Doe lekker zelf normaal, imbeciel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doe ff normaal mafkees. De moeder heeft zelfs een speciaal huis voor haar opgericht, het Hebehuis. En natuurlijk is een het zorgen voor een zo zwaar gehandicapt kind zwaar, heel zwaar.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Je had het nog niet door, maar er zitten er hier ern paar met korte lontjes.
En dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Doe lekker zelf normaal, imbeciel.
Niemand ontkent dat het zorgen voor een gehandicapt kind retezwaar is. Ze schrijft zelf dat ze zwaar overspannen is, depressies en ptst heeft.
Zoals ik al eerder zei, Fieke is beheerder van een punnik, gipsen kabouter en kantklosgroep en heeft nu deze taak op haar genomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:02 schreef PS. het volgende:
Fieke is trouwens ook niet helemaal lekker bij haar ei, want zonder de media was er nu ook niemand aan het zoeken naar de vermisten.
Wilde even kijken hoe ver de masten daar uit elkaar staan.quote:
Volgens mij is het ook een bekende van Hebe's moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:09 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Fieke is beheerder van een punnik, gipsen kabouter en kantklosgroep en heeft nu deze taak op haar genomen.
Ze schrikt een geetje van de drukte in haar nieuwe groep.
Kan er niet wakker van liggen, ik ken deze persoon toch niet. We maken allemaal wel eens een fout of trekken een verkeerde conclusie. Ik dacht echt dat het de moeder was. Dat is dus niet zo; prima dan. Geen discussiepunt voor mij verder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:10 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Zoals er eentje op je reageert.
Gok dat ze ernstig overprikkeld en gestrest is door alles wat er nu ineens op haar af komt. Maakt de uitbarsting niet goed, maar begrijp wel waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:09 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Fieke is beheerder van een punnik, gipsen kabouter en kantklosgroep en heeft nu deze taak op haar genomen.
Dat ze om die redenen iets met de verdwijning van haar dochter te maken moet hebben?quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een bekende van Hebe's moeder.
Hou eens op met je ‘grappige’ verzinsels te herhalen alsof het feiten zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:09 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Volg3ns mij staan hier 400 posts met verzinsels. Waarom pik je mij er uit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hou eens op met je ‘grappige’ verzinsels te herhalen alsof het feiten zijn.
Omdat je met twee keer klikken kunt zien wie Fieke Opdam is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:16 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Volg3ns mij staan hier 400 posts met verzinsels. Waarom pik je mij er uit?
Moeten? Nee. Maar kan wel. Alles is mogelijk, zeker als het kind een normaal leven waar ze zo naar verlangd in de weg staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ze om die redenen iets met de verdwijning van haar dochter te maken moet hebben?
Dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:15 schreef raptorix het volgende:
"Mark is al sinds maandagavond – samen met andere vrienden op zoek – naar het tweetal. Ze zochten onder andere op de snelweg A59 tussen Raamsdonksveer en Vught, enkele tientallen kilometers ten noorden van de Belgische grens. “Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06”, aldus de man. “We hebben maandagavond stapvoets over de vluchtstrook langs de snelweg gereden. Een persoon heeft de hele berm uitgekamd, een ander de sloten. Maar we hebben niets gevonden. We hebben ook gezocht op allerlei alternatieve routes.”"
Al je exact weet wanneer het signaal is uitgevallen, dan lijkt me toch ook dat je redelijk exact dat tijdstip weet?
?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je met twee keer klikken kunt zien wie Fieke Opdam is.
Nooit helemaal exact kun je GPS bepalen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:15 schreef raptorix het volgende:
"Mark is al sinds maandagavond – samen met andere vrienden op zoek – naar het tweetal. Ze zochten onder andere op de snelweg A59 tussen Raamsdonksveer en Vught, enkele tientallen kilometers ten noorden van de Belgische grens. “Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06”, aldus de man. “We hebben maandagavond stapvoets over de vluchtstrook langs de snelweg gereden. Een persoon heeft de hele berm uitgekamd, een ander de sloten. Maar we hebben niets gevonden. We hebben ook gezocht op allerlei alternatieve routes.”"
Al je exact weet wanneer het signaal is uitgevallen, dan lijkt me toch ook dat je redelijk exact dat tijdstip weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |