Heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, zoals het hoort als je een professional bent.
Leuk vond ik het ook wel maar verstandig niet, nog 6 wedstrijden tot de winterstop waar hij er eigenlijk maar 1 van mag verliezen en dat is Liverpool uit, maar zelfs daar heeft hij eigenlijk een resultaat nodig om de boel stil te houden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef Sabata het volgende:
Eigenlijk vond ik Schreuder zijn tirade wel leuk. Deed me veel aan de beroemde tirade van Giovanni Trappatoni denken in zijn Bayern tijd (Spiel wie Flasche Leer!!). je moet wel het geduld van Gandhi of Ten Hag hebben als je als die riooljournalistiek leest die na iedere tegenslag de eerste wil zijn om met stenen te gaan gooien ( en dat staat even los van de prestaties of tactisch keuzes van dit moment). als je hem wil ontslaan, prima. haal Bosz maar weer terug voor Stuttgart hem te pakken heeft, vijf seconden regel en heel hoog druk zetten. wie weet kan de EL campagne 2017 nog een keer herhaald worden. maar voor hetzelfde geld verandert er niks tov nu.
Mitea.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Conceicao doet me denken aan iemand die hij Ajax heeft gespeeld, maar ik kan er de vinger niet op leggen.
Over 3,5 week is het al winterstop inderdaad vanwege dat WK, moest even 2x kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk vond ik het ook wel maar verstandig niet, nog 6 wedstrijden tot de winterstop waar hij er eigenlijk maar 1 van mag verliezen en dat is Liverpool uit, maar zelfs daar heeft hij eigenlijk een resultaat nodig om de boel stil te houden.
Niet best.quote:
Jawel, je vertegenwoordigt je club en je club vraagt om respect voor alle mensen die betrokken zijn bij je club als medewerker, supporter of anders. Die band ging trouwens verder dan puur de niet-heteroseksuele groep mensen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Overdrijven is ook een vak, natuurlijk kan Excelsior er niets van maar er werden kansen genoeg gecreëerd en op die tegengoal na gewoon een goeie uitslag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet best.
Ja? Ja? Ja?
Schreuder out!
Gisteravond ook tegen Excelsior nota bene. Het is dat die club met knikkende knieën de tunnel uit kwam en geen flikker deed, maar wat stond de verdediging slecht. Aan alles zichtbaar: er is geen vertrouwen en geen organisatie. Niks.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schreuder is aardig van het padje. Wat een emoties en wat een slap gelul. Brobbey mag inderdaad lekker spelen tegen de Excelsiors van deze wereld. Als het erom gaat mag hij op de bank zitten zodat je verliest met 1-6.
Brobbey moet zo veel mogelijk spelen zodat hij ook kan groeien als spits want het is echt nog niet altijd even goed (wat logisch is), ik neem aan dat Schreuder daar achter staat gezien zijn woorden bij de persconferentie over de potentie van Brobbey.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schreuder is aardig van het padje. Wat een emoties en wat een slap gelul. Brobbey mag inderdaad lekker spelen tegen de Excelsiors van deze wereld. Als het erom gaat mag hij op de bank zitten zodat je verliest met 1-6.
Je zult mij inderdaad niet snel horen zeggen dat mijn mening ook maar enige waarde heeft lolquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]En je vindt jezelf wel op het padje met deze opmerking? Wat een dom geleuter man maar als supporter mag dat.
7-1 is gewoon prima inderdaad. Was een goede pot.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, natuurlijk kan Excelsior er niets van maar er werden kansen genoeg gecreëerd en op die tegengoal na gewoon een goeie uitslag.
Brian is ook veel meer een aanspeelpunt waar Kudus de truckendoos open wil trekken met zijn gezicht naar het doel, staat Brobbey ook met zijn reet naar het doel toe met 2 verdedigers in zijn rug. En daardoor staat iemand anders weer vrij.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brobbey moet zo veel mogelijk spelen zodat hij ook kan groeien als spits want het is echt nog niet altijd even goed (wat logisch is), ik neem aan dat Schreuder daar achter staat gezien zijn woorden bij de persconferentie over de potentie van Brobbey.
Van Gaal-ish?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:12 schreef Bolasie het volgende:
Ik vond het wel mee vallen voor een 'uitbarsting', had Pep/Klopp/Mourinho-proporties verwacht nadat ik alles las vanochtend.
Tegenvallend hoor.
Bojan Krkicquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Conceicao doet me denken aan iemand die hij Ajax heeft gespeeld, maar ik kan er de vinger niet op leggen.
Als je goed kijkt, zie je ook dat de beste man een beetje trillt als hij die 'boze' woorden uitspreekt. Totaal niet zichzelf.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van Gaal-ish?
Maar nee.. Helaas. Eigenlijk is het gewoon aandoenlijk.
Je hebt wel het fragment van 7 minuten gezien? Ik heb genoten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:12 schreef Bolasie het volgende:
Ik vond het wel mee vallen voor een 'uitbarsting', had Pep/Klopp/Mourinho-proporties verwacht nadat ik alles las vanochtend.
Tegenvallend hoor.
Ja, helemaal. Het zal best voor zijn doen 'ongekend' zijn, maar na alle reacties op het internet vooraf aan bekijken van het filmpje had ik een bakje popcorn gepakt en ging ik er goed voor zitten. Het viel een beetje tegen, maar misschien is mijn benchmark iets te hoog voor onze big head.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt wel het fragment van 7 minuten gezien? Ik heb genoten.
Uiteraard maar 3-0 met de rust tegen zo'n tegenstander sta je er toch wat anders in, wel eens dat die slordigheden eruit moeten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
7-1 is gewoon prima inderdaad. Was een goede pot.
Verder is het niet overdreven. Je zag zelfs gisteravond dat het verdedigend zwak is, tegen Excelsior.
Basiszaken ontbreken. Afspraken onderling zijn er niet of ze worden niet nagekomen, onderling wordt er nauwelijks gechoached, slordigheden al om.
Misschien gisteravond niet echt zichtbaar, maar straks tegen Liverpool en PSV is het weer om te huilen en zitten we weer te schelden.
We gaan van eh eh eh he he naar ja ja ja ja.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet best.
Ja? Ja? Ja?
Schreuder out!
Gisteravond ook tegen Excelsior nota bene. Het is dat die club met knikkende knieën de tunnel uit kwam en geen flikker deed, maar wat stond de verdediging slecht. Aan alles zichtbaar: er is geen vertrouwen en geen organisatie. Niks.
Mooi dat iedereen zich ermee ging bemoeienquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:04 schreef Red_85 het volgende:
Trouwens, zat op lange zijde 2de ring dus kon niet helemaal zien wat er gebeurde vlak na de 60ste minuut toen er opeens commotie in het stadion was. Net ffies uitzending gemist gecheckt...
Die man met die vlag loopt al jaaaaaren heen en weer als er een grote uitslag of overwinning is die zeker is. Maar opeens is er een notoir dictatortje met een v'tje op de borst die het opeens niet goed vind.
Hier leeft die man voor, laat hem, hij doet geen vlieg kwaad en iedereen is er blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |