quote:
Had ook nog wel kunnen leven met Lewandoskiquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Benzema zeker, Gavi is goed maar ik vind hem te onbesuisd spelen
Die heb ik met een Argenstijnse VPN gemaakt..quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
uit welke land is de plutotv link de je postete?
Die had al de Gerd Mulller prijs voor topscorerquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Had ook nog wel kunnen leven met Lewandoski
Die wonen daar toch vlak tegen de Duitse grensquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, Nederlands is best moeilijk soms blijkbaar
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gekeken~a50af9b9/
Zo te zien op de grens ja, maar dat mag niet uitmaken natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wonen daar toch vlak tegen de Duitse grens
Omdat jij binnenkort ook aan de grens gaat wonenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien op de grens ja, maar dat mag niet uitmaken natuurlijk
Nee, over de grens is ‘bevijders’ ook geen woordquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien op de grens ja, maar dat mag niet uitmaken natuurlijk
Ze leven mogelijk nog in de ban en zijn nog steeds niet bevrijdquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, over de grens is ‘bevijders’ ook geen woord
Gelukkig zijn ze wel ‘bevijd’.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze leven mogelijk nog in de ban en zijn nog steeds niet bevrijd
Dit kan echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, Nederlands is best moeilijk soms blijkbaar
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gekeken~a50af9b9/
carloina huilen huilenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze leven mogelijk nog in de ban en zijn nog steeds niet bevrijd
Chemo toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
en keer nog niet lang geleden had zij geen haren
Te grote animal farmsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het bevestigt iets wat veel mensen allang denken!
wat is nauvelijk ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb verder nauwelijks gekeken ...
Zeg jij nou echt dat mensen denken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
het bevestigt iets wat veel mensen allang denken!
Andere grensquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij binnenkort ook aan de grens gaat wonen
Nee, mensen doen alleen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg jij nou echt dat mensen denken?
Jij zit ook aan een grens, er zijn altijd grenzen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
grens is grens en die Belgen doen het ook anders
Ik woon gelukkig aan de Duitse grens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit ook aan een grens, er zijn altijd grenzen.
Ga je vaak de grens over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de Duitse grens.
Ook lang niet alles toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Af en toe, voor de benzine hoeft het niet meer, maar de boodschappen zijn wel 25% goedkoper.
Nou ja, broodjes, vleeswaren, zelfs paprika's zijn echt veel goedkoper.quote:
Vleesch ook goedkoper ja? Dacht dat dat weer duurder was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, broodjes, vleeswaren, zelfs paprika's zijn echt veel goedkoper.
Dingen als koffie zijn wel weer duurder, maar dat komt door die aparte belasting.
Vlees is net zo duur, maar vleeswaren wel echt goedkoper!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vleesch ook goedkoper ja? Dacht dat dat weer duurder was.
Ah zo, dan hoef ik dus niet voor het vlees naar DE straksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vlees is net zo duur, maar vleeswaren wel echt goedkoper!
Nee, is niet de moeite op het moment.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo, dan hoef ik dus niet voor het vlees naar DE straks
Ik zie al meteen twee favorietenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:32 schreef mario390 het volgende:
@:engine kijk gh argentina deze nacht gestartet maar ik ben erst om 5 wakker geworden
[ afbeelding ]
Ja. Die daar rechts aan tafel en die linksachter. Al is die misschien een beetje jong.quote:
de link moet je in de vlc player bij netzwerk invoegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Die daar rechts aan tafel en die linksachter. Al is die misschien een beetje jong.
Ik heb daar geen tijd voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de link moet je in de vlc player bij netzwerk invoegen
Maar ik versta geen Spaans dus kan het sowieso niet volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:00 schreef mario390 het volgende:
oke maaar probieren kunn je het, vannacht staat JAVL bijna still
Heuyquote:
nee al vor 1 eingeslapen en om 5 wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy![]()
je hebt toch niet de nacht doorgehaald?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:25 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
Bijna net zo goed, bijna....
[ twitter ]
zij heb je bedoelt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik versta geen Spaans dus kan het sowieso niet volgen.
Nee dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heb je bedoelt?
[ afbeelding ]
quote:
En deze?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:49 schreef mario390 het volgende:
de 2 blondjes zijn erst 20 de kleine zwarte daniela 26
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze is je geloof ik
[ afbeelding ]
Okay ja die vind ik wel leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze is je geloof ik
[ afbeelding ]
Alles goed?quote:
Ja hoor. Zo haartjes knippen.quote:
Fijn zo, houden zoquote:
Heb je deze gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:32 schreef pullup het volgende:
Ok heel af en toe kan ik honden wel waarderen
[ twitter ]
quote:'Iraanse klimster vermist na optreden zonder hoofddoek bij internationale wedstrijd'
De Iraanse sportklimster Elnaz Rekabi wordt vermist, meldt de BBC. De atlete werd zondag het middelpunt van de belangstelling door zonder hijab mee te doen aan de Aziatische kampioenschappen in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul.
Rekabi kreeg wereldwijd veel steun na haar actie, maar tegelijkertijd werd er ook gesproken over de mogelijke consequenties. Iraanse vrouwen zijn sinds de Islamitische revolutie in 1979 verplicht in het openbaar hun haren te bedekken met een hoofddoek en lange loszittende kleding te dragen, ook bij deelname aan sportwedstrijden.
Die is gewoon van een berg afgeflikkerd gevaarlijke hobby weet ik uit ervaringquote:
Zou zo kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die is gewoon van een berg afgeflikkerd gevaarlijke hobby weet ik uit ervaring
quote:
Maar dan wel verder in RLS BB International...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:00 schreef mario390 het volgende:
oke maaar probieren kunn je het, vannacht staat JAVL bijna still
Nou enquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting werk
Weinig, maar hier gaan ze ook niet kijken denk ik en dan kunnen we het beter centraal daar houden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:58 schreef mario390 het volgende:
ja maar je ziet wel dat dit topic niemand vindet
Morguh Nijn,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen,
Iemand toevallig gisteravond de Reizen van Waes gezien? Op NPO3?
Die mocht als één van de eerste westerlingen ooit afreizen naar Turkmenistan voor een reisverslag.
De op 2 na strengste dictatuur. Die zijn daar echt wereldvreemd.
Het heeft een jaar onderhandelen en regels opstellen gekost, voor hij mocht komen. Zat in een mega groot en luxe hotel. Alleen met zijn cameraploeg. Alle gasten weg zodat hij niet met de lokale bevolking kon spreken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn,
Nee niet gezien. Was het mooi
de link wat ik je zendete is al downquote:
Jee zeg, Dat is wel balen dat je met niemand mag sprekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het heeft een jaar onderhandelen en regels opstellen gekost, voor hij mocht komen. Zat in een mega groot en luxe hotel. Alleen met zijn cameraploeg. Alle gasten weg zodat hij niet met de lokale bevolking kon spreken.
Ook op straat zag je geen (bijna) geen mensen of auto's en dat was in de hoofdstad...
Veel van de gebouwen zijn van wit marmer.. Niet normaal.
welke land?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee zeg, Dat is wel balen dat je met niemand mag spreken
Turkmenistanquote:
Da's wel echt iets voor jou jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de link wat ik je zendete is al down![]()
hier is vor internationale rls
mario390 in RLS / Big Brother International # 2 BBs uit alle landen of andere RLS
Nergens vuil of rotzooi. Zelfs op de lokale markt liepen heel weinig mensen. Markt koopvrouw haar jasje zat scheef of los. De beveiliging die voorop liep dook er heen, dat ze het goed moest doen. Zij onder die kraam, dat jasje goed doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee zeg, Dat is wel balen dat je met niemand mag spreken
Dat is geen leven daar dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nergens vuil of rotzooi. Zelfs op de lokale markt liepen heel weinig mensen. Markt koopvrouw haar jasje zat scheef of los. De beveiliging die voorop liep dook er heen, dat ze het goed moest doen. Zij onder die kraam, dat jasje goed doen![]()
Echt zo bizar. Bijna niet uit te leggen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Baudet claimt dat de wereld bestuurd wordt door reptielen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Mafklapper, en dat zit in de politiek
https://www.gelderlander.(...)taanhanger~a9668d7a/
Yep, wat verkouden, ideale timingquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, wat verkouden, ideale timing
Geen C volgens de tests van gisteren en vandaag
Gelukkig maar ... ff een vit. C dosis nemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij wčl Cquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... ff een vit. C dosis nemen
Mooi. Hopelijk heb je er verder weinig last van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit dat ook in drop?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... ff een vit. C dosis nemen
Keelpijn is al weer zo goed als weg, nu veel snot en gewoon moe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk heb je er verder weinig last van.
Voor het restje keelpijn is die dorp juist even lekker.quote:
Best lekker welquote:
Extra pilletje dan nog evenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor het restje keelpijn is die dorp juist even lekker.
Fruit heb ik al op vandaag
quote:
Hij zal er zelf geen last van hebbenquote:
Dat misschien wel, maar geef die hond dan een capequote:
Superdogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar geef die hond dan een cape
Dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal er zelf geen last van hebben
Op twitter zag ik een goldenretriever met een zwarte cape omquote:
Baddogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op twitter zag ik een goldenretriever met een zwarte cape om
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op twitter zag ik een goldenretriever met een zwarte cape om
Zitten er ook al in, de extra pillenquote:
kan die ook vermiste kinderen zoeken op moeilijke plaatsen waar een standaard hont niet kan komen?quote:
Ik ga het niet proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan die ook vermiste kinderen zoeken op moeilijke plaatsen waar een standaard hont niet kan komen?
het kan nodig zijn op heel korte termijn ......quote:
je bedoelt ivm met dat Amber alert?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het kan nodig zijn op heel korte termijn ......
Jaquote:
Hm net ff snel gekeken... Zit een beetje uit de buurt om bij te springenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
De veteranen gaan ondertussen ook meezoeken, ze schalen wel hard op.
Vinden ze een auto, is ie het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hm net ff snel gekeken... Zit een beetje uit de buurt om bij te springen
Amberbomen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo mooi maar niet lang. Muiderpoort vanmorgen
Ik weet het niet maar het is een plaatje om erheen te lopen. Het valt snel uitquote:
In de mist. Prachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef pullup het volgende:
Wij hadden ook niets te klagen vanochtend
[ afbeelding ]
Ja de Amstel is ook echt fraai de laatste jarenquote:
De laag hangende zon doet ook vaak wat met dit weer. Prachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de Amstel is ook echt fraai de laatste jaren
Prachtig, maar ook wel een dingetje soms in de autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De laag hangende zon doet ook vaak wat met dit weer. Prachtig
Soms voel je je dan best happy met dit soort herfst dagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Dit was Ouderkerk, ietsje eerder. heerlijke ochtend
[ afbeelding ]
Alles was zeiknat vanmorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Dit was Ouderkerk, ietsje eerder. heerlijke ochtend
[ afbeelding ]
Ik heb geen auto meer. Ik mis dat ding al 4 jaar nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Prachtig, maar ook wel een dingetje soms in de auto
Ja deze dagen zijn beter nog dan de zomerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms voel je je dan best happy met dit soort herfst dagen
Ik doe wel steeds meer op de (elektrische) fiets. Wat een uitvinding is datquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer. Ik mis dat ding al 4 jaar niet
De reden dat ik niet meer fiets. Op dat zelfde pad van mijn foto kwam een gast voorbij razen met zo'n dikke banden fiets die ging 50/60 km. Een kleuter voorop. Met een mutsje op. Ja het was wat frisquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe wel steeds meer op de (elektrische) fiets. Wat een uitvinding is dat
Je hebt er altijd gekken bij idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
De reden dat ik niet meer fiets. Op dat zelfde pad van mijn foto kwam een gast voorbij razen met zo'n dikke banden fiets die ging 50/60 km. Een kleuter voorop. Met een mutsje op. Ja het was wat fris
Het is echt een drama. Het gaat te snel voor een oudje als ikquote:
Vond ik ook, maar je went er aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt een drama. Het gaat te snel voor een oudje als ik
Ik moet zelf trappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar je went er aan.
Al gaat die van mij niet harder dan 35 (maar dan moet ik echt wel wind mee hebben).
quote:
35quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar je went er aan.
Al gaat die van mij niet harder dan 35 (maar dan moet ik echt wel wind mee hebben).
Doe maar niet echt. Het boeit niemand. Leuk dat je het zelf volgt. Maar dat aftellen is zwaar vermoeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:18 schreef mario390 het volgende:
vandaag verder met top 500 starstv
463 Bj Bed Of Roses
452 B.Marley Iron Lion..
451 S.Fox Touch Me
Haha dat ziet er niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
Compleet gestoord.
Dit kan toch niet echt zijn...![]()
[ afbeelding ]
35.quote:
Mwah dan moet je wel moeite doen om de begrenzer er af te halen en ben je niet verzekerd en zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
35.
Hij mag niet harder dan 25 (althans, dan moet je een helm op), maar je kan hem zo hard instellen zoals je wilt.
Nou die gast met een kleuter erop ging wel fucking hardquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah dan moet je wel moeite doen om de begrenzer er af te halen en ben je niet verzekerd en zo
Ik heb een hele handige zoon, die precies weet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah dan moet je wel moeite doen om de begrenzer er af te halen en ben je niet verzekerd en zo
Ja ik zie ze ook vaak langs zoevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die gast met een kleuter erop ging wel fucking hard
Het is niet illegaal. Nog niet dan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zie ze ook vaak langs zoeven
Die Yuppen dingen van van Moof kunnen ook te hard begreep ik, die tellen tot 25 maar als je hem o mijlen instelt kun je harder. Het is illegaal ( want idd veel te hard) en je kan er op wachten tot de eerste verboden gaan komen
Nee johquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:27 schreef mario390 het volgende:
ik gaa waarschijnlijk weg van fok, alles wat ik doe
werd niet gewardeerd het werd gezeurt en gezeikt
Ik heb je begin periode nog meegemaakt als Modquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:27 schreef mario390 het volgende:
Die van mij is ook om te programeren , maar nog nooit geprobeerd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Yuppen dingen van van Moof kunnen ook te hard begreep ik, die tellen tot 25 maar als je hem o mijlen instelt kun je harder. Het is illegaal ( want idd veel te hard) en je kan er op wachten tot de eerste verboden gaan komen
Als mod?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb je begin periode nog meegemaakt als Mod![]()
Er zit verbetering in mario
Nee maar ongelukken maken is zelf dokkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is niet illegaal. Nog niet dan....
yes yesquote:
Je moet een helm op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar ongelukken maken is zelf dokken
Jij verwacht op elke post een antwoord en soms gebeurt dat niet en dan post je het nog een keer en nog een keer en dat vinden mensen niet leuk ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:27 schreef mario390 het volgende:
Ik heb het een krap jaartje volgehouden haha. Van Utopia was datquote:
Het is gewoon kut als je normaal fiets en die idioten zoefen langs je heen met debiele snelhedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja eens hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als je normaal fiets en die idioten zoefen langs je heen met debiele snelheden
Daar kwam ik nooit, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het een krap jaartje volgehouden haha. Van Utopia was dat
de laatste 2 crashes met een fiets staan me nog goed bij .... Ik voel het nog dagelijksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar ongelukken maken is zelf dokken
Welnee post gewoon mee. Het heeft niet zoveel zin om een top 500 te posten (alles)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:27 schreef mario390 het volgende:
Was een TR feestje dat forum gedeelte. Had het er op een gegeven moment wel mee gehad met dat gekleuterquote:
Dat mario, en wat chufi zegt. je bent gewoon heel tof maar af en toe een drammertquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee post gewoon mee. Het heeft niet zoveel zin om een top 500 te posten (alles)
Ja leuk een helm op maar als je een trapfietser ondersteboven knalt is die de sjaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet een helm op.
En die hele snellen moeten een kenteken volgens mij.
Ik denk dat hij dacht dat Mario mod was.quote:
Ja dan mag je met een helm op dokkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet een helm op.
En die hele snellen moeten een kenteken volgens mij.
Ja, voor je het weet zit er een kras op je helmquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk een helm op maar als je een trapfietser ondersteboven knalt is die de sjaak
Ow. Nou op dat forum wil ik dan postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat Mario mod was.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet zit er een kras op je helm
Dit is wel echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
Compleet gestoord.
Dit kan toch niet echt zijn...![]()
[ afbeelding ]
En je fiets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
de laatste 2 crashes met een fiets staan me nog goed bij .... Ik voel het nog dagelijks
Ja goed, dat zijn dan ook wel de asocialen onder de fietsers. In de stad ga ik niet harder dan 20 en pas me gewoon aan de situatie aan...zo hoort het lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk een helm op maar als je een trapfietser ondersteboven knalt is die de sjaak
gaat al van 1000 wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee post gewoon mee. Het heeft niet zoveel zin om een top 500 te posten (alles)
Je hebt iemand achterop met lange benen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook, maar de extra hulp scheelt een hoop.
Nou ja, 2 dagen maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel echt.
Hij heeft nu eerst een weekje schorsing.
Ik zeg permbanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel echt.
Hij heeft nu eerst een weekje schorsing.
Joh kom een dagje in Amsterdam fietsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja goed, dat zijn dan ook wel de asocialen onder de fietsers. In de stad ga ik niet harder dan 20 en pas me gewoon aan de situatie aan...zo hoort het lijkt mij.
De eerste keer wat gebroken spaken en toen heb ik m een tijdje bij Muis op de zaak laten staanquote:
Maar niemand boeit het. Vertel over je ruzie met muttie dat is veel leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat al van 1000 weg
het heeft vandaag bij 500 begonnen
en ik heb nach 4 uren nur 3 nummern geplaatst
meer niet
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh kom een dagje in Amsterdam fietsen
Bij Muis?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste keer wat gebroken spaken en toen heb ik m een tijdje bij Muis op de zaak laten staan![]()
De 2e keer wat krassen op stuur
is je vet nog wel oossewit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb eindelijk de juiste piepers in huis voor de meest lekkere patat. Agria
Oh ik bedoelde eigenlijk een echte muts. Zoals dat kindje op had op de fietsquote:
Oquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk een echte muts. Zoals dat kindje op had op de fiets
Bengelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, dat is toch geen schorsen.
O en hoi allemaal.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ze niet omdat ik haar toen nog niet kende
Jaquote:
Sloterdijk is vet veranderd.quote:
quote:
TMG had redelijk wat grond daar. En had de liefste beveiligers er rond lopen. Die je geholpen hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best .. met die A5 op hoogt
Je kan niks meer zeggen tegenwoordigquote:
BIER !!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
Wat doen mensen in de hoofstad van Oostenrijk?
Ja zeker goeie mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
TMG had redelijk wat grond daar. En had de liefste beveiligers er rond lopen. Die je geholpen hebben
wenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
Ik had een band met die gasten. Ook omdat ik daar alleen zat 's nachts en dan was het vaak een praatje of ik kwam een krantje halen. Toen ik weg moest heb ik in tranen gestaan bij de bewakers niet eens bij mijn collega'squote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Ik snap dit soort lui niet. Man blijkt inmiddels ontslagen te zijn...![]()
Is dit iets met drugs ofzo?Tik tok generatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Is dit iets met drugs ofzo?vieze rukkert toch>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit iets met drugs ofzo?Domme lui. Vind dat tik-tok gedoe sowieso meestal dom gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dommer dan dom idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Domme lui. Vind dat tik-tok gedoe sowieso meestal dom gedoe.
Aan de andere kant. Frustratie als je een trukker (MET R) bent. Ik zie echt te veel filmpjes dat die lui met tonnen aan lading worden afgesneden of een break checkquote:
Het nadeel van social media. Het verschijnt ineens in je tijdlijn....ik vraag me dan altijd af, hoe dan????quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms ben ik toch iets nieuwsgierig en klik ik er per ongeluk op en meteen spijt.
Als ik denk aan pantoffels zijn de advertenties er alquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het nadeel van social media. Het verschijnt ineens in je tijdlijn....ik vraag me dan altijd af, hoe dan????
Heel apart iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik denk aan pantoffels zijn de advertenties er al
Inderdaad. Ze kunnen je gedachtes gewoon lezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het nadeel van social media. Het verschijnt ineens in je tijdlijn....ik vraag me dan altijd af, hoe dan????
Die lui vragen er ook om.quote:
Ja er is een fietspad rechtsquote:
Misschien een goed plan om van die googel chrome af te komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel apart idd![]()
Bij Opera werkt dat beter gelukkig.
Sowieso heb je dat bij Google.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een goed plan om van die googel chrome af te komen
quote:
Ja ik weet het maar deze laptop heb ik gekregen jaren geleden. Tijd voor wat anders. Maar ik heb er zo geen zin in. Alle zooi weer overpompenquote:
Waarom?quote:
Mjah ik ben vaak net wat langzaam met schoonmaken van die dingenquote:
Ja daar heb je een kraan voor.quote:
Jah ladida het kan ook wel zoals ik het al heb maar dit is toch handiger dus ik wil hetquote:
Mehh... beetje besparenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jah ladida het kan ook wel zoals ik het al heb maar dit is toch handiger dus ik wil het
Dat doe ik dan wel altijd meteenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehh... beetje besparen, alsof je de plee doorspoeld
Nou neem je glas gelijk meequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |