De oorzaak is dat die vrouwen volkomen genegeerd worden. Niet dat er andere mannen beschikbaar zijn. Nu is een andere man ook geen panache voor een slechte relatie, maar ook uiterst zelden de reden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:02 schreef Claudia_x het volgende:
Zo heb ik de @:lxiv van mijn moeder ooit een bericht gestuurd om te vragen of hij wilde stoppen met het contact met mijn moeder omdat mijn ouders erdoor in een scheiding dreigden te geraken. Dat mocht natuurlijk niet baten, maar uit wanhoop doe je soms dingen tegen beter weten in.
Legio mannen (getrouwd of ongetrouwd) gaan ellenlange periodes zonder seks door het leven. Waarom dient de getrouwde vrouw hierin stante pede bedient te worden? Mag er geen zelf-controle en discipline verwacht worden? Moet aan elk verlangen, elke impuls, gehoor gegeven worden, ten koste van huwelijk en het gezin? En als het om eenzaamheid gaat: waarom is praten met een ander niet afdoende? Waarschijnlijk weet zij ook wel dar de vreemde niet op geklets met haar zit te wachten, zonder een beloning uitbetaald in seks.quote:Op maandag 21 november 2022 19:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De oorzaak is dat die vrouwen volkomen genegeerd worden. Niet dat er andere mannen beschikbaar zijn. Nu is een andere man ook geen panache voor een slechte relatie, maar ook uiterst zelden de reden.
Seks an sich is vaak secundair.ik wil ook best enkel met ze praten, maar ze willen liefde en aandacht en aantrekkelijk en interessant gevonden worden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Legio mannen (getrouwd of ongetrouwd) gaan ellenlange periodes zonder seks door het leven. Waarom dient de getrouwde vrouw hierin stante pede bedient te worden? Mag er geen zelf-controle en discipline verwacht worden? Moet aan elk verlangen, elke impuls, gehoor gegeven worden, ten koste van huwelijk en het gezin? En als het om eenzaamheid gaat: waarom is praten met een ander niet afdoende? Waarschijnlijk omdat de vreemdelijg haar ook niet zou willen aanhoren, zonder kans op seks.
Ja, maar waarom moet aan die wens een leven lang gehoor gegeven worden? Als dat het uitgangspunt is, valt het scheidingspercentage goed te verklaren.quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Seks an sich is vaak secundair.ik wil ook best enkel met ze praten, maar ze willen liefde en aandacht en aantrekkelijk en interessant gevonden worden.
Ze willen dat iemand ze weer ziet staan, niet zijnde hun kinderen
Omdat het een elementaire menselijke behoefte is.quote:Op maandag 21 november 2022 19:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet aan die wens een leven lang gehoor gegeven worden? Als dat het uitgangspunt is, valt het scheidingspercentage goed te verklaren.
Ben jij eigenlijk lk?quote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef Akathisia het volgende:
Dat zal toch wel, als het een elementaire behoefte is?
Het antwoord hierop heeft heel lang onder mijn naam gestaan. Maar yes.quote:
Herkende je aan je schrijfstijl en hoge mate van rationeel redenerenquote:Op maandag 21 november 2022 19:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het antwoord hierop heeft heel lang onder mijn naam gestaan. Maar yes.
Je zou me eens computerspelletjes moeten zien spelen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Herkende je aan je schrijfstijl en hoge mate van rationeel redeneren
Wie zijn ‘jullie’?quote:Op maandag 21 november 2022 19:52 schreef LXIV het volgende:
Jullie hebben makkelijk praten met jullie digibete mannen.
Mijn hele leven bestaat feitelijk nog uit het dienen van het matriarchaat, op diverse wijzen.
Digibeet in welke zin? Dat ze geen gamers zijn?quote:
Zoietsquote:Op maandag 21 november 2022 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Digibeet in welke zin? Dat ze geen gamers zijn?
Dat snap ik dus niet. Ga lekker iets met je vrouw doen of zo.quote:Op maandag 21 november 2022 19:58 schreef Akathisia het volgende:
De vermakelijkheid van games is wel een echt probleem trouwens. Er is weinig in het 'echte leven' dat leuker is. Tegelijkertijd is het misschien juist wel goed dat veel jonge mannen zich in de virtuele wereld verliezen, gezien hun toekomstperspectief.
‘Digibeet’ lijkt me daar niet de term voor.quote:Op maandag 21 november 2022 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ook niet in detail allemaal natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |