Niet zwaaienquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Geweldige uitvindingen die dingen.
Zo af en toe borrelt er weer wat fok historie naar bovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Sjiek hendig, dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord.
Ik ben wel eens met de OPquote:
Paul ouwe rukkerquote:
Jaquote:
Ja niet overdrijvenquote:
Die zou ook zo'n glazenschoonmaakding kopenquote:
Die zou een hele fabriek kopen. Ook voor vega'squote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zou ook zo'n glazenschoonmaakding kopen
Owjee wekkertje op je telefoon op de jusite tijdstippen zetten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
Tegenwoordig moet ik medicatie innemen....maar vergeet het steeds![]()
Lekker handig ook.
Dat is wel handiger idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Owjee wekkertje op je telefoon op de jusite tijdstippen zetten?
Medicatie tegen vergeetachtigheid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
Tegenwoordig moet ik medicatie innemen....maar vergeet het steeds![]()
Lekker handig ook.
Om te herinneren dat je je medicijnen in moet nemen en verder ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Medicatie tegen vergeetachtigheid?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te herinneren dat je je medicijnen in moet nemen en verder ?
Verwacht eigenlijk niet dat ze de cel ingaat ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week zien we wel of ze naar de vrouwengevangenis gaat
We gaan het wel horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk niet dat ze de cel ingaat ....
Denk het niet, of zou de mocro maffia ook achter haar aanzitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
Zou ze ook in de strengbeveiligde rechtbank hier in Osdorp moeten voorkmen?
De bunker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
Zou ze ook in de strengbeveiligde rechtbank hier in Osdorp moeten voorkmen?
Al dr gecancelde fans natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het niet, of zou de mocro maffia ook achter haar aanzitten?
Ik begreep dat het zoontje nogal een boefke is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Kom in haar situatie nog maar eens aan nieuwe kleertjes
Die gaat idd al rond ... dat werd al gezegd tijden het programmaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wouter de Winter zat ook met verbazing te kijken.
[ afbeelding ]
minderjarig e-vapen in de super ... Met zn vriendjes en lekker onder je hoodie ... Net het een en ander gebruikt waarschijnlijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begreep dat het zoontje nogal een boefke is.
Getsiequote:
Ik zit er een beetje op te letten nu ik het terug kijk. Dat gezicht zegt allesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wouter de Winter zat ook met verbazing te kijken.
[ afbeelding ]
Sterkte dan maarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik moet werken en ik heb geen zin
Dank jequote:
O vreselijk je zou zo zijn taken overnemenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.. Die voorzitter is zo'n verschrikkelijke ouwehoer en hij hoort zichzelf zoooo graag
Notulen:quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.. Die voorzitter is zo'n verschrikkelijke ouwehoer en hij hoort zichzelf zoooo graag
Etc.quote:Punt 1. Openen van de vergadering
Voorzitter: geouwehoer
Punt 2. Vaststellen van de notulen
Voorzitter: meer geouwehoer
Haha, ik zit gewoon thuis en scheld tegen het schermquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk je zou zo zijn taken overnemen( ik doe het wel eens dat ik de voorzitter afkap en vraag of we weer terug kunnen naar de agenda punten
)
Haha, zoiets ja. Het voordeel is, dat ik per gesproken minuut betaald krijg. Dus financieel gezien kan hij mij niet lang genoeg ouwehoeren, maar het is wel zwaar op je oren.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb dat wel eens meegemaakt bij een symposium.
Een van de sprekers hield zo’n warrig verhaal dat er in het gepubliceerde verslag geen zinnig woord over te zeggen viel…
O dan kan je hem lekker op stil zettenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, ik zit gewoon thuis en scheld tegen het scherm
[..]
Haha, zoiets ja. Het voordeel is, dat ik per gesproken minuut betaald krijg. Dus financieel gezien kan hij mij niet lang genoeg ouwehoeren, maar het is wel zwaar op je oren.
Ben jij dat op weg naar je werk/winkel?quote:
Wat ga je doen?quote:
Prachtigquote:
Nou, wat mij betreft hadden ze het researchbudget kunnen storten op mijn rekening. Ik vind de eerste het mooistequote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:45 schreef pullup het volgende:
Best interessant
The evolution of Coca-Cola bottle design over almost a century.
[ afbeelding ]
Heb je hier ook de hoeveelheid cocaine in de drank erbij?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:45 schreef pullup het volgende:
Best interessant
The evolution of Coca-Cola bottle design over almost a century.
[ afbeelding ]
De veronderstelling was dat alleen die eerste nog echt cocaine zou kunnen hebben bevatquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je hier ook de hoeveelheid cocaine in de drank erbij?
Yep je kan nog typenquote:
Toen bleef het stil.quote:
Nieuw speelgoed gekocht net, wilde even zien of het posten van daar af ook zou lukkenquote:
dinky toys?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw speelgoed gekocht net, wilde even zien of het posten van daar af ook zou lukken
Een nieuwe foonquote:
Zit je jaar van je leven te kijken?quote:
Half de streams te volgen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je jaar van je leven te kijken?
Nieuwe stoel? Nieuwe wc-bril?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw speelgoed gekocht net, wilde even zien of het posten van daar af ook zou lukken
Ik denk dat hij zijn telefoon heeft doorgespoeld ondertussenquote:
Zeker snel ja, t is een halve gamelaptop. En ook W11 dus.quote:
En wat ga je gamenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker snel ja, t is een halve gamelaptop. En ook W11 dus.
OKquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
games zat, de laptop is er vooral voor de wat simpele op de bank
Die gaan gauw komenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
Ik heb de poes game (Stray) al een tijdje op mijn ps4 staan. Nog niet gespeeld. Bewaar ik voor donkere dagen.
Ja daarom. Nu staat ook de zon op de tv in de middag.quote:
Tot eind oktober is het nog goed te doen zie ikquote:
Dat is kut kijken iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom. Nu staat ook de zon op de tv in de middag.
Ja daar wil ik wel wat aan doen. Luxaflex vel oranje ofzo. Hoeft niet over het hele gedeelte 150 ofzo.quote:
dat kan helpen ... je moet zorgen dat het scherm in e schaduw terecht komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel wat aan doen. Luxaflex vel oranje ofzo. Hoeft niet over het hele gedeelte 150 ofzo.
Het is geen kermis meer daar maar nare jongetjes die rellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
IK ga denk ik maar niet meeer naar de Kermis ...
https://www.nu.nl/binnenl(...)genlange-onrust.html
Daar is het al een paar dagen complete ellendequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
Leuk voor de kidsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is het al een paar dagen complete ellende
Ja ff gezellig met de kinderen naar de kermis is nu een hele ondernemingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is het al een paar dagen complete ellende
Schandalig dat groepjes zoiets compleet de das om doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ff gezellig met de kinderen naar de kermis is nu een hele onderneming
Kansloos volkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
Ja okquote:
De donkere dagen voor kerst?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
Ik heb de poes game (Stray) al een tijdje op mijn ps4 staan. Nog niet gespeeld. Bewaar ik voor donkere dagen.
Soms ben ik blij dat ik oud ben. En wel als kind naar de kermis ging.quote:
Joh !! echt he?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
Toegangspoort en fouilleren ... echt ...
Dat je als ergste schade een tand eruit had van de botsautootjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik oud ben. En wel als kind naar de kermis ging.
LOL nou een tand door mijn lip wel. Nu worden schadeclaims ingediend.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je als ergste schade een tand eruit had van de botsautootjes
Met kapotte lip erbij ... en die arme tandarts die uit zn rust gebeld moet worden ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je als ergste schade een tand eruit had van de botsautootjes
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met kapotte lip erbij ... en die arme tandarts die uit zn rust gebeld moet worden ...
Daar heb ik geen actieve herinnering aan, waarschijnlijk was het een melktand die er toch uit moestquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met kapotte lip erbij ... en die arme tandarts die uit zn rust gebeld moet worden ...
Je vader zetten je er expres isquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan, waarschijnlijk was het een melktand die er toch uit moest
Die heb je ook in verschillende matenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
Eindelijk de juiste patat piepers gekocht. En de saus. Die aardappels zijn fucking groot. Ik had geen banaan voor schaal.[ link | afbeelding ]
Scheelt weer met de tandenfee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee die ging niet mee, ik mocht mee met mijn grote zus
Ik ken het ook niet. Wel dat er een touwtje aan de deur zat.quote:
I7 erin?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker snel ja, t is een halve gamelaptop. En ook W11 dus.
Dat hadden wij ook niet ....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Wel dat er een touwtje aan de deur zat.
Het was wel vrijwillig hoor. Losse tand weg!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook niet ....
Maar ik heb erover gelezen bij Pietje Bel geloof ik
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel vrijwillig hoor. Losse tand weg!!!!
Uh is dat zo raar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:31 schreef maily het volgende:
Hebben we zomaar een heel gesprek @:Soury
Okquote:
Jesusquote:
Ik zou er als ik jou bent niet zo trots op zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
Ik zie net dat ik bijna 300.000 posts heb.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er als ik jou bent niet zo trots op zijn
Omdat 200.99 onzin isquote:
Je doet het leuk hier todat DTS weer open isquote:
Zal het ooit nog open gaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je doet het leuk hier todat DTS weer open is
Ik hoop het welquote:
Nee maar jij wel mag ik hopenquote:
Pfff.......quote:
Ja jammer. Er is ook niet veel te doen behalve een gele trein mutsquote:
Hier moest ik even over na denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer. Er is ook niet veel te doen behalve een gele trein muts
Dat je er over na moest denkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier moest ik even over na denken.
Maar ik snap hem
quote:
Ik heb elke dag een Happy Meal. Maak het wel zelfquote:
Dat zeg ik slomequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
Je kan je meal zo happy maken als jezelf wil.
Lekker ook. Morgen wat verse pistoletjes halen en het broodje Zeedijk maar eens doen.quote:
de mayo heb je inmiddels alquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ook. Morgen wat verse pistoletjes halen en het broodje Zeedijk maar eens doen.
Jaquote:
Hij is zelf een verachtelijk wezen en een naarling.quote:
Enge mensen idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij is zelf een verachtelijk wezen en een naarling.
Nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, hebben ze die 2 dames nou al gevonden? En zo niet, lossen jullie het op?
Brrquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, spinnetje in de slaapkamer iemand?
https://www.hln.be/bizar/(...)slaapkamer~af0082f5/
Gektequote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
‘Insect’quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou er toch ook niet blij van worden als ie zou aanvallenquote:
* Aoibhin wil nu op voorzorg de hele kamer inspecteren of er hier niet ook een zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als ie hard op je afkomt zat ie erquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin wil nu op voorzorg de hele kamer inspecteren of er hier niet ook een zit
* Aoibhin stopt met zoeken en trekt het dekbed over mijn hoofd heenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ie hard op je afkomt zat ie er
Ik denk echt dat jij deze film moet gaan kijken (wel eerst een luier aandoen en een psycholoog regelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin stopt met zoeken en trekt het dekbed over mijn hoofd heen
De psycholoog is al in beeld, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij deze film moet gaan kijken (wel eerst een luier aandoen en een psycholoog regelen)
Arachnophobia
Allemaal aangevallen door spinnenquote:
Of ze zitten allemaal bij hun spygoloochquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allemaal aangevallen door spinnen
Ze zijn het jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
Zo'n nummerbord is toch wel snel opgespoord ... Het zullen ze wel zijn dus lees ik nu
Waarom ze daar liggen? Ik gok op ongeluk.quote:
Ja maar das toch uit de richting ....of ben ik abuisquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ze daar liggen? Ik gok op ongeluk.
Ze gingen blijkbaar wel vaker een stukje rondrijden, naar een mac, of zoiets, dus helemaal gek schijnt het niet te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar das toch uit de richting ....of ben ik abuis
Ah ok ... triest iigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gingen blijkbaar wel vaker een stukje rondrijden, naar een mac, of zoiets, dus helemaal gek schijnt het niet te zijn.
Toch altijd wel leuk, zo'n ploeg die ver komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Samen met de IJsselmeervogels en Spakenburg
Dat idd ... Gaat de verhuizing nog door ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch altijd wel leuk, zo'n ploeg die ver komt.
Je baalt alleen als jouw club daardoor eruit gaat
Yep, planning is nog steeds vrijdag erin te zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat idd ... Gaat de verhuizing nog door ?
ok succesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, planning is nog steeds vrijdag erin te zitten
Zijn de verkeersbekeuringen in Spanje echt zo debiel hoog?quote:
Geloof het wel... maar nog nooit gehad .. kan ook zijn alleen voor buitenlandersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn de verkeersbekeuringen in Spanje echt zo debiel hoog?
Ah, kreeg net een vrij forse in mijn gamequote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof het wel... maar nog nooit gehad .. kan ook zijn alleen voor buitenlanders
Gewoon aan de regels houden jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, kreeg net een vrij forse in mijn game
Hear hearquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij is zelf een verachtelijk wezen en een naarling.
Laat oma het maar niet zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik durfde het niet aan te klikken.....quote:
Een van de mindere aspecten van de opwarming van de aardequote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te klikken.....![]()
Ik kijk hier al weken om me heen of ik dat megading nog zie... of hoor lopen![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
Als het buiten warmer wordt, hoeft hij zeker niet naar binnen te komenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de mindere aspecten van de opwarming van de aarde
Gewoon legerboots aan en stampen
Morguh Enginequote:
Goedemorgenquote:
Oh moggel.. Dacht, dat ik dubbel gequote had.quote:
Zolang je niet op je werkscherm FOK!tquote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh moggel.. Dacht, dat ik dubbel gequote had.
Moet ook niet switchen tussen fok en werkscherm.
Haha, waren nog niet goed wakker denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk net op de 14-daagse verwachting van Buienrader, nu vind ik dat ze het vaak niet goed goed hebben maar dit...!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Duidelijk, degene die het weer presenteert op tv liet dit ook zien en zei dat er wat mis was gegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, waren nog niet goed wakker denk ik
Ja hoor, precies als mijn vakantie is afgelopen wordt het warmquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk net op de 14-daagse verwachting van Buienrader, nu vind ik dat ze het vaak niet goed goed hebben maar dit...!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Eens zien hoe snel ze het op de site fiksenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk, degene die het weer presenteert op tv liet dit ook zien en zei dat er wat mis was gegaan.
Vitesse ook bij de penalties.quote:
Vrijdag valt de bom 💣quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk, degene die het weer presenteert op tv liet dit ook zien en zei dat er wat mis was gegaan.
Handig tochquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig dit topic terug voor jouw leuke bijdragen
Geweldig.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik heb mij altijd voorgenomen (nog steeds trouwens) om mijn eigen afscheidsspeech te schrijven. Met als eerste woorden:
Door zelf maar wat op papier te zetten, bespaarde ik veel van jullie de moeite om iets vriendelijks te bedenken over mij. Dat scheelt alweer 10 minuten voordat jullie naar de borrel kunnen.
O jee ... uitkiepen op een groot laken, beetje schudden en dan de stofzuiger erbij voor het ergste?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat kunnen bakken vol met lego die op een zolder in een hoekje hebben gestaan stoffig zijn zeg
Bordje niet gelezenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef pullup het volgende:
En dan heb je ook nog kut meeuwen![]()
![]()
[ twitter ]
haal het nu uit de doos, beetje bij beetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:55 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ... uitkiepen op een groot laken, beetje schudden en dan de stofzuiger erbij voor het ergste?
Kan ook in de wasmachine (in een waszak kf dichtgebonden sloop; tip: doe oordoppen in en leg een dik badlaken klaar om de boel op uit te storten als het uit de wasmachine komt.
Leuk dat je nog zo'n berg hebt. Zit nu te denken waar ik mijn oude lego heb gelaten, zal het wel ergens aan een neefje hebben gegeven haha maar kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
haal het nu uit de doos, beetje bij beetje.
Gaat op een keukenrol die vochtgemaakt is met glassex
uitschudden en opbergen
Ook weer jammer ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk dat je nog zo'n berg hebt. Zit nu te denken waar ik mijn oude lego heb gelaten, zal het wel ergens aan een neefje hebben gegeven haha maar kan het me niet meer herinneren
Anders eventueel in bad of douchebak mikken, ff laten weken. Met vergiet uitscheppen en in dekbedhoes gooien Laten drogen boven bad/bakquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
haal het nu uit de doos, beetje bij beetje.
Gaat op een keukenrol die vochtgemaakt is met glassex
uitschudden en opbergen
Wij hadden voornamelijk een hele la met losse steentjes van verschillende kleuren en formaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer jammer ja.
Al weet ik niet wat ik met deze lading ga doen. Kan zijn dat ik het verkoop.
De ruimteschepen die ik een tijd terug postte gaan niet weg
Ja, dat was na, insert willekeurige, oorlogquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden voornamelijk een hele la met losse steentjes van verschillende kleuren en formaten.
Niet perse van die dozen waar je dan een auto of ruimteschip mee kon maken.Volgens mij kwam dat concept wat later
en wat deurtjes en raampjes en dakpannen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden voornamelijk een hele la met losse steentjes van verschillende kleuren en formaten.
Niet perse van die dozen waar je dan een auto of ruimteschip mee kon maken.Volgens mij kwam dat concept wat later
Vergeet de wielen nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
en wat deurtjes en raampjes en dakpannen...
Zaten er gaatjes in de steentjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |