neuhquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:18 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het verstandig om het hele filmpje af te kijken voor je commentaar geeft
ja hebben ze de kittens van boedieboe opquote:
Bedankt voor het linkje naar de FOK! Kittengate, heb ik mij onwijs mee vermaakt vannachtquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:18 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar is er 3 weken geleden een kittengate geweest!
Op 1 of andere klimaatbijeenkomst heeft een actievoerder ervoor gezorgd dat mensen kittenvlees hebben gegeten, ipv wat ze dachten; kippenvlees.
Misschien is het verstandig om het hele filmpje af te kijken voor je commentaar geeft
Wij hadden in 2006 al onze eigen Kittengate! Dat was de grootste rel ooit op FOK! (denk ik), hier vind je een samenvatting.
https://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
tinkerbell?quote:
dat waren wel leuke tijden jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje naar de FOK! Kittengate, heb ik mij onwijs mee vermaakt vannacht
ze hadden mij in het ootje hoorquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:31 schreef Catkiller het volgende:
Ze doen niet eens hun best om het echt te laten lijken.
Hehe ik net ook. Wat een tijden waren datquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje naar de FOK! Kittengate, heb ik mij onwijs mee vermaakt vannacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |