Ben je daarom naar Berlijn gevlucht?quote:
Op twee wielen of op vier wielen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja en soms ook een zeehond op wielen
4quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op twee wielen of op vier wielen?
Oké Paul van Loonquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Het zijn gewoon een stel luie aso's die reptielen.
Was gisteren nog op bezoek bij een oude kameraad van me. Lorenzo Leguaan. Deed vroeger al geen ene fuck en is geen spat veranderd. De hele dag onder zo'n energievretende hittelamp liggen, want ja, "anders krijg ik het koud en ga ik dood". Aansteller.
En het kan wel he? Een andere vriend van me Menno Luipaardgekko heeft zich gewoon aan de NL mentaliteit aangepast en heeft zo'n lamp helemaal niet nodig.
?quote:
Ik kan daar helaas niet te veel over uitweiden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben je daarom naar Berlijn gevlucht?
Weet je ook waar ze je nog meer laten vertrekken wegens lekken? Nou?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan daar helaas niet te veel over uitweiden.
Voor je het weet staan er reptielen voor de deur voor het lekken van informatie.
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weet je ook waar ze je nog meer laten vertrekken wegens lekken? Nou?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt dat ze bepaalde danspasjes hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |