Alsof die iets voorstellenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:50 schreef Breekfast het volgende:
Zou Belarus zich echt in de oorlog gaan mengen? Dan heeft Oekraïne wel echt een probleem.
Gaan ze net als 24-02 oefenen in Oekraine?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
rus roept idd hard dat ze dat aan het doen zijn ja.
[ twitter ]
Lekker een Nuke op Tsjernobyl gooien ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef Bensel het volgende:
Als er al een tactische nuke gebruikt zal worden, dan waarschijnlijk ten noorden van kiev, bij tsjernobyl in de buurt net voor een invasie vanuit wit rusland
Handig ja. En daarna met al je troepen door de fallout crossenquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef Bensel het volgende:
Als er al een tactische nuke gebruikt zal worden, dan waarschijnlijk ten noorden van kiev, bij tsjernobyl in de buurt net voor een invasie vanuit wit rusland
Gaat niet gebeuren want dan heeft de Navo een vrijbrief om het gehele Russische leger weg te vagen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef Bensel het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef Slayage het volgende:
Zo klinkt incoming artillerie dus
[ twitter ]
Misschien denkt hij het simpel af te kunnen maken als hij Kiev inneemt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Dit zou wel een bizarre nieuwe move zijn. Al kan Poetin niet heel veel anders denk ik. Maar waar halen ze het zware materiaal vandaan? Uit andere grensgebieden waar ze nu amper verdediging over hebben? Of hebben ze de afgelopen maanden ergens nog een depot met bruikbaar spul gevonden?
Dat heb je inderdaad vaker geroepen. Maar dit gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zal hevig ontkent worden. Maar heb al een paar keer bedacht dat het zou kunnen op een gegeven moment als het westen geen wapens meer levert dat ik het nog wel zie dat Oekraïne met Rusland samen gaat vechten en dan de oude ussr landen gaat aanvallen.
Rusland had bizar veel wapens en artillerie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Dit zou wel een bizarre nieuwe move zijn. Al kan Poetin niet heel veel anders denk ik. Maar waar halen ze het zware materiaal vandaan? Uit andere grensgebieden waar ze nu amper verdediging over hebben? Of hebben ze de afgelopen maanden ergens nog een depot met bruikbaar spul gevonden?
Alleen stelt de explosie niet zoveel voor vergeleken met de films.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In oorlogfilms hoor je dit ook altijd. Ik dacht dat het gewoon een geluidseffect was om het spannender te makenMaar klinkt dus echt zo
Maar ze smaken je, of niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zal hevig ontkent worden. Maar heb al een paar keer bedacht dat het zou kunnen op een gegeven moment als het westen geen wapens meer levert dat ik het nog wel zie dat Oekraïne met Rusland samen gaat vechten en dan de oude ussr landen gaat aanvallen.
Op youtube staan wat analyses over de voorraden van Rusland op basis van satellietbeelden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Ik geloof het pas als er beelden van generaal Steiner in Belarus opduiken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Als is het VK en VS was waren dat mijn grootste items welke ik in de gaten zou houden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad vaker geroepen. Maar dit gaat niet gebeuren.
Een van de redenen tot het succes van Oekraïne is de intells van het westen. Hoe zie je dat in je gedachten voor je, als ze die niet meer krijgen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit en Iran.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland had bizar veel wapens en artillerie.
Misschien worden nu verdere depots versleept.
Wanneer realiseer jij je nou eens een keer dat dit alles niet ontzettend grappig en spannend is! Met je fucking emoticons.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In oorlogfilms hoor je dit ook altijd. Ik dacht dat het gewoon een geluidseffect was om het spannender te makenMaar klinkt dus echt zo
Het besluit heeft Rusland natuurlijk al genomen toen ze Oekraine binnen vielen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:24 schreef Aether het volgende:
Gazprom: als EU prijs Russisch gas maximeert, gaat gaskraan dicht
https://nos.nl/l/2448543
Als de Europese Unie een maximumprijs op Russisch gas gaat zetten, stopt Gazprom met het leveren van gas. Dat zegt directeur Aleksej Miller.
"Zo'n eenzijdig besluit is natuurlijk in strijd met de huidige contracten en dat leidt dan tot het stoppen van de levering", zegt Miller in een interview op de Russische staatstelevisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |