RKC ook een club van niks die nooit gaan doorgroeien.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volendam, Emmen en Excelsior zijn wel echt het riool van de Eredivisie ja. Dit kan echt niet, alsof je tegen Spakenburg speelt.
Zit die nu niet in utreg?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg er hevige Amin Younes flashbacks bij.
Oja. En Fortunagoden vergat ik nog. Kowet valt ook nog wel enigszins in die categorie. Echt troep, geen cent te besteden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RKC ook een club van niks die nooit gaan doorgroeien.
Go Ahead vind ik nog wel een prima club. Leuk stadion, eigen identiteit en trekt nog wel wat mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja. En Fortunagoden vergat ik nog. Kowet valt ook nog wel enigszins in die categorie. Echt troep, geen cent te besteden.
Tja. Elk stadion onder de 10k toeschouwers is wat mij betreft Eredivisie onwaardig en ook Go Ahead haalt dat niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead vind ik nog wel een prima club. Leuk stadion, eigen identiteit en trekt nog wel wat mensen.
zeker, lichtpuntjes. Ook de juiste mensen op de juiste positie zetten (tadic) helpt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Sanchez lekker altijd in de basis laten starten
Baas en Conceicao mogen ook wel meer spelen.
أمين يونسquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft toch niet zo'n moeilijke naam?
Ik vond Timber sowieso vandaag een beetje lui en afwezig ogen... Voor de rest leken de poppetjes zowaar eens redelijk goed op hun plek te staan. Bassey en Sanchez gewoon acceptabel als backs. Vond het ook een beetje flauw om die twee finaal af te branden op basis van twee wedstrijden tegen DE hype-ploeg van het moment die in een ongelofelijke flow zit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
Timber vindt kopduels in de eigen 16 niet nodig.
Conceicao is echt een hele fijne speler op basis van zijn invalbeurten tot nu toequote:Op zondag 16 oktober 2022 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Sanchez lekker altijd in de basis laten starten
Baas en Conceicao mogen ook wel meer spelen.
goeie uitslag maar goed was het nog vaak niet maar dat zullen ze zelf ook wel wetenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Netjes. Goede wedstrijd gezien. En doorrrr
, . , .quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie uitslag maar goed was het nog vaak niet maar dat zullen ze zelf ook wel weten
dat mensen daar zo mee zittenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
, . , .
Alsjeblieft, gratis leestekens
Eens, maar snap dan alsnog niet zo goed dat Schreuder van Leer trekt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
Van Leer was ook echt een hele matige keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |