Iemand die hun auto van de weg heeft geduwd of ook betrokken was bij een ongeluk? Lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is out of the question omdat niemand het ooit zal weten, de enige die het wist was Sanne en die kan het helaas niet meer navertellen. En verder zie ik ook geen enkele reden waarom het ook maar ergens belangrijk zou zijn. Ze waren onderweg, zijn verongelukt en her zwartste scenario is uitgekomen.
Belangrijk is nu dat uitgezocht wordt, voor zover mogelijk, hoe het heeft kunnen gebeuren. Was het een “fout” van Sanne of is er iemand anders bij betrokken geweest. Dat is de enige belangrijke vraag die nog rest.
Politie heeft afwijkende bandensporen gevonden en is toen verder gaan zoeken...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:58 schreef nils7 het volgende:
Hoe is de auto eigenlijk gevonden?
Toch die heli of…?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:58 schreef nils7 het volgende:
Hoe is de auto eigenlijk gevonden?
Toch die heli of…?
Scherpe bocht? Daar kan je gewoon met 150 doorheen als ik jouw foto bekijk. Kromming in de weg met duidelijke markering.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon idioot te noemen. Het is een scherpe bocht waar dan wel weer borden voor staan.
[ afbeelding ]
Voor snelwegbegrippen valt dat onder een scherpe bocht ja, adviessnelheid is ook 90 daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:00 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Scherpe bocht? Daar kan je gewoon met 150 doorheen als ik jouw foto bekijk.
Die reageren ook net zo gehaast als een Fok!er die eerste wil zijn met topic openen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Hadden ze nou niet een andere foto kunnen nemenBeetje lullig sta je er zo op als agente.
Flauwe bocht las ik in het bericht op Omroep Brabant.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon idioot te noemen. Het is een scherpe bocht waar dan wel weer borden voor staan.
[ afbeelding ]
Verkeersbord J02 staat niet voor een flauwe bocht, dus Omroep Brabant kan veel zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Flauwe bocht las ik in het bericht op Omroep Brabant.
Je kunt daar op zich wel met flinke snelheid doorheen, maar het is best een lompe bocht....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:00 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Scherpe bocht? Daar kan je gewoon met 150 doorheen als ik jouw foto bekijk. Kromming in de weg met duidelijke markering.
Is hij daar nog steeds verdrietig over ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Die reageren ook net zo gehaast als een Fok!er die eerste wil zijn met topic openen.
Achterwielaandrijving en gáánquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt daar op zich wel met flinke snelheid doorheen, maar het is best een lompe bocht....
Als dat verhaal van die Thijs klopt is het wel pijnlijkquote:
Welnee man..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Het is een gevaarlijk stuk weg als ik de meldingen van de afgelopen jaren bekijk. Om het stukje natuurgebied bij te kunnen houden zal er mogelijk geen vangrail zijn geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar Thijs moet ook begrijpen dat je geen 112 hoeft te bellen om te vertellen dat je gelijk had en dat je boos bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat verhaal van die Thijs klopt is het wel pijnlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:07 schreef Stupidisco het volgende:
2019
https://www.omroepbrabant(...)stuurder-lichtgewondNou en? Overal gebeuren ongelukken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Al denk ik wel dat ze honderden van dat soort berichten hebben gekregen bij de politie. Op twitter zag ik ook allemaal mensen die contact met de politie hadden gezocht want hun hadden de oplossing voor deze zaak. Jammer achteraf dat de politie juist deze melding niet serieus heeft genomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat verhaal van die Thijs klopt is het wel pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |