Yup die eerste goal was een perfecte aanval en die tweede goal werd ook afgemaakt op een manier zoals je niet vaak ziet. Gewoon een beetje pech dat je tegen zo'n tegenstander uit moet komen bij wie op dat moment ook echt alles lukt... en nog steedsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef AmaninFull het volgende:
Ik moet bekennen dat ik net voor de eerste keer de goal van Lozano heb bekeken (was die avond te laat ingeschakeld). Kan iemand mij uitleggen waarom Blind schuld zou hebben aan deze goal? Ik zie niets dat hij anders had kunnen doen. Als er iemand al schuld heeft is het Bassey, hoewel dit volgens mij gewoon een nagenoeg perfecte aanval is van Napoli.
Het is toch eerder de tweede goal die je Blind (maar misschien eerder Sanchez) kunt aanrekenen? En natuurlijk zijn latere blunder.
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Blind uitermate kut voetbalde die avondquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef AmaninFull het volgende:
Ik moet bekennen dat ik net voor de eerste keer de goal van Lozano heb bekeken (was die avond te laat ingeschakeld). Kan iemand mij uitleggen waarom Blind schuld zou hebben aan deze goal? Ik zie niets dat hij anders had kunnen doen. Als er iemand al schuld heeft is het Bassey, hoewel dit volgens mij gewoon een nagenoeg perfecte aanval is van Napoli.
Het is toch eerder de tweede goal die je Blind (maar misschien eerder Sanchez) kunt aanrekenen? En natuurlijk zijn latere blunder.
Dit dus, het was gewoon niks met die jongen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Blind uitermate kut voetbalde die avond
Real?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:42 schreef tong80 het volgende:
Het trieste is dat ik al tijden geen zin heb om in het Ajax topic te posten. Wat een gezeik allemaal. Niks deugt er meer. Van de trainer tot Blind en van Kudus tot Bassey. We staan bovenaan en overwinteren. Alsof we al jaren de CL winnen. Zelfs na een 7-1 overwinning blijft er gezeik. Zo wordt Ajax Calimero. Het grappigste is dat de successen van de laatste jaren zelfs worden gekleineerd en zijn zogenaamd voor 90 % gebaseerd op geluk. Ha ha ha. Denk je dat ze zo bij Real praten ?
Danilo was ook niks bij Roda JCquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:31 schreef Sebbeszweet het volgende:
Gerucht dat Ajax oud PSVer Lato wil hebben. Die gozer kon er helemaal niks van. Had nog de schoenendoos om zijn voetbalschoenen
Die gozer zit toch alleen maar pagga te slaan. Smeerpijp is hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens, door jullie wil Tong minder posten. Ga maar eens bij jezelf te rade.
Ok laaaaaateroquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Danilo was ook niks bij Roda JC
Mijn bedoeling was meer om Blind enigszins te ontzien of iig zijn aandeel niet groter te maken dan het was. Ik ben nog altijd van mening dat Schreuder enorme fouten heeft begaan als het gaat om de opstelling en speelwijze, met name bij het verdedigen in standaardsituaties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup die eerste goal was een perfecte aanval en die tweede goal werd ook afgemaakt op een manier zoals je niet vaak ziet. Gewoon een beetje pech dat je tegen zo'n tegenstander uit moet komen bij wie op dat moment ook echt alles lukt... en nog steeds
niet door mij hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
@Tjacka @Mortaxxquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:47 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die gozer zit toch alleen maar pagga te slaan. Smeerpijp is het
Wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lozano is 1 meter 70.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was meer om Blind enigszins te ontzien of iig zijn aandeel niet groter te maken dan het was. Ik ben nog altijd van mening dat Schreuder enorme fouten heeft begaan als het gaat om de opstelling en speelwijze, met name bij het verdedigen in standaardsituaties.
Dit is genieten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Mo heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 0 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Sampdoria 0 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Ihattaren die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als journalist, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij de selectie zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Mo ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet de pers. Jah.
Nee precies, je had er tegen Schalke en Lyon zeker uit kunnen liggen. Ik ervoer destijds eigenlijk het halen van de kwartfinale al als een uitstekende prestatie, daarna bonus. Maar tegen Schalke en Lyon was je over twee wedstrijden steeds de betere, die keeper van Schalke zette in de eerste wedstrijd een Duits record aantal reddingen in een EL-wedstrijd neer nota bene.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het verschil tussen uit en thuis was wel echt bizar. Lyon en Schalke speel je thuis echt helemaal weg om dan uit beide keren nog flink in de problemen te komen waarbij je bij Schalke wel echt alle geluk had met die goal van Viergever.
Maar 90% slaat nergens op. Geluk speelde wel iets meer een rol dan in de CL-campagne in 2019, maar het viel wel mee. Of je moet het als "geluk" zien dat Ajax zo werd weggespeeld in de voorronde CL en op die manier überhaupt in de EL terecht kwam.
Dus eigenlijk moeten we gewoon in elk topic even zeiken over ajax en dan zijn we van hem af?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als iedereen zonder Tong door het leven gaat wordt het wel lekker stil, anderzijds staan er meer toetsenbordridders op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we gewoon in elk topic even zeiken over ajax en dan zijn we van hem af?
Op naar het Ihattaren topic!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Huwelijk net zoals z’n carrière
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Is dit echt????quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Juve zit nog wel aan hem vast tot juni 25, geen idee wat verder de voorwaarden zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:56 schreef RipCity het volgende:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/408967/
Zal El-Ahly of andere club uit zandbak zich al gaan melden? Lijkt me dat ze daar nog wel een 7de kans willen geven.
Prima aankoop voor vitessequote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:56 schreef RipCity het volgende:
Zal El-Ahly of andere club uit zandbak zich al gaan melden? Lijkt me dat ze daar nog wel een 7de kans willen geven.
Denk niet er nog NL clubs zijn die het met hem aandurven, tenzij hij het licht nog elders ziet en over een paar seizoenen terug komt als bewezen prof, maar ik moet al lachen als ik het opschrijf dus die kans acht ik klein.quote:
Volgende halte FCU, want Zuidam ziet altijd wel een 'buitenkansje'. Daarna PEC of Eindhoven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:56 schreef RipCity het volgende:
quote:Langezijdeloper' Gerard over afpakken vlag: "Hele Arena stond aan mijn kant, schitterend"
Iedereen die zich een beetje Ajacied noemt kent hem: de langezijdeloper. Hij heet Gerard Wezenberg en al meer dan vijfentwintig jaar rent hij met zijn vlag de lange zijde van de Johan Cruijff Arena op en neer. Maar afgelopen zondag werd zijn vlag tijdens de wedstrijd afgepakt door een steward. "De hele Arena stond aan mijn kant, schitterend."
Bij bijna elke thuiswedstrijd begint Gerard na ongeveer een uur spelen met rekken en strekken. Ook maakt hij alvast de weg vrij van bekertjes en tassen. Hij weet wat hij doet, want hij rent al jaren. Speciale schoenen voor extra grip heeft hij ook. "Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
Tijdens Ajax-Excelsior afgelopen zondag ontplofte de ArenA na de 5-0 van Tadic. Niet vanwege het doelpunt, maar omdat Gerard zijn vlag moest inleveren bij een steward. "Het hele stadion ging tekeer", zegt Gerard. "Maar het was niet leuk want die mevrouw wist blijkbaar niet wie ik was. Er zijn steeds weer nieuwe stewards en die weten van niets."
Terwijl de Arena de steward uitfloot, pakte Gerard papieren uit zijn buideltasje. "Ik heb papieren waarop staat dat ik gewoon mag rennen en toen ik die liet zien was het kermisbal natuurlijk. Toen ben ik daarna meteen gaan rennen. En iedereen juichen, geweldig. Schitterend, daar zijn de jongens voor", vertelt hij glunderend.
Gerard woont en werkt op een zorgboerderij in Zunderdorp. Hij wil graag zijn verhaal doen zodat iedereen voortaan weet wie hij is en er geen misverstanden meer ontstaan. "Ik doe dit om de club te steunen. Nooit zou ik vechten of ruziemaken. Daarom ga ik ook niet meer naar uitwedstrijden, maar blijf ik in Amsterdam. Ik wil gewoon rennen."
Die is niet goed hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
#teamsteward
Nee tuurlijk niet. Opmerkelijk gebeuren maar als hij er gelukkig van wordt
Mjah, als dit zijn manier is prima toch.quote:
ach als dat zijn plezier is dan gewoon laten toch niks mis mee.quote:
“Ik gedraag mij als een irritante randdebiel, niet omdat ik mensen pijn wil doen maar omdat ik gewoon een ontzettend aandachtsgeile lul ben en een stuk of vier mensen uit een soort medelijden dom gaan klappen. Dus ik ga er maar gewoon mee door, want eigenlijk draait het gewoon allemaal om mij.”quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)ijn-kant-schitterend
Is gewoon de toeterjan van Ajax, laat lekker gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
klopt, woont op een zorgboerderij met begeleiding.
Beetje respectloos dit.
Die waren gisteren al met Ajax bezigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef manny het volgende:
Terzake: zaterdag RKC. Looks like a job for Brobbey..
Deze voorcompetitie tot het WK duurt trouwens nog maar 4 wedstrijdjes waarvan 1 tegen onze vrienden uit Eindhoven...
Dacht ik tegen Go Ahead ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef manny het volgende:
Terzake: zaterdag RKC. Looks like a job for Brobbey..
Wat is zijn naam op Fok! ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
klopt, woont op een zorgboerderij met begeleiding.
Zoals Tarado al zei, is een soort Toeterjan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ik gedraag mij als een irritante randdebiel, niet omdat ik mensen pijn wil doen maar omdat ik gewoon een ontzettend aandachtsgeile lul ben en een stuk of vier mensen uit een soort medelijden dom gaan klappen. Dus ik ga er maar gewoon mee door, want eigenlijk draait het gewoon allemaal om mij.”
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ik gedraag mij als een irritante randdebiel, niet omdat ik mensen pijn wil doen maar omdat ik gewoon een ontzettend aandachtsgeile lul ben en een stuk of vier mensen uit een soort medelijden dom gaan klappen. Dus ik ga er maar gewoon mee door, want eigenlijk draait het gewoon allemaal om mij.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |