Oproep van het Bedrijfs Opvang Team zie ik ook, en dat is niet positief vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
als ik bij de 112 meldingen kijk van Den Bosch lijkt er wel wat aan de hand, herbezetting van de brandweer, traumahelicopter die kant op en officieren van dienst die zich moeten melden.
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.quote:
Hoezo? Toch vaak genoeg dat er even geen auto achter je zit daar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onmogelijk dat dat niet is opgemerkt...
is ze dan later gaan rijden en verongelukt?
Bizar dat daar geen vangrail is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je makkelijk in verdwijnen.
En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het bizar dat iemand daar van de weg kan raken tijdens de spits zonder dat iemand het heeft gezien.
Dat moet ik je toegeven ja, maar ik vind het bijzonder.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Doe maar lekker lullig. Maar vooralsnog klopt gewoon mijn verhaal. Ik verkondig geen bullshit
Mensen zijn een beetje gestresst hierquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Doe maar lekker lullig. Maar vooralsnog klopt gewoon mijn verhaal. Ik verkondig geen bullshit
ja is wel 30 km verderopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.
is ze zelf misschien gevlucht? en dat Hebe ergens dood ligt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef Ama het volgende:
Zou er een klein wonder kunnen bestaan dat 1 van de 2 nog leeft?
In dit geval zullen ze komen en snel. Iedereen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want? De traumaheli en de ambulance komen niet voor doden, zijn ze veel te duur voor.
Ja :/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En ook nog het toeval dat haar telefoon ruim daarvoor geen signaal meer heeft gegeven.
Het regende toch enorm? Las ik ergens .quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onmogelijk dat dat niet is opgemerkt...
is ze dan later gaan rijden en verongelukt?
Hoeveel zwarte Kia's zullen er naast de weg liggen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
Wel vragen natuurlijk als dit hun zijn, van Raamsdonkveer naar Vught en dan in Den Bosch gevonden worden?
maar de heli ziet dat toch wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Toch vaak genoeg dat er even geen auto achter je zit daar?
Ja een GGD arts, die laten ze niet invliegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval zullen ze komen en snel. Iedereen.
Iemand zal de dood moeten vaststellen als dat nodig mocht zijn.
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het regende toch enorm? Las ik ergens .
Gezien al die bullshit posts in dit topic klonk dit niet echt geloofwaardig. Sorry je had gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
euh ja den bosch ligt op de weg naar vught.. je hebt daar een binnendoorweg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
Wel vragen natuurlijk als dit hun zijn, van Raamsdonkveer naar Vught en dan in Den Bosch gevonden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |