Into the west bedoel ik. En geen spoilers please maar ik had zo een associatie met Isildurs sword waarmee de ring van Saurons hand gehakt werd. De scherven van dat zwaard zijn te zien in LOTR.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Titelsong? De credits is instrumentaal
Annie Lennox? Die deed Into The West, de credits van Return of the King.
Of bedoel je Where the Shadows Lie? Dat is Fiona Apple
Isildur komt je bekend voor? Hij is gewoon in beeld in de film ...
Spoilers ... ik heb het over de LOTR films, die heb je toch gezien? Isildur die de hand afhakt. Isildur staat in de proloog met de ring in Mount Doom, Elrond zegt dat hij het in het vuur moet laten vallen en Isildur besluit dat niet te doen. Even later zie je de dood van Isildur.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Into the west bedoel ik. En geen spoilers please maar ik had zo een associatie met Isildurs sword waarmee de ring van Saurons hand gehakt werd. De scherven van dat zwaard zijn te zien in LOTR.
Lies, damned lies and statistics.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na de mooi-weer-show die Amazon opgetuigd heeft in de periode na de premiere komen er nu toch andere geluiden naar buiten.
The Hollywood Reporter meldt dat de completion rate van RoP in de VS slechts 37% bedroeg, overzees steeg dit naar 45%. Houdt hierbij in het achterhoofd dat Amazon executives een 50% completion rate aanduiden als solide, maar niet spectaculair.
Ter vergelijking twee andere originals uit 2022, maar dan van Netflix; 1899 belandde op het hakblok met een completion rate van 32%. Heartstopper zat aan het andere uiteinde en was met een 74% completion rate een succes.
Collider: 'The Rings of Power': Amazon Studios Head Says Series Is Their "Most-Watched Show Ever"quote:After premiering its eight-episode first season back in September, the series has been watched by more than 100 million people worldwide — including 25 million viewers on its premiere day — with more than 24 billion minutes streamed. If that sounds like a lot, it's because it is: the series became Prime Video's biggest premiere ever, breaking all previous records for the streamer and topped Neilsen's streaming chart the weekend of the premiere.
Ja. En nee.quote:Op maandag 10 april 2023 01:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je deze serie goed vind heb je ook vast een wit glimmend lederen bankstel staan thuis.
Verkeerde topic, hoewel er ook ringen in zitten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
Net gezien dat prime video de serie stargate atlantis levert. Niks meer met mgm-account
Toen ik Prime Video kon krijgen heb ik direct SG-1 gekeken... alle 10 seizoenen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verkeerde topic, hoewel er ook ringen in zitten.
Maar goeie tip, de oude seizoenen van SG-1 had ik al eens herkeken.
Je zit in het Lord of the Rings topic....quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen ik Prime Video kon krijgen heb ik direct SG-1 gekeken... alle 10 seizoenen.
Onderwijl zat Stargate Atlantis bij MGM en alleen toegang met een abonnement.
Net vandaag aflevering 1 weer gezien
[ afbeelding ]
2025quote:Op woensdag 20 december 2023 23:41 schreef Solstice1 het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 eigenlijk uit? Of is daar nog geen datum voor geprikt. Hoezeer seizoen 1 ook tegenviel, heb ik toch wel weer zin om te kijken. Sowieso fan van fantasy en sci-fi dus er is de laatste jaren meer te kijken. Merk wel dat ik dan ook kritischer wordt op de inhoud.
Dat staat idd wel overal op het interweb. Misschien dat ik in de war ben met een andere serie.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:42 schreef MTL het volgende:
2025? Ik dacht dat er op najaar 2024 gemikt werd als ik het een beetje heb gevolgd.
Het is dat ik dit topic om de zoveel maanden een kickje zie krijgen, maar verder blijft er weinig beklijven van dat eerste seizoen.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hopen echt dat we tegen die tijd het gedrocht van seizoen 1 zijn vergeten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |