ja ik begin aan de band en maak het dan elders afquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doe ik tijdens het boodschappen doen al, met zo'n bliepbliep scanner
zoveel pozza kun je niet snel inpakken tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik begin aan de band en maak het dan elders af
Mwa dat is ook weer waar ja..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan krijg je alleen maar kansloze reacties van toetsenbord strijders.
Had al het lumineuze idee om wat te vragen in FHF vanmiddagkomen er gelijk 2 strijders om de hoek.
snapje!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel pozza kun je niet snel inpakken toch
mja huur, dus vve dingen is niet voor ons bestemdquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je binnenkort nog is overleg met mensjes uit je flat ding?
misschien hebben zij nog iemand
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja huur, dus vve dingen is niet voor ons bestemd
zal me wel eens bij de cougar wagen.. maar het gros hier is gepensioneerd dus doet het zelf of heeft thuiszorg
kan ik miss beter in R&P of in LIF gaan kijken hoe ik doe alsof ik een handicap heb zodat ik ook thuiszorg krijg
Pozza niet per pallet halenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
want in een plastic tasje passen er maar 3 of 4
bij de lokale bakker/slager vragen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja huur, dus vve dingen is niet voor ons bestemd
zal me wel eens bij de cougar wagen.. maar het gros hier is gepensioneerd dus doet het zelf of heeft thuiszorg
kan ik miss beter in R&P of in LIF gaan kijken hoe ik doe alsof ik een handicap heb zodat ik ook thuiszorg krijg
zo dorps is het hier ook weer nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de lokale bakker/slager vragen?
wie ze kennen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ff mn nieuwe droogrek ontmaagden
#huishoudfap
Klopt. Is niet moeilijk, wel even goed opletten met de ritsquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
oja dat ging ik vragen: een van jullie al eens de hoes van je topper matras gewassen?
Ging dat een beetje?
*ik leerde zojuist dat dat een tijk heet
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Klopt. Is niet moeilijk, wel even goed opletten met de rits
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
Godver ik krijg reclame terwijl ik Nee Ja sticker heb. Maar de lokale krant krijg ik niet
ja dat terug freubelen lijkt me dus kutquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Klopt. Is niet moeilijk, wel even goed opletten met de rits
Degene haalt Ja en Nee door elkaar denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
Godver ik krijg reclame terwijl ik Nee Ja sticker heb. Maar de lokale krant krijg ik niet
Moet je met zijn tweeën doenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat terug freubelen lijkt me dus kut
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggersquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene haalt Ja en Nee door elkaar denk ik
Zou daar toch even heen gaan, vragen of je in de toekomst nog steeds reclame folders krijgt ondanks die stickerquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggers
Gelukkig alleen een buurtkrantje een keer in de weekquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier ook weleens van die stomme flyers of foldertjes etc
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou daar toch even heen gaan, vragen of je in de toekomst nog steeds reclame folders krijgt ondanks die sticker
misschien helpt een sticker metquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en daarna een fikse factuur in de bus krijgen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggers
Zoiets hadden wij laatst ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze trof ik een tijdje terug
die kreeg ik laatst ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze trof ik een tijdje terug
Hier folders en ook kranten,blader er vaak snel door heenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een buurtkrantje een keer in de week
Betalen in naturaquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en daarna een fikse factuur in de bus krijgen
nog nooit gehadquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn die mini flyertjes van mediums typisch iets voor de grote steden of hebben jullie dat ook? Mediums hebben namelijk vaak een Hindoestaanse naam
Zoiets of chocolade zijn vrouwen gek opquote:
Het zijn bijna nooit vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets of chocolade zijn vrouwen gek op
klinkt als prostituee biedt via flyer diensten aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn dit soort flyers
[ afbeelding ]
nog noooitquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn dit soort flyers
[ afbeelding ]
Oh nou zaar zou ik dan sws niet heen gaanquote:
Merk dat ze vaker komen rond de vakantiegeld periode en rond de feestdagen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn dit soort flyers
[ afbeelding ]
kan beter via kinky.nlquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als prostituee biedt via flyer diensten aan
quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de reviews daar zijn ook ultiem leedvermaak
per ongeluk daar terechtgekomen toen ik info opzocht voor m'n spreekbeurt over ijsberenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
per ongeluk daar terechtgekomen toen ik info opzocht voor m'n spreekbeurt over ijsberen
Jaquote:
Ik heb voor 50% gelijk!quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja
Als je stopt met zeggen dat je gelijk hebt over de kleur van dat dekentje
jij komt hier vakerquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik EttoKroketto hier ineens zie.
Meneer kroketto.quote:
Hallo mevrouw ramadingdongquote:
Dat is toch 12 keer per jaarquote:
Daily mailyquote:
Ze komt wel dagelijksquote:
Ik ben blauw. Ik heb die inside infoquote:
blauw van de sangria?quote:
i'm blue ba da deequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
blauw van de sangria?
of blauw als in ballen?
Ik heb net een fruit bomb dipa op van moersleutel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
blauw van de sangria?
of blauw als in ballen?
liedje vernaggelen bedoel jequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bebe rexha doet dat wel goed met haar geile stem
nee echt een verkrachting van origineelquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bebe rexha doet dat wel goed met haar geile stem
Nee.quote:
flesje en dan later over de dakpannen gooienquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:15 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik moet pissen maar wil niet opstaan van de bank
Ik heb geen flesje hier. En ook geen dakpannenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flesje en dan later over de dakpannen gooien
Fucking smurfquote:
Kom nakend vechten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |