Ik ook niet, en ik struin heel wat afquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kom zoiets nou nooit tegen tijdens mijn zoektocht op het internet...
Deze? https://www.bol.com/nl/nl/p/fok/9200000031398002/quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik kwam tijdens mijn zoektocht op het internet ineens deze foto tegen....
[ afbeelding ]
Deze vrouw heeft dus gewoon een FOK! boek!
Waar is dat te koop? En staan mijn posts er ook in?
Oke, trutje Viv!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze? https://www.bol.com/nl/nl/p/fok/9200000031398002/
Daar is het FOK zonder uitroepteken, dus niet de enige eckte FOK!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, trutje Viv!
(ik had het niet over jou he, want er stond een uitroepteken bij)
Die is ook leuk jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik kwam ook nog deze tege
[ afbeelding ]
![]()
Tijd voor een écht FOK!-boekleuk project wel!
Moet je even op de fok wiki kijken naar het lijstje met rellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja
En idd, een FOK! boek is een uitstekend idee. Misscihen met een geschiedenis van FOK!, interivew met Danny en een aantal markante FOK! userts. etc. Posts, rellen, inside info etc
Misschien een hoofdstuk over papoea'squote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja
En idd, een FOK! boek is een uitstekend idee. Misscihen met een geschiedenis van FOK!, interivew met Danny en een aantal markante FOK! userts. etc. Posts, rellen, inside info etc
oja, kittengate, daar heb ik ook nog topiques over geopend. Misschien tijd voor een revival van kittengatequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:21 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Moet je even op de fok wiki kijken naar het lijstje met rellen
Opzetborstelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien een hoofdstuk over papoea's
Oh die was tofquote:
watteee?quote:
Omg wat een leuk topiquequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |