Zowel in NL als naar de vakantiebestemming. Vonden ze leuker rijden (qua omgeving/landschap) en dat het langer duurde deerde ze niet.
Ik weet niet anders. Altijd oude auto's gehad zonder moderne snufjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Zelf vind ik het trouwens heel naar rijden zonder navigatie. De telefoon is uitgegaan, ik kan me voorstellen dat zoiets de kans op een ongeluk ook vergroot (althans bij mij wel want ik weet dan minder goed wat ik moet verwachten verderop).
Zoek je een zondebok?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zou Sanne haar gordel om hebben gehad?
Je kind die 2 dagen onder water heeft gelegen, wil je echt niet zien, er gebeuren hele smerige dingen met een lichaam wat onder water ligt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou als vader mijn kind per direct willen zien.
Sanne reed sowiedo niet binnendoor, maar juist via de snelweg. Terwijl in dit geval binnendoor korter qua tijd zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Maar dan je echt binnendoor, niet om een stad over de snelweg.
Dat weet je misschien uit ervaring, maar je gevoel zegt op dat moment toch wat anders denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:36 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kind die 2 dagen onder water heeft gelegen, wil je echt niet zien, er gebeuren hele smerige dingen met een lichaam wat onder water ligt.
Maar de politie weet dat ook en zal echt wel de familie tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet je misschien uit ervaring, maar je gevoel zegt op dat moment toch wat anders denk ik.
Ja, die wil je wél zienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:36 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kind die 2 dagen onder water heeft gelegen, wil je echt niet zien, er gebeuren hele smerige dingen met een lichaam wat onder water ligt.
een overleden persoon als zondebok? nee.quote:
Serieus? N.a.v. een individueel geval?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
een overleden persoon als zondebok? nee.
misschien kon ze zich niet bevrijden van haar gordel, mocht ze die om hebben gehad?
misschien had ze haar gordel niet om, zodat ze hierdoor knock out ging tijdens in het water belanden?
puur uit oogpunt verbeteren verkeersveiligheid
Misschien waren ze teveel gefocust dat gebied, omdat het volgens de (beste?) vriend van Sanne ondenkbaar zou zijn dat zij met een niet opgeladen telefoon op pad is? Dus in eerste instantie toch uitgaande van het laatst opgevangen signaal en daarop gaan zoeken. Het zijn misschien toch dat soort (best bedoelde) opmerkingen van mensen die dichtbij een slachtoffer staan en dan juist de politie op het verkeerde been zetten,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Nja er is 2 dagen heel veel gezocht in het gebied rond Waspik, en verder eigenlijk niet.
Gister ook de heli gevolgd, die maar 1 keer langs dat gebied is gevlogen (en kennelijk niks heeft gezien) Vandaag zijn er meerdere politieheli's heel veel water afgegaan rond Waspik, maar daar is nooit goed gezocht.
Ik zou dat overigens ook niet doen, maar kennelijk hebben ze wel te veel tijd en moeite in 1 plek gestoken. Ik neem maar aan dat men hier van leert.
Van een taluud rijden ZONDER gordel? Dan hoef je jezelf niet meer te bevrijden hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
misschien kon ze zich niet bevrijden van haar gordel, mocht ze die om hebben gehad?
ja, want ik denk ook n.a.v. dit individueel geval, dat er vangrails geplaatst gaan worden daar, denk je niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serirus? N.a.v. een individueel geval?
Dat denk ik niet, nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ja, want ik denk ook n.a.v. dit individueel geval, dat er vangrails geplaatst gaan worden daar, denk je niet?
en dan vraag je aan mij of ik een zondebok zoek? okquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
en dan vraag je aan mij of ik een zondebok zoek? ok
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Politie, het blijven ambtenaren
misschien auto op kopquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:47 schreef DX11 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)stuurder-lichtgewond
Als ik dit zie is het water vrij ondiep en blijft elke auto zichtbaar boven water, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |