Was hier maandag rond die tijd volgens mij niet zo slecht meer. Eerder op de dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Misschien juist door slechte weer een omweg genomen en netjes op snelweg gebleven. Je weet het niet.
ja, onderkoeling is echt wel een ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je daar 3 dagen ligt in de kou…
Komende 2 weken zijn cruciaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat er de komende uren wel meer bekend zou worden.
idd. denk voor middernacht persconferentie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
oh in het water... tering... nouja ik hou mijn hart vast dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je makkelijk in verdwijnen.
Omdat een trauma arts met een MMT verpleegkundige samen met 2 gewone ambu's nog een heel eind kan komen bij dit soort casussen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef Rodgrod het volgende:
Overigens kan je je ook afvragen waarom er niet twee traumaheli's worden opgeroepen. Het gaat immers om twee inzittenden
Waarom 2? Traumaheli's worden meestal gebruikt om artsen naar locatie te brengen. Niet patiënten naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef Rodgrod het volgende:
Overigens kan je je ook afvragen waarom er niet twee traumaheli's worden opgeroepen. Het gaat immers om twee inzittenden
Ik rij in een Kia Rio uit 2019, moet ik mij zorgen gaan maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
slechte reclame voor kia wel, zou de 2e zijn die spoorloos verdwijnt
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
thx voor de updatesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef patrickt37 het volgende:
Krijg net de bevestiging dat de auto deels in het water ligt. Onbekend of ze leven. Heel veel blauw, alles is afgezet.
de auto van sanne is gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik rij in een Kia Rio uit 2019, moet ik mij zorgen gaan maken?
Haak net pas weer in, nog niet helemaal bijgelezen, maar zijn er echt ontwikkelingen?
https://www.omroepbrabant(...)de-zoektocht-vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik rij in een Kia Rio uit 2019, moet ik mij zorgen gaan maken?
Haak net pas weer in, nog niet helemaal bijgelezen, maar zijn er echt ontwikkelingen?
MMT wordt ook ingezet bij extracties waarbij het lichaam niet in één deel geborgen kan worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.
Speculaties mogen niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch denk, niet dat het zo is.
Regel me maar een nieuwe danquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Doe iets aan die achterlijke UI van je
Beidenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:28 schreef KoningJesper het volgende:
Traumahelis zijn niet voor transport slachtoffer naar ziekenhuis he. Voor transport MMT naar PD.
Trauma heli neemt niet vaak mensen mee, als het even kan gaat dat per ambulance.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Traumaheli is al weer weg, wel heel snel... Dan ga je inderdaad denken dat ze overleden zijn. Hij gaat ook rechtstreeks naar Volkel, niet naar een ziekenhuis
Ja, maar dan nog gaan ze wel mee naar het ziekenhuis, die arts moet anders lopen naar het vliegveld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:28 schreef KoningJesper het volgende:
Traumahelis zijn niet voor transport slachtoffer naar ziekenhuis he. Voor transport MMT naar PD.
Heeft zo een arts niet meer bevoegdheden dan een normale ambulance medewerker. Daar doelde ik meer op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:27 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Waarom 2? Traumaheli's worden meestal gebruikt om artsen naar locatie te brengen. Niet patiënten naar het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |