abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:09:14 #51
236264 crew  capricia
pi_206359129
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:07 schreef nostra het volgende:
Op zich best plausibel.
Ik vraag me de hele tijd af hoe Baudet kan bewijzen dat ie zelf geen reptilian is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206359143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarom begin je over een oorlog? Jij ziet Baudet niet als een ophitser maar als een gevolg van de ophitsers. Wie waren die ophitsers dan? Dit gaat niet alleen over Rusland-Oekraine. Want Baudet is op elk vlak een ophitser
Ik ga echt geen doelwit zijn hier, zoek het lekker uit.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:11:51 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_206359146
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Doelwit omdat er een vraag gesteld wordt :') Dan ben je echt af hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206359158
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
weggeschaakt.
pi_206359168
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me de hele tijd af hoe Baudet kan bewijzen dat ie zelf geen reptilian is.
Ja, dat wordt lastig, net zoals Diana vermoord is door reptilians, terwijl ze er zelf ook één was. Dat is zodanig 4D-schaken dat wij eenvoudige mensen die complexiteit niet kunnen doorgronden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206359170
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij gaat juist zijn gelijk bewijzen door over een tijdje uit de kast te komen als reptiel.
Misschien dat hij dan ook pleit dat het LGBIQR wordt genoemd in de toekomst.
pi_206359190
Figuren als Baudet hebben in Europa inderdaad onbeduidende partijtjes. Maar dit zijn de lieden die vooraan staan mochten buitenlandse mogendheden dieper in de politiek penetreren. Zoals de NSB het voorwerk deed voor de NSDAP zo is Baudet al de serviceboy van Putin.

En daar komt hij openlijk voor uit.
pi_206359193
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
weggeschaakt.
Ik ben er nog hoor
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:23:24 #59
319979 Fok-it
All is well
pi_206359206
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik ben er nog hoor
Heb je al nagedacht wie de ophitsers voor de jaren Baudet waren?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206359245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Heb je al nagedacht wie de ophitsers voor de jaren Baudet waren?
Je geeft hem echt te veel credits, man, het is gewoon maar een mannetje. Ik zie hem niet als ophitser, hij vertaald onrust van bepaalde mensen en wat is daar mis mee?
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:34:11 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_206359248
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Je geeft hem echt te veel credits, man, het is gewoon maar een mannetje. Ik zie hem niet als ophitser, hij vertaald onrust van bepaalde mensen en wat is daar mis mee?
Geef gewoon eens antwoord
pi_206359257
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Geef gewoon eens antwoord
Voor Baudet, bedoel je? Ik denk dat dat een bepaalde stroming is van mensen die geen vertrouwen meer heeft in de huidige politiek. Dat weet jij toch ook?
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:38:02 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_206359267
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Voor Baudet, bedoel je? Ik denk dat dat een bepaalde stroming is van mensen die geen vertrouwen meer heeft in de huidige politiek. Dat weet jij toch ook?
Ik vraag je wie voor Baudet de ophitsers waren die de oorzaak zijn geweest van zijn gedrag, en jij zegt: Mensen die geen vertrouwen meer hadden in de politiek? What the fuck?
pi_206359280
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik vraag je wie voor Baudet de ophitsers waren die de oorzaak zijn geweest van zijn gedrag, en jij zegt: Mensen die geen vertrouwen meer hadden in de politiek? What the fuck?
Wat snap je daar niet aan? Ik hoor dat heel vaak om me heen, dat is echt een probleem. Jij bent hier mod maar jij ziet dat niet?
pi_206359284
Ok, jij zit me te dollen
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:42:58 #66
319979 Fok-it
All is well
pi_206359286
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wat snap je daar niet aan? Ik hoor dat heel vaak om me heen, dat is echt een probleem. Jij bent hier mod maar jij ziet dat niet?
............

Dat is vast de reden waarom mensen naar hem luisteren ja.

Maar dat is toch helemaal niet wat jij zei?

Jij zegt: Hij is niet de ophitser, hij is het gevolg van ophitsgedrag

Dus nogmaals

Van wie kwam dat ophitsgedrag dan?
pi_206359290
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
............

Dat is vast de reden waarom mensen naar hem luisteren ja.

Maar dat is toch helemaal niet wat jij zei?

Jij zegt: Hij is niet de ophitser, hij is het gevolg van ophitsgedrag

Dus nogmaals

Van wie kwam dat ophitsgedrag dan?
Dat is oorzaak/gevolg, Baudet heeft reden van bestaan omdat dat zo is. Vraag/aanbod.
pi_206359293
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 23:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij was altijd al clownesque, ben je zijn maiden speech vergeten? Waar hij in steenkolen Latijn wat ouwehoerde. Dat sloeg nergens op als hij zoals je hier lijkt te schrijven nog hoopvol was dat de kamer een podium is om gekte aan de kaak te stellen. Als hij mensen wilde bereiken waarom dan niet in een taal die mensen begrijpen.
Dat hij niet goed van karakter is was ook vanaf het begin al duidelijk zoek de posts maar na hier op het forum waar genoeg mensen meteen al door zijn act heen prikten. Je kan dat ook vaststellen aan de hand van zijn ideeen waar alles de fout is van anderen en vijanden van binnenin dus de paranoia was er ook al lang. Of wat te denken over de boreaalspeech, hij zat in de lift en liet meteen zijn ware aard zien iedereen niet met hem is een vijand.

Ja, hij is natuurlijk altijd excentriek geweest, en ja hij liet met het loslaten van de uil inderdaad zijn masker voor het eerst een beetje vallen, maar de cynist kreeg pas écht schijt aan alles. Hij is sedert zijn 'ontwaking' doelbewust clownesque: het is niet alleen de openlijke omarming van zijn gekte maar ook die van de wereld zelf. Tegelijkertijd vind ik de Baudet van toen helemaal niet paranoia, maar juist uitzonderlijk naïef. Waarom anders nog vatbaar voor een systeemshcok met de aanschouwing van waar de macht (en burger) tot in staat bleek tijdens de jaren van coronawaan? Je hebt volledig gelijk met de analyse dat zijn systeemkritiek zwaar ondermaats was, maar ik denk dat dit vooral een consequentie was van de enorme goedgelovigheid waaraan je refereert. Vergis je namelijk niet, hij was al eind dertig toen hij dacht dat 9/11 in een Afghaanse grot bekokstoofd was, en dat hij - met zijn afwijkende idealen - iets via de democratie kon bewerkstelligen. Heck, zijn we vergeten dat hij dacht dat Trump iets kon of überhaupt wensde te betekenen? Dat het Amerikaanse presidentschap überhaupt iets van waarde omhelst? Nee, ik ben er geenszins over verbaasd dat hij nu van de ene theorie in de andere valt. Maar goed, er zijn maar weinigen die een systeembeeld kunnen loslaten zonder een substituut te aan te grijpen. De wereld is immers moelijk begaanbaar wanneer je hem niet veinst te begrijpen, dus het is ergens ook wat kleinzerig om iemand er hard om aan te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 18-10-2022 00:58:32 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 00:46:47 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_206359297
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat is oorzaak/gevolg, Baudet heeft reden van bestaan omdat dat zo is. Vraag/aanbod.
`Omdat het zo is''

Ja joe.
pi_206359307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 00:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
`Omdat het zo is''

Ja joe.
Ja, zo gaat dat, gewoon. Het is ook niet wat ik zou willen maar zo gaat dat, Don Quichote :P
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 01:02:15 #71
12221 Tijn