Ik denk dat het typisch Russisch gezwalk is eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of een manier om de lokale 20 tot 40 jarige mannelijke Moskoviet een vals gevoel van veiligheid te geven en straks weer een kantoorgebouw leeg te kunnen vegen.
Maw het gebeurt nu in de nacht voorlopig zo stilletjes mogelijk mensen het huis uit trekken.quote:
Great minds think alike.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of een manier om de lokale 20 tot 40 jarige mannelijke Moskoviet een vals gevoel van veiligheid te geven en straks weer een kantoorgebouw leeg te kunnen vegen.
Wat grappig dat de mobilisatie in Moskou zogenaamd zou zijn beeindigd want het Kremlin gaf eerder aan dat er niet zoiets zou bestaan als een mobilisatie'ronde', er zou "gewoon" mobilisatie plaatsvinden.quote:
Hoogste tijd dat Oekraïne vergelijkbare drones richting het Kremlin stuurt. Niet omdat het helpt, maar hoogste tijd dat de Russen en zeker de Russische politici iets van de angst gaan voelen die ze zelf zaaien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef pvdplanet het volgende:
Stelletje terroristen. Laat zo'n drone op militairen vallen ipv onschuldige burgers.
En we weten uit WOII dat terrorbombing niet werkt.
Volgens mij verspreiden de Russen soortgelijke 'propaganda'quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat Oekraïne vergelijkbare drones richting het Kremlin stuurt. Niet omdat het helpt, maar hoogste tijd dat de Russen en zeker de Russische politici iets van de angst gaan voelen die ze zelf zaaien.
De Russen bombarderen geen burgerdoelen in Kiev? Bedoel je dat?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij verspreiden de Russen soortgelijke 'propaganda'
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Russen bombarderen geen burgerdoelen in Kiev? Bedoel je dat?
Het lijkt mij toch wel vast staan dat Rusland bezig is met een terreur-campagne in Oekraïne dmv kamikaze drones. Als Oekraïne hetzelfde zou doen in Rusland, mogen daar wel bronnen van geplaatst worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.
Maar dat is propaganda toch?
Deel de beelden zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.
Maar dat is propaganda toch?
Voor de mensen die vinden dat de NOS in hun eerdere berichtgeving iets te veel legitimiteit toeschreef aan de referenda, dit proberen ze nu te compenseren:quote:
https://nos.nl/liveblog/2(...)obilisatie-in-moskouquote:Russisch gevechtsvliegtuig crasht in appartementengebouw
In het oosten van Oekraïne is een Russisch gevechtsvliegtuig gecrasht in een appartementengebouw. Over slachtoffers is nog niets bekend. De crash gebeurde in de stad Yeysk, aan de Zee van Azov.
Dat zegt ie toch helemaal niet? Woordje 'if'. Musk zegt nergens wat we moeten doen.quote:
Het staat er echtquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de mensen die vinden dat de NOS in hun eerdere berichtgeving iets te veel legitimiteit toeschreef aan de referenda, dit proberen ze nu te compenseren:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)obilisatie-in-moskou
Ik kan er sowieso met mijn verstand niet bij waarom en hoe iemand nog pro-Rusland kan zijn na alles wat er gebeurd is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef Seeburg54 het volgende:
Als je nu weer hoort dat o.a.een 6 maanden zwangere vrouw dood is door die valse kremlin dwerg kan ik er met mijn verstand niet bij dat er nog types zijn die pro Rus zijn. Wat mankeert dat soort mensen. En dan zo'n Baudet..levensgevaarlijke idioot. Wat een treurnis, dat kan toch niet.
Nee, ik heb het al eerder gezegd, dan ben je of dom of slecht. Of allebei.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso met mijn verstand niet bij waarom en hoe iemand nog pro-Rusland kan zijn na alles wat er gebeurd is.
Of je moet van Russische afkomst zijn, maar zelfs dan nog niet.
Precies, verdere interpretatie is niet nodig. De vraag of hij het meent of ironisch is, doet er al helemaal niet toe.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef Seeburg54 het volgende:
. En dan zo'n Baudet..levensgevaarlijke idioot. Wat een treurnis, dat kan toch niet.
Als je op die leeftijd begint met je soldatenopleiding en er als volwassene op het slagveld niets van baktquote:
Karma.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ook wel in een of ander weiland neer mogen storten
Oh shit, dit was echt bedoeld om de Russen er goed uit te laten zien?quote:
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ook wel in een of ander weiland neer mogen storten
Het zou ook weer typisch Russische achterlijkheid kunnen zijn. Dat gebouw wat je in het begin op de achtergrond ziet liggen is namelijk Kyiv-Pasazhyrskyi, oftewel het centraal station van Kyiv. Dat die Russische idioten er met hun verouderde rotzooi niet in slagen om serieuze doelen te raken is inmiddels wel duidelijk. Het zou me dus niks verbazen als ze op het station/spoor mikten en het de zoveelste misser was.quote:
Wij hebben hier sliedrecht24.nl die beheerd wordt door een lokale journalist die ook bij de NOS werkt. Maakt best veel fouten en als mensen hem erop wijzen gaat ie tekeer want hij is wel fucking een echte journalist...quote:
Om in een strafkamp te verdwijnen...quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.
Infanterie soldaten zijn makkelijk vervangbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Om in een strafkamp te verdwijnen...
Het zou gaan om een SU-34, die heeft 2 bemanningsleden, dus we missen nog een parachute.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.
Parachute was door corruptie vervangen door een laken 😱quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou gaan om een SU-34, die heeft 2 bemanningsleden, dus we missen nog een parachute.
Arabieren kun je met F-22's en de laatste versie van de M1A1 Abrams uitrusten en dan nog zouden ze een oorlog tegen en van bosjesmannen met speren en pijl en boog verliezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die krijgen het ook nogal hoog in de kop de laatste tijd. Het feit dat ze daar aan de macht zijn en blijven hebben ze aan de VS te danken. Dat leger is binnen een week weggevaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |