Niet zwaaienquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Geweldige uitvindingen die dingen.
Zo af en toe borrelt er weer wat fok historie naar bovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Sjiek hendig, dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord.
Ik ben wel eens met de OPquote:
Paul ouwe rukkerquote:
Jaquote:
Ja niet overdrijvenquote:
Die zou ook zo'n glazenschoonmaakding kopenquote:
Die zou een hele fabriek kopen. Ook voor vega'squote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zou ook zo'n glazenschoonmaakding kopen
Owjee wekkertje op je telefoon op de jusite tijdstippen zetten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
Tegenwoordig moet ik medicatie innemen....maar vergeet het steeds![]()
Lekker handig ook.
Dat is wel handiger idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Owjee wekkertje op je telefoon op de jusite tijdstippen zetten?
Medicatie tegen vergeetachtigheid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
Tegenwoordig moet ik medicatie innemen....maar vergeet het steeds![]()
Lekker handig ook.
Om te herinneren dat je je medicijnen in moet nemen en verder ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Medicatie tegen vergeetachtigheid?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te herinneren dat je je medicijnen in moet nemen en verder ?
Verwacht eigenlijk niet dat ze de cel ingaat ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week zien we wel of ze naar de vrouwengevangenis gaat
We gaan het wel horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk niet dat ze de cel ingaat ....
Denk het niet, of zou de mocro maffia ook achter haar aanzitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
Zou ze ook in de strengbeveiligde rechtbank hier in Osdorp moeten voorkmen?
De bunker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
Zou ze ook in de strengbeveiligde rechtbank hier in Osdorp moeten voorkmen?
Al dr gecancelde fans natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het niet, of zou de mocro maffia ook achter haar aanzitten?
Ik begreep dat het zoontje nogal een boefke is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Kom in haar situatie nog maar eens aan nieuwe kleertjes
Die gaat idd al rond ... dat werd al gezegd tijden het programmaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wouter de Winter zat ook met verbazing te kijken.
[ afbeelding ]
minderjarig e-vapen in de super ... Met zn vriendjes en lekker onder je hoodie ... Net het een en ander gebruikt waarschijnlijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begreep dat het zoontje nogal een boefke is.
Getsiequote:
Ik zit er een beetje op te letten nu ik het terug kijk. Dat gezicht zegt allesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wouter de Winter zat ook met verbazing te kijken.
[ afbeelding ]
Sterkte dan maarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik moet werken en ik heb geen zin
Dank jequote:
O vreselijk je zou zo zijn taken overnemenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.. Die voorzitter is zo'n verschrikkelijke ouwehoer en hij hoort zichzelf zoooo graag
Notulen:quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.. Die voorzitter is zo'n verschrikkelijke ouwehoer en hij hoort zichzelf zoooo graag
Etc.quote:Punt 1. Openen van de vergadering
Voorzitter: geouwehoer
Punt 2. Vaststellen van de notulen
Voorzitter: meer geouwehoer
Haha, ik zit gewoon thuis en scheld tegen het schermquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk je zou zo zijn taken overnemen( ik doe het wel eens dat ik de voorzitter afkap en vraag of we weer terug kunnen naar de agenda punten
)
Haha, zoiets ja. Het voordeel is, dat ik per gesproken minuut betaald krijg. Dus financieel gezien kan hij mij niet lang genoeg ouwehoeren, maar het is wel zwaar op je oren.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb dat wel eens meegemaakt bij een symposium.
Een van de sprekers hield zo’n warrig verhaal dat er in het gepubliceerde verslag geen zinnig woord over te zeggen viel…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |