SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel een teleurstellingTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:45 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel een teleurstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:43 schreef zipcon het volgende:
[..]Ik heb het boek niet gelezen gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Mwa het is niet of Otto Hightower ook maar iets anders had gedaan als dit misverstand er niet geweest wasquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Jammer dat dit hele gedoe nu op een misverstand berust. Niet goed uitgewerkt.
De enige reden dat er een soort wedstrijd om Aegon te vinden is tussen Otto/Erryk/Arryk en Alicent/Aemond/Cole is dat Otto Reynaera dood wil en Alicent niet? Of zit er nog meer achter? Aangezien Erryk ook weer terugkrabbelt en niet mee wil werken aan het ‘verraad’.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:42 schreef Nielsch het volgende:
okee ik ben nog niet klaar met kijken maar die hele 'where's aegon' verhaallijn vond ik behoorlijk langdradig en met de kennis die ik nu heb lijkt deze ook behoorlijk onnodig. wellicht brengt het einde daar nog verandering in.
Dat ja, maar dat had mijns inziens een stuk korter gekund.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
De enige reden dat er een soort wedstrijd om Aegon te vinden is tussen Otto/Erryk/Arryk en Alicent/Aemond/Cole is dat Otto Reynaera dood wil en Alicent niet? Of zit er nog meer achter? Aangezien Erryk ook weer terugkrabbelt en niet mee wil werken aan het ‘verraad’.
dan heb jij niet goed gekeken volgens mij, zelfs zonder dat misverstand had de hele small council (minus alicent) al gepland om aegon op de troon te zetten. alicent spreekt het nog letterlijk uit ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Jammer dat dit hele gedoe nu op een misverstand berust. Niet goed uitgewerkt.
Ik vind die dochter echt een doodeng mensquote:
De bedoeling via de zoektocht is duidelijk maken dat Aegon totaal ongeschikt is maar ze hem toch koning willen maken. Hij zit bij de hoeren, heeft een of meer bastaarden, hij schept plezier in kinderen te zien vechten. Hij hoort niet op de troon te zitten en toch krijgt hij de kroon.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:42 schreef Nielsch het volgende:
okee ik ben nog niet klaar met kijken maar die hele 'where's aegon' verhaallijn vond ik behoorlijk langdradig en met de kennis die ik nu heb lijkt deze ook behoorlijk onnodig. wellicht brengt het einde daar nog verandering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |