Heeft ie nou alweer een banquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat Tong nou toch genieten van z'n vakantie.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ie nou alweer een ban
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:52 schreef Tjacka het volgende:
ga wel echt lekker op slamfm momenteel. zit bijna aan te denken om ade te gaan dit weekend
is dit het niveau tegenwoordig van de mods?quote:
kan je weer pizzas etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, 100 dagen niet gerookt, in totaal 2000 peuken vermeden, 390 euro bespaard.
Maximaal #viesdikkedquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dit het niveau tegenwoordig van de mods?
toen ik mod was trollde ik nog dat ik verstandelijk beperkt ben. dat is tegenwoordig wel anders.
Hoe gaat het fietsen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, 100 dagen niet gerookt, in totaal 2000 peuken vermeden, 390 euro bespaard.
Voel me nog niet echt fit genoeg om weer langere ritjes te maken, dus sjees ik wat door en om het dorp heen. Binnenkort wil ik toch nog wel weer een keertje naar de Veste fietsen, gewoon omdat het kan, en het ook eigenlijk maar een piseindje isquote:
McDonalds als beloning? Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voel me nog niet echt fit genoeg om weer langere ritjes te maken, dus sjees ik wat door en om het dorp heen. Binnenkort wil ik toch nog wel weer een keertje naar de Veste fietsen, gewoon omdat het kan, en het ook eigenlijk maar een piseindje ismet de auto gaan lijkt langer te duren vanwege de stoplichten enzo. Op de terugweg ff maccie doen als beloning, moet deze pens toch behouden he.
Het moet in stapjes gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
McDonalds als beloning? Nee, dat kan niet.
Braddie.gifquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
McDonalds als beloning? Nee, dat kan niet.
Hij heeft ooit een vlog gemaakt waarin hij een minuut of 10 door de buurt ging lopen.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van zwarte long op weg naar roetveeglong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |