quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar het was toch allemaal de schuld van de "woke tofu eating Guardian" lezers?
Misschien alleen vanwege een 'technicality'quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Haalt Lizzie middernacht wel joh?
'Him' is Paul Brand - ITV, zie https://www.theguardian.c(...)fracking#maincontentquote:Another Tory MP has told him that Truss will last until 31 October because there is no agreement on how to remove her from office.
Die vreet uit dezelfde trog als Thierry.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Het draait toch weer om Brexit volgens Mr. Brexit.
oh wow. die bestond ook nog ja. dacht dat ie inmiddels allang Amerikaans staatsburger was gewordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Als je alleen maar een hamer hebt is alles een spijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
In de categorie 'even a broken clock is right twice a day' vraag ik me wel af of hij gelijk heeft met die laatste zin. Er zijn een aantal MPs die gisteren niet mee gestemd hebben met die wel-of-niet vote of confidence, en er was mee gedreigd om hen uit de partij te zetten. Onder de Tories die roepen dat Truss weg moet is onenigheid over wie dan de opvolger moet worden (Hunt, Shinak, Mordaunt, Johnson allemaal al langs zien komen). Ik verwacht geen GE, want de mensen die daar voor moeten stemmen raken dan allemaal hun baan kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Ik kan mij hier geen voorstelling van maken. Maar ze tellen het aantal mensen in ene bepaalde kamer of zoquote:
Ook weer een leuke leugen van Farage want het heeft er alle schijn van dat Braverman, die zelf ontslag nam, de reden voor dat ontslag nemen in scene heeft gezet zodat ze niet de schijn tegen heeft dat ze Truss heeft laten vallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik kan mij hier geen voorstelling van maken. Maar ze tellen het aantal mensen in ene bepaalde kamer of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |