En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het bizar dat iemand daar van de weg kan raken tijdens de spits zonder dat iemand het heeft gezien.
Dat moet ik je toegeven ja, maar ik vind het bijzonder.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Doe maar lekker lullig. Maar vooralsnog klopt gewoon mijn verhaal. Ik verkondig geen bullshit
Mensen zijn een beetje gestresst hierquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Doe maar lekker lullig. Maar vooralsnog klopt gewoon mijn verhaal. Ik verkondig geen bullshit
ja is wel 30 km verderopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.
is ze zelf misschien gevlucht? en dat Hebe ergens dood ligt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef Ama het volgende:
Zou er een klein wonder kunnen bestaan dat 1 van de 2 nog leeft?
In dit geval zullen ze komen en snel. Iedereen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.
Ja :/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.
Het regende toch enorm? Las ik ergens .quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onmogelijk dat dat niet is opgemerkt...
is ze dan later gaan rijden en verongelukt?
Hoeveel zwarte Kia's zullen er naast de weg liggen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
Wel vragen natuurlijk als dit hun zijn, van Raamsdonkveer naar Vught en dan in Den Bosch gevonden worden?
maar de heli ziet dat toch wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Toch vaak genoeg dat er even geen auto achter je zit daar?
Ja een GGD arts, die laten ze niet invliegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval zullen ze komen en snel. Iedereen.
Iemand zal de dood moeten vaststellen als dat nodig mocht zijn.
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het regende toch enorm? Las ik ergens .
Gezien al die bullshit posts in dit topic klonk dit niet echt geloofwaardig. Sorry je had gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
euh ja den bosch ligt op de weg naar vught.. je hebt daar een binnendoorweg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
Wel vragen natuurlijk als dit hun zijn, van Raamsdonkveer naar Vught en dan in Den Bosch gevonden worden?
Voorzorg? Als de melding is dat er een auto te water is gesignaleerd komt zeker de ambu wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
zzp-ers zorgen wel dat hun phone bereikbaar is, anders kost het geldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Auto gevonden met inzittende die mogelijk nog leven. Natuurlijk gaan ze vliegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja een GGD arts, die laten ze niet invliegen.
klopt, maar ik bedoel dat de heli daar toch heeft gekeken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het regende toch enorm? Las ik ergens .
slechte reclame voor kia wel, zou de 2e zijn die spoorloos verdwijntquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel zwarte Kia's zullen er naast de weg liggen?
Het was wel bekend dat de beide dames wel eens gingen ‘touren’ met harde muziek op in de auto. Is toch ook weer niet dusdanig uit de richting?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
En ook niet kon bellen voor hulp mocht haar toestand dat hebben toegelatenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Knooppunt Empel is wat om, maar misschien op weg naar de Mac in Rosmalen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh ja den bosch ligt op de weg naar vught.. je hebt daar een binnendoorweg.
iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel zwarte Kia's zullen er naast de weg liggen?
Goede bron welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:22 schreef superniger het volgende:
Hep op Twitter gelezen dat ze zijn overleden
Ja, niet om alleen iemand dood te verklaren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auto gevonden met inzittende die mogelijk nog leven. Natuurlijk gaan ze vliegen.
Zeker. En een traumaheli is ook niet zo vreemd. Maar als je zeker bent dat er niemand meer leeft komt hij niet. Dus die conclusie is veel te voorbarig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voorzorg? Als de melding is dat er een auto te water is gesignaleerd komt zeker de ambu wel.
De snelste route stuurt mij ten zuiden van Den Bosch, maar niet helemaal gek nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het was wel bekend dat de beide dames wel eens gingen ‘touren’ met harde muziek op in de auto. Is toch ook weer niet dusdanig uit de richting?
ivm file misschien ff anders geredenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Knooppunt Empel is wat om, maar misschien op weg naar de Mac in Rosmalen?
Niet zo gek toch? Ik had alleen zelf door Den Bosch gereden ipv er omheen maar mss reed ze langs haar eigen huis eerst. Geen idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
Wat een kutposts heb je de hele tijd. Het gaat wel over een klein meisje dat vermist is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:22 schreef superniger het volgende:
Geen leuke grappenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:22 schreef superniger het volgende:
daarom nooit je phone leeg laten gaanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
En ook niet kon bellen voor hulp mocht haar toestand dat hebben toegelaten
Verwijder dit soort shit gewoon.quote:
In deze situatie niet heel gek toch? Mocht er nog iemand in leven zijn wil je meteen handelen ipv dan dat je nog hulpdiensten moet gaan oproepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
euh meid lees jij twitter ook?quote:
dat telt even niet, tenzij echte bronquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:22 schreef superniger het volgende:
Kan prima. Het kan iets korter over de ‘nieuwe’ randweg maar daar staan verkeerslichten en dat kan flink druk zijn (en dan kan je niet langs de Mac als dat een onderwerp is) daar wordt niet iedereen enthousiast vanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
dat hoeft toch niet, hij vermeldt toch netjes dat het van twitter komt en dus best speculatie kan zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Verwijder dit soort shit gewoon.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Traumaheli is al weer weg, wel heel snel... Dan ga je inderdaad denken dat ze overleden zijn. Hij gaat ook rechtstreeks naar Volkel, niet naar een ziekenhuis
Ja, dat is doorgaans geen best teken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Traumaheli is al weer weg, wel heel snel... Dan ga je inderdaad denken dat ze overleden zijn. Hij gaat ook rechtstreeks naar Volkel, niet naar een ziekenhuis
Als je daar 3 dagen ligt in de kou…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Twee dagen onder water in een auto? Die zijn echt wel dood hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker. En een traumaheli is ook niet zo vreemd. Maar als je zeker bent dat er niemand meer leeft komt hij niet. Dus die conclusie is veel te voorbarig.
nee juist GEEN redelijke bron, we lezen toch al de hele dag onzin van twitter. ERGO. hij zei :Het staat op twitter dus neem het met een korreltje zoutquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef mij 1 redelijk bron op twitter die dat zegt.
Was hier maandag rond die tijd volgens mij niet zo slecht meer. Eerder op de dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Misschien juist door slechte weer een omweg genomen en netjes op snelweg gebleven. Je weet het niet.
ja, onderkoeling is echt wel een ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je daar 3 dagen ligt in de kou…
Komende 2 weken zijn cruciaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat er de komende uren wel meer bekend zou worden.
idd. denk voor middernacht persconferentie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
oh in het water... tering... nouja ik hou mijn hart vast dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je makkelijk in verdwijnen.
Omdat een trauma arts met een MMT verpleegkundige samen met 2 gewone ambu's nog een heel eind kan komen bij dit soort casussen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef Rodgrod het volgende:
Overigens kan je je ook afvragen waarom er niet twee traumaheli's worden opgeroepen. Het gaat immers om twee inzittenden
Waarom 2? Traumaheli's worden meestal gebruikt om artsen naar locatie te brengen. Niet patiënten naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef Rodgrod het volgende:
Overigens kan je je ook afvragen waarom er niet twee traumaheli's worden opgeroepen. Het gaat immers om twee inzittenden
Ik rij in een Kia Rio uit 2019, moet ik mij zorgen gaan maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
slechte reclame voor kia wel, zou de 2e zijn die spoorloos verdwijnt
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |