Doe maar een sticker,snotneusquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Goed zo. Wil je nu een schouderklopje?
Speculatie is en recherche spelen is ook niet de bedoeling. Zie eerdere berichten van de mods in deze reeks.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
twitter staat er vol mee dus dat wordt hier gedeeld.
ik denk niet dat het probleem is dat er gespeculeerd wordt, het probleem is eerder dat men feitelijkheden over deze personen hier deelt wat leidt tot speculatie. de modbreak kan beter zijn: AUB niet over andere personen praten dan Sanne en Hebe.
Enige wat ik een beetje vaag vind is dat die derde persoon dan kennelijk niet vermist wordt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:54 schreef PS. het volgende:
Ik geloof dat appje eigenlijk wel, locatie is in elk geval goed denkbaar.
Dat er mogelijk nog iemand in de auto zat kan natuurlijk zo genterpreteerd zijn. Staat ook nergens dat dat zeker is, maar dat het er mogelijk op lijkt.
Linkje naar de heli?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel opvallend, hier hangt de politieheli nu ook boven.
Ook traumaheli voor opgeroepenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel weer een stuk verder op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Drie dagen op vakantie misschien?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Enige wat ik een beetje vaag vind is dat die derde persoon dan kennelijk niet vermist wordt?
Zou wel mooi zijn als ze dan nog in leven zijn natuurlijk, maar wie zegt dat het met dit te maken heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar daar is ook een traumaheli naar onderweg, dat zou dan niet echt logisch zijn.
Traumaheli zou ook vliegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, alleen is de melding niet een ongeval, maar assistentie politie. En de politieheli die daar meteen boven hing...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
een auto-ongeluk op de knooppunt Empel?
Er gebeurt helaas wel meer dan alleen dit. Of is het op een hele relevante locatie? Die heli is ook niet alleen voor de evrmissingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat onlogisch? Twee volle dagen is ook weer niet zo lang, als je ‘gewoon’ bekneld zit en verder niet ernstig gewond bent overleef je dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar daar is ook een traumaheli naar onderweg, dat zou dan niet echt logisch zijn.
Sanne misschien wel .... Hebe niet ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom is dat onlogisch? Twee volle dagen is ook weer niet zo lang, als je ‘gewoon’ bekneld zit en verder niet ernstig gewond bent overleef je dat wel.
Traumahelikopter is daar, geen politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Die politie heli hing er boven maar is weer doorgevlogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Traumahelikopter is daar, geen politie.
Die is daar nu ja, de politieheli heeft daar al 20 minuten gecirckeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Traumahelikopter is daar, geen politie.
Ja, alleen krijgt de brandweer dan wel een melding van een ongeval. Niet ass politie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maarja, andere mensen kunnen ook ernstige ongelukken krijgen
hij verzwijgt in de media ook dat ze een werkrellatie hebben, terwijl iedereen dat kan googlen...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier word alleen maar gespeculeerd, kom op. Maargoed ik zal niks meer posten over mijn gedachtes over een persoon die iets te graag op tv komt, tenzij hij verdachte word...
Dat valt wel mee. Als je daar iets verder rechtdoor gaat zit rechts een volkstuinencomplexquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:05 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 1 van de afritten daar, als je daar vanaf vliegt kun je best even zoek zijn. Zeker omdat daar niet gezocht werd.
Watte?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ze zijn in ieder geval gevonden. In welke toestand weet ik niet
????quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
Dan moet je volgens mij wel heel gek doen om daar in te belanden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van deze 2 plassen dus waarschijnlijk. Of toch een sloot?
Nou kennelijk valt het niet mee, maar dat zullen we zo wel horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Als je daar iets verder rechtdoor gaat zit rechts een volkstuinencomplex
Voordeel van de twijfel dan maar, gezien je kennelijk wel wist dat er een auto gevonden was.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
Zo veel auto’s gaan er nu ook weer niet te water zonder dat ze gezien worden…quote:
Dat is wel een plas naast de McDonalds, daar gingen ze regelmatig naartoe toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van deze 2 plassen dus waarschijnlijk. Of toch een sloot?
Zeker als je vanaf Hooipolder komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij wel heel gek doen om daar in te belanden.
Dat zeg je nou, maar lees toch een paar keer per jaar wel dat ze een auto naar boven waarvan ze niet wisten dat ie er lag (ook met belgie erbij).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo veel auto’s gaan er nu ook weer niet te water zonder dat ze gezien worden…
Kan net zo goed om een inbreker gaan die in het water is gesprongen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou kennelijk valt het niet mee, maar dat zullen we zo wel horen.
De tijdlijn het laatste half uur is eerst dat de politieheli daar een tijdje hangt, en daarna pas de hulpdiensten worden opgeroepen...
Ja nou enkele per jaar in NL en Belgi vind ik niet veel. Als het dan ook nog min of meer in de buurt ligt…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou, maar lees toch een paar keer per jaar wel dat ze een auto naar boven waarvan ze niet wisten dat ie er lag (ook met belgie erbij).
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat is wel een plas naast de McDonalds, daar gingen ze regelmatig naartoe toch?
Aha. Nog geen officile bevestiging maar we wachten afquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zit in de wereld van botsabsorbers. Vandaar ik op de hoogte was van de informatie. Ik kon dit niet eerder meldden.
Ja, heel logisch ook. Dan heb je ook meteen een traumaheli nodig man.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kan net zo goed om een inbreker gaan die in het water is gesprongen.
Donder lekker op jij met die bullshitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zit in de wereld van botsabsorbers. Vandaar ik op de hoogte was van de informatie. Ik kon dit niet eerder meldden.
Alsof dat niet opvalt op klaarlichte dagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ook wel redelijk gek rijden dan.
Als ze echt gevonden zijn ben ik heel erg benieuwd in welke toestand. Je zou daar maar 2 dagen in die auto bekneld zitten. Zeker zo'n zorgenkind als Hebe dan ook nog eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:09 schreef patrickt37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |