Dat laatste is, ben ik bang, helaas niet het geval. Aan de andere kant zijn er ook genoeg users die nu grote afstand nemen van Baudet en co.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij modieus onder wappies om politieke tegenstanders of matig beleid onder de noemer 'hoogverraad' te scharen. Als incompetentie hoogverraad is, dan blijven we politici opknopen. Ik vind bijvoorbeeld de Brexit een tragisch idee met ditto uitwerking, Liz Truss presteert het om er binnen een paar dagen een complete teringbende van te maken en ga zo maar door, maar dat heeft in mijn ogen allemaal niets met hoogverraad te maken.
Raar trouwens dat ik users zie die tot een paar jaar geleden eigenlijk volkomen bij hun verstand waren nu totaal doorgedraaid lijken te zijn. Krijg haast het idee dat die accounts gehackt zijn soms.
Ik heb een januari nog een call gehad met een tussenpersoon in NL die IT'ers voor ons kon leveren die vanuit Oekrane werkzaam waren. Maar ik vond het te duur de situatie met Rusland toen al niet heel rooskleurig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oekrane heeft wel goede engineers en ICT'ers, massaal ingehuurd door bedrijven in o.a. de US.
"Epam Systems Inc" had bijvoorbeeld 14.000 medewerkers in Oekrane, voor de oorlog begon.
Dat aandeel ging dan ook aardig door het putje bij het idee van een Russische inval, laat staan toen het gebeurde.
Als Oekrane de componenten geleverd krijgt, maken ze het wel.
Welk carrierepad kun je eigenlijk nog bewandelen als je richting de Reptilians gaat? .quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Coeus het volgende:
[..]
Zit hij in een psychose?
Ik geloof eigenlijk niet dat hij dit echt meent, is meer een verdienmodelletje oid.
Een youtube kanaal beginnen en t-shirts drukkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welk carrierepad kun je eigenlijk nog bewandelen als je richting de Reptilians gaat? .
serieuze vraag..
Eigen praatprogramma bij ON!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een youtube kanaal beginnen en t-shirts drukken
Dan weet je niet wat dat woord betekent.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:26 schreef Bensel het volgende:
[..]
klopt. Maar als je met hoogverraad begint, dan komen oa hugo de jonge (5 miljard kwijt, inkoop vaccins/ppe etc), sigrid kaag (afghanistan, grote gaten in begroting waar geen verantwoordelijkheid over genomen wordt), rutte (ik overtreed de wet als het mij politiek uitkomt), etc ook allemaal aan bod.
Ja ik mag ook hopen dat van de mensen die Baudet nog een optie vonden toen ie nog vooral wat ageerde tegen de EU en migranten wel zijn afgehaakt nu het over reptielen en de grote Joodse samenzwering gaat. Zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de Nederlandse samenleving.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laatste is, ben ik bang, helaas niet het geval. Aan de andere kant zijn er ook genoeg users die nu grote afstand nemen van Baudet en co.
Het zou voor die mensen ook een leuk moment zijn om eens af te vragen waarom dergelijke standpunten alleen maar worden uitgedragen door schreeuwerige nietsnutten en doorgesnoven idioten, in plaats van op de automatische piloot over te stappen op weer een nieuwe dwaas. Sommigen doen dat ook, de meesten helaas niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik mag ook hopen dat van de mensen die Baudet nog een optie vonden toen ie nog vooral wat ageerde tegen de EU en migranten wel zijn afgehaakt nu het over reptielen en de grote Joodse samenzwering gaat. Zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de Nederlandse samenleving.
Misschien dat ze ook van die airsoft geweren kunnen krijgen.quote:
PEEUW PEEUW, PANIEK PANIEK.quote:
Aangezien kennissen van normaal naar compleet wappie zijn gegaan in slechts 3 jaar. (en nog veel extremer ook, met oa theorieen over leven van licht & het offeren van kinderen door de elite om hun leven te verlengen oid) vrees ik dat ze niet gehackt zijn. Mensen met wie ik havo gedaan heb en goede cijfers haalde bij bijvoorbeeld biologie. Snap er weinig van soms.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij modieus onder wappies om politieke tegenstanders of matig beleid onder de noemer 'hoogverraad' te scharen. Als incompetentie hoogverraad is, dan blijven we politici opknopen. Ik vind bijvoorbeeld de Brexit een tragisch idee met ditto uitwerking, Liz Truss presteert het om er binnen een paar dagen een complete teringbende van te maken en ga zo maar door, maar dat heeft in mijn ogen allemaal niets met hoogverraad te maken.
Raar trouwens dat ik users zie die tot een paar jaar geleden eigenlijk volkomen bij hun verstand waren nu totaal doorgedraaid lijken te zijn. Krijg haast het idee dat die accounts gehackt zijn soms.
Klopt, in 2019-2018 zembla uitzending over dat hij uit de navo wilde treden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel een Olympische sport worden, een soort "kleiduiven schieten voor gevorderden".
de regel is: als de titel in volledig caps is, dan is het niet het kijken waard.quote:
5 zetels peilt Maurice voor de FvD. Make of that what you will.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik mag ook hopen dat van de mensen die Baudet nog een optie vonden toen ie nog vooral wat ageerde tegen de EU en migranten wel zijn afgehaakt nu het over reptielen en de grote Joodse samenzwering gaat. Zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de Nederlandse samenleving.
Dat gevoel heb ik ook. ben hier al sinds 2002 en ik ken mijn medefokkers en hun standpunten. Maar een paar zijn echt totaal ontspoord. Weltschmerz is er daar 1 van die kwam altijd intelligent maar tegendraads over. Maar de afgelopen 3 jaar is hij echt de meest kromme logica aan het verdedigen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is helemaal van het padje af.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Putin komt ons redden van de reptielen zoals Rutte die ons besturen!
Eeuhm:quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
MIG 31 is een onderscheppingsvliegtuig. Broodje aap dus.
Ja, my bad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eeuhm:
[ afbeelding ]
Er hangt zo'n jongen onder:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kh-47M2_Kinzhal
Echt breaking is het inmiddels ook niet meer. Gisteren waren de straaljagers al gespot boven Minsk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
de regel is: als de titel in volledig caps is, dan is het niet het kijken waard.
Die krijgen het ook nogal hoog in de kop de laatste tijd. Het feit dat ze daar aan de macht zijn en blijven hebben ze aan de VS te danken. Dat leger is binnen een week weggevaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
"You threatening me? I will go Jihad up your ass"
Dit na aanleiding van kritische bewoording vanuit Washington, dat de saudis kant hebben gekozen voor de Russen in de oorlog.
FvD is toch nog goed voor 3 zetels. Best veelquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven dat de wereld houtje touwtje van ellende aan elkaar hangt maar dat alle deukjes in het levensgeluk in ons rijke land de oorzaak zijn van.. nou ja, dat vullen ze zelf wel inquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Aangezien kennissen van normaal naar compleet wappie zijn gegaan in slechts 3 jaar. (en nog veel extremer ook, met oa theorieen over leven van licht & het offeren van kinderen door de elite om hun leven te verlengen oid) vrees ik dat ze niet gehackt zijn. Mensen met wie ik havo gedaan heb en goede cijfers haalde bij bijvoorbeeld biologie. Snap er weinig van soms.
En als dan ook nog eens blijkt dat dat YTkanaal off the grid aan het boeren is, kunst maakt voor Jezus en op de apocalyps zit te wachten, dan weet je het wel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
de regel is: als de titel in volledig caps is, dan is het niet het kijken waard.
Wtfquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
met oa theorieen over leven van licht & het offeren van kinderen door de elite om hun leven te verlengen oid)
Het is niet nieuw helaas. Jaartje of wat geleden stierven er nog 2 of 3 mensen in NL doordat ze dachten dat ze van licht konden leven.quote:
En als de titel een vraag is dan is het antwoord altijd neequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al was het maar omdat ze volledig op Amerikaans materiaal draaien. Ze moesten anders maar eens aan Iran vragen hoe dat werkt: Amerikaanse hardware aan de praat houden zonder onderhoud.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die krijgen het ook nogal hoog in de kop de laatste tijd. Het feit dat ze daar aan de macht zijn en blijven hebben ze aan de VS te danken. Dat leger is binnen een week weggevaagd.
Dit is idd de essentie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven dat de wereld houtje touwtje van ellende aan elkaar hangt maar dat alle deukjes in het levensgeluk in ons rijke land de oorzaak zijn van.. nou ja, dat vullen ze zelf wel in
Endenachrome oid tappen ze af van die kinderen. Aldus de echte echte wappies.quote:
Dat vertelde een vriend je, h?quote:
En bekeert u allen tot de Heere Jezus want de dag is nader....quote:
Ik denk echt dat we over een jaar of vijf horen dat hij toen in een psychose verkeerde en goede behandeling misliep omdat de tijdgeest helaas zo was dat elke mening maar serieus genomen moest worden en iedereen malle dingen riep en zijn omgeving hem dus niet kon corrigeren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, hij channeled David Icke!
Dit was satire, toch? Zeg mij alsjeblieft dat dit satire is?
We gaan nu iig zien dat a. Er genoeg gekken zijn die achter hem en zijn ptss hamster blijven aanlopen. Of b. Het valt mee en zijn volgers nemen afstand ondanks hun blinde haat voor Rutte en co.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we over een jaar of vijf horen dat hij toen in een psychose verkeerde en goede behandeling misliep omdat de tijdgeest helaas zo was dat elke mening maar serieus genomen moest worden en iedereen malle dingen riep en zijn omgeving hem dus niet kon corrigeren.
Ja die ken ik ook welquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Opzich wel interessant dat er veel overlap zit met alt-links (om het maar even zo te benoemen) en alt-rechts.
Of een manier om de lokale 20 tot 40 jarige mannelijke Moskoviet een vals gevoel van veiligheid te geven en straks weer een kantoorgebouw leeg te kunnen vegen.quote:
Eerst niet zien, dan geloven.quote:
Gewoon van elders in Rusland maar niet Moskou.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of een manier om de lokale 20 tot 40 jarige mannelijke Moskoviet een vals gevoel van veiligheid te geven en straks weer een kantoorgebouw leeg te kunnen vegen.
Ik denk dat het typisch Russisch gezwalk is eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of een manier om de lokale 20 tot 40 jarige mannelijke Moskoviet een vals gevoel van veiligheid te geven en straks weer een kantoorgebouw leeg te kunnen vegen.
Maw het gebeurt nu in de nacht voorlopig zo stilletjes mogelijk mensen het huis uit trekken.quote:
Great minds think alike.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat grappig dat de mobilisatie in Moskou zogenaamd zou zijn beeindigd want het Kremlin gaf eerder aan dat er niet zoiets zou bestaan als een mobilisatie'ronde', er zou "gewoon" mobilisatie plaatsvinden.quote:
Hoogste tijd dat Oekrane vergelijkbare drones richting het Kremlin stuurt. Niet omdat het helpt, maar hoogste tijd dat de Russen en zeker de Russische politici iets van de angst gaan voelen die ze zelf zaaien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef pvdplanet het volgende:
Stelletje terroristen. Laat zo'n drone op militairen vallen ipv onschuldige burgers.
En we weten uit WOII dat terrorbombing niet werkt.
Volgens mij verspreiden de Russen soortgelijke 'propaganda'quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat Oekrane vergelijkbare drones richting het Kremlin stuurt. Niet omdat het helpt, maar hoogste tijd dat de Russen en zeker de Russische politici iets van de angst gaan voelen die ze zelf zaaien.
De Russen bombarderen geen burgerdoelen in Kiev? Bedoel je dat?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij verspreiden de Russen soortgelijke 'propaganda'
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Russen bombarderen geen burgerdoelen in Kiev? Bedoel je dat?
Het lijkt mij toch wel vast staan dat Rusland bezig is met een terreur-campagne in Oekrane dmv kamikaze drones. Als Oekrane hetzelfde zou doen in Rusland, mogen daar wel bronnen van geplaatst worden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.
Maar dat is propaganda toch?
Deel de beelden zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. In Rusland circuleren dezelfde berichten over kamikazedrones en terreur.
Maar dat is propaganda toch?
Voor de mensen die vinden dat de NOS in hun eerdere berichtgeving iets te veel legitimiteit toeschreef aan de referenda, dit proberen ze nu te compenseren:quote:
https://nos.nl/liveblog/2(...)obilisatie-in-moskouquote:Russisch gevechtsvliegtuig crasht in appartementengebouw
In het oosten van Oekrane is een Russisch gevechtsvliegtuig gecrasht in een appartementengebouw. Over slachtoffers is nog niets bekend. De crash gebeurde in de stad Yeysk, aan de Zee van Azov.
Dat zegt ie toch helemaal niet? Woordje 'if'. Musk zegt nergens wat we moeten doen.quote:
Het staat er echtquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de mensen die vinden dat de NOS in hun eerdere berichtgeving iets te veel legitimiteit toeschreef aan de referenda, dit proberen ze nu te compenseren:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)obilisatie-in-moskou
Ik kan er sowieso met mijn verstand niet bij waarom en hoe iemand nog pro-Rusland kan zijn na alles wat er gebeurd is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef Seeburg54 het volgende:
Als je nu weer hoort dat o.a.een 6 maanden zwangere vrouw dood is door die valse kremlin dwerg kan ik er met mijn verstand niet bij dat er nog types zijn die pro Rus zijn. Wat mankeert dat soort mensen. En dan zo'n Baudet..levensgevaarlijke idioot. Wat een treurnis, dat kan toch niet.
Nee, ik heb het al eerder gezegd, dan ben je of dom of slecht. Of allebei.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso met mijn verstand niet bij waarom en hoe iemand nog pro-Rusland kan zijn na alles wat er gebeurd is.
Of je moet van Russische afkomst zijn, maar zelfs dan nog niet.
Precies, verdere interpretatie is niet nodig. De vraag of hij het meent of ironisch is, doet er al helemaal niet toe.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef Seeburg54 het volgende:
. En dan zo'n Baudet..levensgevaarlijke idioot. Wat een treurnis, dat kan toch niet.
Als je op die leeftijd begint met je soldatenopleiding en er als volwassene op het slagveld niets van baktquote:
Karma.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ook wel in een of ander weiland neer mogen storten
Oh shit, dit was echt bedoeld om de Russen er goed uit te laten zien?quote:
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ook wel in een of ander weiland neer mogen storten
Het zou ook weer typisch Russische achterlijkheid kunnen zijn. Dat gebouw wat je in het begin op de achtergrond ziet liggen is namelijk Kyiv-Pasazhyrskyi, oftewel het centraal station van Kyiv. Dat die Russische idioten er met hun verouderde rotzooi niet in slagen om serieuze doelen te raken is inmiddels wel duidelijk. Het zou me dus niks verbazen als ze op het station/spoor mikten en het de zoveelste misser was.quote:
Wij hebben hier sliedrecht24.nl die beheerd wordt door een lokale journalist die ook bij de NOS werkt. Maakt best veel fouten en als mensen hem erop wijzen gaat ie tekeer want hij is wel fucking een echte journalist...quote:
Om in een strafkamp te verdwijnen...quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.
Infanterie soldaten zijn makkelijk vervangbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Om in een strafkamp te verdwijnen...
Het zou gaan om een SU-34, die heeft 2 bemanningsleden, dus we missen nog een parachute.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
De piloot was dan misschien omgekomen, Nu heeft hij zich kunnen redden.
Parachute was door corruptie vervangen door een laken 😱quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou gaan om een SU-34, die heeft 2 bemanningsleden, dus we missen nog een parachute.
Arabieren kun je met F-22's en de laatste versie van de M1A1 Abrams uitrusten en dan nog zouden ze een oorlog tegen en van bosjesmannen met speren en pijl en boog verliezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die krijgen het ook nogal hoog in de kop de laatste tijd. Het feit dat ze daar aan de macht zijn en blijven hebben ze aan de VS te danken. Dat leger is binnen een week weggevaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |