Veel andere opties zijn er niet. En dat hadden ze al langer geleden moeten doen, had een boel ellende gescheeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Armenië kan beter de realiteit inzien dat ze hun grondgebied hebben verloren en aan de tafel gaan zitten om de grenzen tussen de twee landen af te bakenen en een goede behandeling van de Armenen in Karabakh te bedingen. De vrienden van Armenië zijn niet machtig genoeg of helpen ze niet. De vrienden van Azerbeidzjan leveren wel.
Nationalisme en een niet verwerkt trauma (Armeense genocide) zitten ze in de weg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel andere opties zijn er niet. En dat hadden ze al langer geleden moeten doen, had een boel ellende gescheeld.
Gezien er geen Armenië vlaggen door heel Europa hangen en half Europa niet bereid is Armeense soldaten te trainen en ze massaal munitie, artillerie en voertuigen te doneren denk ik dat dat heel verstandig is ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Armenië moet zich maar overgeven om verder bloedvergieten te voorkomen
Kijk daar heb je Stalin die de zaadjes heeft gelegd voor het huidige conflictquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Armenië zelf niet maar hun matties in Nagorno-Karabach wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Stuur erdo ff een mail of geef hem een belletjequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan Turkije niet gewoon wat gebieden teruggeven aan Armenië in ruil hiervoor, dan wint iedereen
.daar heb je de zoekoptie voorquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:52 schreef marsan het volgende:
Waar is vigen98 eigenlijk? Die postte in deze reeks ook meestal wel.
Je hebt weer een open deur gevonden?quote:
Een welkom tegengeluid. Ik denk weg, heb hem sowieso nergens meer zien posten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:52 schreef marsan het volgende:
Waar is vigen98 eigenlijk? Die postte in deze reeks ook meestal wel.
Ja ik heb m al heel lang niet gezien idd en was vanwege zijn visie van de andere kant idd altijd een leuke toevoeging.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een welkom tegengeluid. Ik denk weg, heb hem sowieso nergens meer zien posten.
Ik vind het lastig om voor een van beide zijden te juichen. Hoop vooral dat het conflict (dit keer) zonder etnische zuiveringen opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De Azeri hebben groot gelijk het gebied te heroveren. Veel Armenen steunen Poetin en Iran schaart zich ook Armenië.
Het ziet er naar uit dat hij zijn account heeft opgezegdquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Je hebt weer een open deur gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |