Ik geloof dit ONMIDDELIJKquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
NB: kan ook een hoax / fake zijn.
"GEEN Facebook of andere enigszins herleidbare informatie posten.GEEN Gekissebisquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef michiel_merk het volgende:
Ah er word gemod op bepaalde onderwerpen in dit topic...reacties zij gewist zonder toelichting
Het is niet togestaan om speculeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef NoXia het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten betreft die "vriend" van Sanne? Er zouden wat geruchten rond gaat wat betreft zijn verleden?
Ik vond z'n houding wat apart en emotie zag ik ook niet (tv ) daar krijg ik een raar gevoel van dat heeft niks met fb te maken? Doet mij denken aan een andere zaak (pyromaan van 't zand wat jaren geleden)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"GEEN Facebook of andere enigszins herleidbare informatie posten.GEEN Gekissebis
GEEN speculatie over het persoonlijke leven van mensen die niet verdacht zijn in deze zaak"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval is het gewoon offtopic. Als die persoon eens stopt met steeds de media te zoeken dan houden de twittertrolls ook vanzelf op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Het is niet togestaan om speculeren.
Wat snap je niet aan GEEN SPECULATIE?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik vond z'n houding wat apart en emotie zag ik ook niet (tv ) daar krijg ik een raar gevoel van dat heeft niks met fb te maken? Doet mij denken aan een andere zaak (pyromaan van 't zand wat jaren geleden)
Was toen ook met die tram terrorist hier in Utrecht, gingen mensen ook meerdere schietpartijen verzinnen enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach bij eerdere van dit soort zaken als Anne Faber of Romy en Savannah waren er ook mensen die berichten op social media plaatste met ze zijn gevonden of een of ander verhaal hadden verzonnen over een ouder.
Bijvoorbeeld nu zie ik ook weer mensen zeggen dat Hebe wel de dochter van Sanne zou zijn. Fantastisch dat jij dat met je ogen kan zien Gerda, en waarom Gerda? Omdat ze allebei blond zijn.Mensen verzinnen de grootste onzin voor aandacht.
bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef patrickt37 het volgende:
Ze zijn gevonden. Ik kan bron niet prijs geven
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef patrickt37 het volgende:
Op twitter die vent die het aan het roeptoeteren is?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef patrickt37 het volgende:
Dat was toen nog wel enigszins verklaarbaar ook. De burgemeester heeft later gezegd dat er slachtoffers een behoorlijk eind bebloed door de stad hebben gelopen richting ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Was toen ook met die tram terrorist hier in Utrecht, gingen mensen ook meerdere schietpartijen verzinnen enzo.
Ja net zoals al die zwarte autos die kinderen ontvoerden en voor organen verkochten toen met Romy en Savannah zeker? Dit soort vage verhalen komen altijd voor omdat mensen blijkbaar sensatie en aandacht in hun leven nodig hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:54 schreef PS. het volgende:
Ik geloof dat appje eigenlijk wel, locatie is in elk geval goed denkbaar.
Dat er mogelijk nog iemand in de auto zat kan natuurlijk zo geïnterpreteerd zijn. Staat ook nergens dat dat zeker is, maar dat het er mogelijk op lijkt.
Nee, het is niet gewenst te speculeren over het persoonlijke leven van de betrokken mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Het is niet togestaan om speculeren.
Nee, want dat is totale onzin. Dit klopt gewoon kwa locatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:55 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
Ja net zoals al die zwarte autos die kinderen ontvoerden en voor organen verkochten toen met Romy en Savannah zeker?
Mee eens, het is zo verschrikkelijk genoeg... maar voor ons allemaal is wel erg genoeg, denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon offtopic. Als die persoon eens stopt met steeds de media te zoeken dan houden de twittertrolls ook vanzelf op.
Hier word alleen maar gespeculeerd, kom op. Maargoed ik zal niks meer posten over mijn gedachtes over een persoon die iets te graag op tv komt, tenzij hij verdachte word...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan GEEN SPECULATIE?
In dit geval kunnen we de orgaanverkoop theorie compleet afstrepen gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:55 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
Ja net zoals al die zwarte autos die kinderen ontvoerden en voor organen verkochten toen met Romy en Savannah zeker?
Goed zo. Wil je nu een schouderklopje?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier word alleen maar gespeculeerd, kom op. Maargoed ik zal niks meer posten over mijn gedachtes over een persoon die iets te graag op tv komt, tenzij hij verdachte word...
Klopt inderdaad. we hebben ook recht op privacy.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, het is niet gewenst te speculeren over het persoonlijke leven van de betrokken mensen.
twitter staat er vol mee dus dat wordt hier gedeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan GEEN SPECULATIE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |