Een snelweg en een bocht zonder vangrailquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
En geen vangrail op dat stuk. Daarvoor en daarna wel
erg duf, voor die paar centen trek je de rail gewoon door.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een snelweg en een bocht zonder vangrail
Ach jeetjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:14 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte Kia Picanto gevonden bij Den Bosch in zoektocht naar Hebe en Senne, hulpdiensten massaal ter plaatse
Bij knooppunt Empel bij Den Bosch is een Kia Picanto gevonden in dezelfde kleur als die van de vermiste Sanne. Er zijn meerdere ambulances en een traumahelikopter ter plekke. Ook de politiehelikopter is in de buurt. Het gaat om een zwart voertuig dat in de berm zou liggen.
https://www.ed.nl/brabant(...)er-plaatse~a9f46032/
Ja dat is wel 1+1 dan waarschijnlijk....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:14 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte Kia Picanto gevonden bij Den Bosch in zoektocht naar Hebe en Senne, hulpdiensten massaal ter plaatse
Bij knooppunt Empel bij Den Bosch is een Kia Picanto gevonden in dezelfde kleur als die van de vermiste Sanne. Er zijn meerdere ambulances en een traumahelikopter ter plekke. Ook de politiehelikopter is in de buurt. Het gaat om een zwart voertuig dat in de berm zou liggen.
Aiii..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:14 schreef Stupidisco het volgende:
Doe maar lekker lullig. Maar vooralsnog klopt gewoon mijn verhaal. Ik verkondig geen bullshitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Je kreeg een melding dat de botsabsorbeerder kapot was omdat iemand met een zwarte Kia Picanto er doorheen was gereden ofzo?
onmogelijk dat dat niet is opgemerkt...quote:
Oproep van het Bedrijfs Opvang Team zie ik ook, en dat is niet positief vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
als ik bij de 112 meldingen kijk van Den Bosch lijkt er wel wat aan de hand, herbezetting van de brandweer, traumahelicopter die kant op en officieren van dienst die zich moeten melden.
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.quote:
Hoezo? Toch vaak genoeg dat er even geen auto achter je zit daar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onmogelijk dat dat niet is opgemerkt...
is ze dan later gaan rijden en verongelukt?
Bizar dat daar geen vangrail is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je makkelijk in verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |