Frank zal inmiddels ook wel een pak aan ervaring meenemen vanuit het buitenland.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gewoon Frank de Boer terughalen
Lekker oude tijden herbeleven met Sana, Mickey van der Hoorn, Sinkgraven, Viergever
En wellicht neemt hij ook Boilesen mee. Dat wordt weer genieten. Het wordt winter en met deze gasprijzen is het immers belangrijk dat er veel wordt gebreidquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 02:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Frank zal inmiddels ook wel een pak aan ervaring meenemen vanuit het buitenland.
Misschien zoeken ze daar ook alleen kale trainers.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:24 schreef Marcoss het volgende:
Weet niet of Bosz dan kandidaat is geweest, maar als dat wel zo is, hebben ze bij Stuttgart niet echt een idee wat te doen als je van Bosz naar Schreuder gaat..
Bosz verloor toen inderdaad punten in het begin, maar stond begin december "gewoon" gelijk met Feyenoord qua punten. Dat ze toen geen kampioen werden, kwam dus net zo goed door de 2e helft van het seizoen waarin punten werd verspeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
Onder Bosz had Ajax in zijn eerste en enige seizoen 23 goals tegen in de competitie. Samen met PSV de minst gepasseerde defensie. Geen kampioenschap door dom puntverlies in het begin van het seizoen (thuis tegen Roda en Willem II. Ajax haalde 81 punten, eentje minder dan Feyenoord dat een historisch seizoen beleefde. Met 81 punten word je doorgaans kampioen.
In Europa gewoon de finale gehaald. Iets dat in 22 jaar niet gebeurd was. In de finale was Manchester United gewoon te sterk, maar we hebben allemaal genoten van de campagne.
Ik vind het te gemakkelijk om argumenten als kamikazevoetbal te gebruiken, want zijn wedstrijden bij Ajax werden zelden echt doelpuntenfestijnen. En met een beetje geluk had hij dat seizoen twee prijzen gepakt.
Daarnaast vind ik hem veel prettiger om naar te luisteren dan Schreuder (en Ten Hag trouwens).
Hiermee wil ik niet gelijk pleiten voor Bosz als trainer trouwens, maar ik verdedig hem wel even.
Het was een leuk seizoen en hij heeft toch weer het geloof terug gebracht dat je zonder top selectie nog best ver kan komen, dat geloof was bij Frank wel weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bosz verloor toen inderdaad punten in het begin, maar stond begin december "gewoon" gelijk met Feyenoord qua punten. Dat ze toen geen kampioen werden, kwam dus net zo goed door de 2e helft van het seizoen waarin punten werd verspeeld.
Probleem bij Bosz is dat het vaak "wat als, dan dit" is, maar dat hij nooit iets wint.
Als je een palletwagen hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:41 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kunnen we Ihattaren naar Schiphol brengen?
Ben ik ook met je eens, maar de sterren stonden gewoon goed voor Feyenoord dat seizoen, sprookje a la Leicester City en Ajax verloor toen volgens mij steeds punten na een Europees duel (PSV sowieso uit mn hoofd).quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bosz verloor toen inderdaad punten in het begin, maar stond begin december "gewoon" gelijk met Feyenoord qua punten. Dat ze toen geen kampioen werden, kwam dus net zo goed door de 2e helft van het seizoen waarin punten werd verspeeld.
Probleem bij Bosz is dat het vaak "wat als, dan dit" is, maar dat hij nooit iets wint.
Dat laatste ben ik wel met je eens maar met Dortmund moet je wel 2e worden en Lyon toch wel top 3 of zit ik dan te hoog? Met Leverkusen heeft hij het nog wel een seizoen naar behoren gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, maar de sterren stonden gewoon goed voor Feyenoord dat seizoen, sprookje a la Leicester City en Ajax verloor toen volgens mij steeds punten na een Europees duel (PSV sowieso uit mn hoofd).
Toch denk ik dat Bosz er meer voetbal in kan brengen dan Schreuder en met deze selectie moet iedereen kampioen worden. Als hij zou komen dan is dat voor hem ook absoluut dé kans om van dat imago af te komen. Bij clubs als Lyon, Leverkusen, etc wordt niemand kampioen.
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Mo heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 0 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Sampdoria 0 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Ihattaren die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als journalist, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij de selectie zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Mo ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet de pers. Jah.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:41 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kunnen we Ihattaren naar Schiphol brengen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Mo heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 0 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Sampdoria 0 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Ihattaren die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als journalist, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij de selectie zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Mo ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet de pers. Jah.
Denk dat laatste, bijzaken irriteren altijd als de hoofdzaken niet goed gaan, even los van het feit of die docu's überhaupt het kijken waard zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben ik de enige die dit soort dingen vind afleiden van waar ze voor betaald worden?
https://www.puna.nl/video(...)ok-niet-meer-zitten/
https://www.streamwijzer.(...)-amazon-prime-video/
Of komt het omdat de spelers die onderwerp zijn in deze documentaires kut spelen, dat het meer opvalt en irriteert?
Wat mij vooral afleidt zijn de ongelijke mouwtjes van Daley.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben ik de enige die dit soort dingen vind afleiden van waar ze voor betaald worden?
https://www.puna.nl/video(...)ok-niet-meer-zitten/
https://www.streamwijzer.(...)-amazon-prime-video/
Of komt het omdat de spelers die onderwerp zijn in deze documentaires kut spelen, dat het meer opvalt en irriteert?
Leg uit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die hele Europese campagne was 90% geluk.
Leuk die ja's ertussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Mo heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 0 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Sampdoria 0 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Ihattaren die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als journalist, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij de selectie zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Mo ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet de pers. Jah.
die zit op een heel ander salarisniveau dus lijkt me onhaalbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:26 schreef Houniet het volgende:
Jack van Gelder noemt Maxwell als TD Ajax. Interessant..
Ja? Alles bij elkaar verdiende Overmars toch ook heel erg veel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zit op een heel ander salarisniveau dus lijkt me onhaalbaar
Op basis van prestatie, dat is toch wat anders, die begon met ik meen 1,5ton.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef papert het volgende:
[..]
Ja? Alles bij elkaar verdiende Overmars toch ook heel erg veel?
Het verschil tussen uit en thuis was wel echt bizar. Lyon en Schalke speel je thuis echt helemaal weg om dan uit beide keren nog flink in de problemen te komen waarbij je bij Schalke wel echt alle geluk had met die goal van Viergever.quote:
Kan wel nog een paar ergere opnoemen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gewoon Frank de Boer terughalen
Lekker oude tijden herbeleven met Sana, Mickey van der Hoorn, Sinkgraven, Viergever
Die sprint waarbij hij er finaal werd uitgelopen was me tijdens de pot ook al opgevallen, heeft inderdaad nog wat werk te doen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wijndal lijkt wel wat dikkig, zei Ten Cate gisteren bij Rondo. Was mij in de wedstrijd niet zo opgevallen, maar heb even terug gekeken en nu zie ik het ook. Iets minder scherp en strak als we van hem gewend zijn. Komt wel weer goed natuurlijk, maar misschien was dat een reden dat hij geen minuten kreeg na zijn blessure (en ziekte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |