Gouden kans joh Duitsland moet hij gewoon gelijk doenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die neemt niet eens op maar ik denk niet dat Schreuder vertrekt, tenminste niet uit zichzelf.
Een goed verkooppraatje kan zijn dat die nu makkelijk dan ooit aan zijn coke kan komen.quote:
Doe normaal mafkutquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nu moet je doorpakken. Schreuder begint nu gek te doen, blijven 'poken', misschien gaat hij nog gekker doen. laat hij ineens zijn snikkel zien om dominantie te tonen.
Sinds hun laatste kampioenschap is het een en al paniek daar. Het is dat Mercedes er soms nog wat geld in gooitquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:24 schreef Marcoss het volgende:
Weet niet of Bosz dan kandidaat is geweest, maar als dat wel zo is, hebben ze bij Stuttgart niet echt een idee wat te doen als je van Bosz naar Schreuder gaat..
Lief volk die moffenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds hun laatste kampioenschap is het een en al paniek daar. Het is dat Mercedes er soms nog wat geld in gooit
Stukje vierde rijk allenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goede voorspellende gaven ook , met die Russen
Hier ook,quote:
Lijkt me wel handig als Bosz dan wel de volledige steun heeft van de heren daarboven want daar lijkt het me ook 1 grote puinhoop .quote:
Verder overal weg gestuurdquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
Onder Bosz had Ajax in zijn eerste en enige seizoen 23 goals tegen in de competitie. Samen met PSV de minst gepasseerde defensie. Geen kampioenschap door dom puntverlies in het begin van het seizoen (thuis tegen Roda en Willem II. Ajax haalde 81 punten, eentje minder dan Feyenoord dat een historisch seizoen beleefde. Met 81 punten word je doorgaans kampioen.
In Europa gewoon de finale gehaald. Iets dat in 22 jaar niet gebeurd was. In de finale was Manchester United gewoon te sterk, maar we hebben allemaal genoten van de campagne.
Ik vind het te gemakkelijk om argumenten als kamikazevoetbal te gebruiken, want zijn wedstrijden bij Ajax werden zelden echt doelpuntenfestijnen. En met een beetje geluk had hij dat seizoen twee prijzen gepakt.
Daarnaast vind ik hem veel prettiger om naar te luisteren dan Schreuder (en Ten Hag trouwens).
Hiermee wil ik niet gelijk pleiten voor Bosz als trainer trouwens, maar ik verdedig hem wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |