Die heb ik ooit nog een ochtend staan bottelen ... daarna had ik koppijn ..quote:
En hoe heet die serie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik gevonden en russ. comedyserie
waar het om en meisjes beachvolleyteam gaat
Is dat echt zo heftig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ooit nog een ochtend staan bottelen ... daarna had ik koppijn ..
Maar veel plezier bij je broertje of ga je daar niet heen ?!
Toen wel ... ik was nog jongquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat echt zo heftig?
Nee,ben niet zo van de verjaardag kring feestjes
Lijkt me wel leuk werk dan.quote:
Beter dan mijn bijbaantje,de vetsmelterij van Smilde schoonmaken op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond er letterlijk met de neus boven ....
Dildoquote:
En het meervoud daarvan is natuurlijk dildiquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het meervoud daarvan is natuurlijk dildi
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit bij jezelf?
Wat niet rekt moet scheuren...quote:
Ik doe dat maar nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit bij jezelf?
Daar zijn scharen voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat niet rekt moet scheuren...
Dit is kinderspel voor Elise.quote:
Zou zomaar een heel verstandige keuze kunnen zijn denk ik,quote:
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar een heel verstandige keuze kunnen zijn denk ik,
al ga ik dat niet proefondervindelijk onderbouwen
Echt, dat daar nog geen man helemaal is in gekropenquote:
Jij past wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, dat daar nog geen man helemaal is in gekropen
Ik?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik?![]()
Er zijn te weinig mensen die groter zijn dan ik helaas
Dus, als ik in haar kruip wordt ze een keer of 4 zo groot of barst ze helemaal uit elkaar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
en keer op onlyfans siswet gezien makt ze nu ook premium
videos an waar ze ook wat komen laat uit dr gat
Die is allang millionairquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
zij werd altijd perverser vor meer geld
Volgens een krantenartikel uit 2021 haalt ze 55.000 per maand opquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand een biertje besteld![]()
[ twitter ]
Waar is de restquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Nou krijg ik ook dorstquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[ twitter ]
Yeahquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:58 schreef mario390 het volgende:
platz 766 starstv polska wat van nederland
Anouk Nobody´s Wife
Ieuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:58 schreef mario390 het volgende:
Anouk Nobody´s Wife
Mr. Polska is wel een mijn liefdequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:58 schreef mario390 het volgende:
Anouk Nobody´s Wife
Ik heb hot dogs. Met zuurkoolquote:
Weet ik niet het is een all in dingetje van de jumboquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haalde ze wel bij Ajax vroeger. Broodje knakworst met zuurkoolquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet het is een all in dingetje van de jumbo
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel waar. Ik vind 2 weken vakantie al langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel wat gewonnen nog ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef pullup het volgende:
Zo dat was een mooi wedstrijddagje
Jammer van die bui halverwege
ja jullie gaan winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg führt 2:0 15 min vor ende
Ja 2 van de 4 veldenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg führt 2:0 15 min vor ende
Kijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja 2 van de 4 velden![]()
En de snelste skiffeur overall
Yep, morgen zijn de dames aan de beurtquote:
Die zijn nog beter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, morgen zijn de dames aan de beurt
Ik schat de kansen ongeveer gelijk in. Dus ook 2 van de 4 veldenquote:
Je kan natuurlijk ook een random iemand aanmoedigen of iedereenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
Morgen Marathon. Ik stond jaren in het Vondelpark voor mijn collega. En verleden jaar voor mijn neef in Oost. Dit jaar niemand
Succes in elk gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schat de kansen ongeveer gelijk in. Dus ook 2 van de 4 velden
Dit jaar zijn de mannen wel goed
Nee zo werkt het nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een random iemand aanmoedigen of iedereen
Ja want stel je mist die persoon ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een random iemand aanmoedigen of iedereen
Dat is de kick voor mij en het persoon. Het is een boostquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want stel je mist die persoon ...
Ze lopen wel vlakbij weer langsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de kick voor mij en het persoon. Het is een boost
Jaquote:
Het is gaaf om iemand te spotten en aan te moedigen. Het geeft een kick in de ass.quote:
Heb jij een hond?quote:
Oh ook leukquote:
Nee hoor ik moet die kut katten niet meer. Slopers en pissersquote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet die kut katten niet meer. Slopers en pissers
Ja nou ik begin er niet meer aan. Liever een hondquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha![]()
Katten zijn echt geweldige beesten
Geen hond meer hier .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik begin er niet meer aan. Liever een hond
Nou ja niks meer. Katten 4 ofzo en 1 hond. En de hond was eigenlijk wel mijn dierbaarstequote:
Aah ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
Morgen Marathon. Ik stond jaren in het Vondelpark voor mijn collega. En verleden jaar voor mijn neef in Oost. Dit jaar niemand
Nee liever nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand zin in een groot portie calamares vanavond?
https://www.ad.nl/feelgoo(...)j-tenerife~a40bf18f/
Dat zijn heeeeeel veeeel blikjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hier 2 katten. Geen omkijken naar eigenlijk. Een hond is toch meer afhankelijk van zijn baasje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja niks meer. Katten 4 ofzo en 1 hond. En de hond was eigenlijk wel mijn dierbaarste
Niet als je een pis en vals kater uit een asiel haalt. Mijn god wat een een ellendequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier 2 katten. Geen omkijken naar eigenlijk. Een hond is toch meer afhankelijk van zijn baasje.
Je mag het helemaal alleen hebben wat mij betreftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Lees net pas dat er geen calamares van gemaakt kan wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag het helemaal alleen hebben wat mij betreft
Ik heb ook wel asielkatten gehad. Niks mis mee verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet als je een pis en vals kater uit een asiel haalt. Mijn god wat een een ellende
Nou deze niet. Apart geval, maar pieste mijn huis kapot. Is 13 jaar geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel asielkatten gehad. Niks mis mee verder.
1tje was wel een geval apart, maar uiteindelijk kwam dat ook wel goed.
Vanavond nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Die van mij een jaar of 10 denk ik. Uiteindelijk overreden door een autoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou deze niet. Apart geval, maar pieste mijn huis kapot. Is 13 jaar geworden.
Ben niet zo zeedieren eter eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net pas dat er geen calamares van gemaakt kan worden
Misschien dat Orka vleesch dan lekker smaakt?
https://www.nu.nl/dieren/(...)-dier-zorgelijk.html
Hey Dotquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo zeedieren eter eerlijk gezegd
Jij lust niks toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo zeedieren eter eerlijk gezegd
O ja hoor genoeg. Ben alleen niet gek op vis en zo alleen een kibbeling eet ik verder niets.quote:
Niks dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor genoeg. Ben alleen niet gek op vis en zo alleen een kibbeling eet ik verder niets.
Maar van vlees eet ik alles, bijna alle groenten. Vind niet alles even lekker, maar dat is een ander verhaal.
Ben niet gek op pasta's maar eet ze wel.
Niet lusten is wat anders dan niet lekker vinden.quote:
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lusten is wat anders dan niet lekker vinden.
Ja eigenlijk welquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet als je een pis en vals kater uit een asiel haalt. Mijn god wat een een ellende
Wel bewondering voor hoor, vooral zo'n pis en vals kater.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel asielkatten gehad. Niks mis mee verder.
1tje was wel een geval apart, maar uiteindelijk kwam dat ook wel goed.
Nee niet echt. Ik hou niet van vleesvervangers. Of insektenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt![]()
Niks wat je niet lekker vind...of tegenstaat?
Insecten lijkt me ook niks idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik hou niet van vleesvervangers. Of insekten
Nice.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Wel bewondering voor hoor, vooral zo'n pis en vals kater.
Ik heb nu ook een kat uit het asiel en eerder ook al eens een oudje van 15 uit het asiel gehaald. Die klampte zich aan me vast en liet niet meer los. En het was zo'n lieverd. Onvoorstelbaar dat die er al zo lang zat. De verzorgers waren zo blij dat die een huisje kreeg en daarom hoefde ik maar de helft te betalen. Had mij niet uitgemaakt hoor, had er gerust het volle pond voor betaald. Helaas is die daarna snel overleden, maar ben blij dat hij bij mij ook nog een fijne tijd heeft gehad.
Die pies kater wilde niks van me weten. Ik had een vriend die voor het eerst langs kwam en die kater sprong op zijn schoot en bleef daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Wel bewondering voor hoor, vooral zo'n pis en vals kater.
Ik heb nu ook een kat uit het asiel en eerder ook al eens een oudje van 15 uit het asiel gehaald. Die klampte zich aan me vast en liet niet meer los. En het was zo'n lieverd. Onvoorstelbaar dat die er al zo lang zat. De verzorgers waren zo blij dat die een huisje kreeg en daarom hoefde ik maar de helft te betalen. Had mij niet uitgemaakt hoor, had er gerust het volle pond voor betaald. Helaas is die daarna snel overleden, maar ben blij dat hij bij mij ook nog een fijne tijd heeft gehad.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pies kater wilde niks van me weten. Ik had een vriend die voor het eerst langs kwam en die kater sprong op zijn schoot en bleef daarDat was echt raar
Weet ik niet, waar heb het plaatje gevonden dan?quote:
Het is een mierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet, waar heb het plaatje gevonden dan?
Jemig.. ziet er dan toch wel heel erg creepy uit dan van zo dichtbijquote:
Dat bleef zo he? Ik had die kut kater uit het asiel gehaald (was 10 0fzo) Maar die man was zijn held daar kroop hij op schootquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Katten zijn onvoorspelbaar. Ik ben ook wel een hondenmens hoor, maar ben ook steeds meer van katten gaan houden.
Ja echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jemig.. ziet er dan toch wel heel erg creepy uit dan van zo dichtbij
Katten kiezen de persoon die het meest rustig is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleef zo he? Ik had die kut kater uit het asiel gehaald (was 10 0fzo) Maar die man was zijn held daar kroop hij op schootHet was wel aandoenlijk
Ik had maanden geduld. En ploep daar was zijn held. Ik noemde de kater wel eens HOMO !!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Katten kiezen de persoon die het meest rustig is.
Ja dan wordt de relatie er natuurlijk ook niet beter opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had maanden geduld. En ploep daar was zijn held. Ik noemde de kater wel eens HOMO !!!
Het zijn zinnige beesten iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had maanden geduld. En ploep daar was zijn held. Ik noemde de kater wel eens HOMO !!!
Nou nee ik was er blij mee. Die kater had een plekjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan wordt de relatie er natuurlijk ook niet beter op
Daar gaat het om idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik was er blij mee. Die kater had een plekje
Het was echt raar. Ik deed alles voor hem maar bleef vijandig. En die gozer komt langs en poef zo op zijn schootquote:
Katten zijn raar iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was echt raar. Ik deed alles voor hem maar bleef vijandig. En die gozer komt langs en poef zo op zijn schoot
Ja denk je goed te doenquote:
Dat wist ik wel als je een kat uit een asiel haalt. Dat zijn niet de makkelijkstequote:
Katten zijn sowieso niet makkelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wist ik wel als je een kat uit een asiel haalt. Dat zijn niet de makkelijkste
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:52 schreef chufi het volgende:
Dat risico loop je ook met hond uit het asiel
Wat? Derry girls vond ik leuk maar na twee afleveringen was ik het zat.quote:
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat? Derry girls vond ik leuk maar na twee afleveringen was ik het zat.
Oh ik had dat al eerder op YT gezien, de serie was wel ok. Kon in 3 ipv 12quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Ik kijk dat van die Dahmer tapes.
De serie was idd wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had dat al eerder op YT gezien, de serie was wel ok. Kon in 3 ipv 12
Die had ik op YT gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De serie was idd wel goed.
Je hebt nu ook de daadwerkelijke tapes van de overhoringen door politie..
Dit is een cool kanaal https://www.youtube.com/c/JCSCriminalPsychologyquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De serie was idd wel goed.
Je hebt nu ook de daadwerkelijke tapes van de overhoringen door politie..
Daarom liever een hond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef pullup het volgende:
Oudje, heel oudje ik weet, blijft toch leuk
[ twitter ]
Ja zelfs honden zijn dan beter te pruimenquote:
Bounty heeft wat jaartjes rust gehad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zelfs honden zijn dan beter te pruimen
Wel tof dat je wat voor die kat regelde
Paar borreltjesquote:
Ziet er heul lekker uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
Herfstsalade van chef Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed, die borreltjes danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar borreltjesMorgen er vroeg weer uit
Oh ja, 40+ hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
Vandaag pas weer echt fit na de booster @:chufi
Nou zijn dat niet de enige die boosterenquote:
Lijkt ook op bierquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zijn dat niet de enige die boosteren
morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
Vandaag pas weer echt fit na de booster @:chufi
Ken je deze nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Van de bekende pilsen vind ik Bavaria gewoon goed bier.
Ik heb het zeerrrrrr uitvoerig getest in het verleden en ben het met je eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bavaria is altijd een goede keuze inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als ik het zelf koopquote:
Zolang je geenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik het zelf koopDrink ook wel ander bier
![]()
Die zijn beter dan Bavariaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je geenheineken
of
amstel
zegt .............
Oranjeboom is al een hele tijd wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
En alleen Oranjeboom en Brand vind ik nooit te zuipen
Weet eigenlijk niet of dat Oranjeboom nog bestaat, eigenlijk al heel lang niet meer gezien
Hoe is verontreinigd rioolwater beter dan Bavariaquote:
De vraag stellen is hem beantwoorden in dit gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is verontreinigd rioolwater beter dan Bavaria
Nou, niet echt. Want ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden in dit geval
Nooit gehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
Deze is lekker, en nu te koop bij Lidl
[ afbeelding ]
Op vakantie in Lanzarote moest ik plassen (lopende plasbuis) dus in een random zaakje bestelde we een caņaquote:
Gelijk nog een besteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Op vakantie in Lanzarote moest ik plassen (lopende plasbuis) dus in een random zaakje bestelde we een caņa
En kregen we deze. Echt super Nice
Ik kom regelmatig in Málaga, maar heb dit biertje echt nog nooit gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
Deze is lekker, en nu te koop bij Lidl
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
ik ben ook regelmatig in Malaga maar heb het ook nog nooit gezien daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Málaga, maar heb dit biertje echt nog nooit gezien
Eigenlijk horen ze daar in de brugklas mee te beginnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:36 schreef pullup het volgende:
Heb ooit een blindtest gedaan met al die bieren en ik was er est goed in tot mijn verbazing
Leuk! Ik zou ook wel weer zin hebben in een bierproeverijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:36 schreef pullup het volgende:
Heb ooit een blindtest gedaan met al die bieren en ik was er est goed in tot mijn verbazing
Algemene ontwikkelingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk horen ze daar in de brugklas mee te beginnen.
Zo'n belangrijk onderdeel van de opvoeding van de mens
Het is ook duidelijk een kopie van Birra Moretti qua etiket. Met Málaga zal het wel niks te maken hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
ik ben ook regelmatig in Malaga maar heb het ook nog nooit gezien daar
Dan roep je @D. op het matje en komt de bieravond weer terugquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik zou ook wel weer zin hebben in een bierproeverij![]()
Ja dat was tofquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik zou ook wel weer zin hebben in een bierproeverij![]()
Ja inderdaad, de Birra Moretti gelijkenis viel me ook al opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk een kopie van Birra Moretti qua etiket. Met Málaga zal het wel niks te maken hebben
@D. eentje doen? of tweequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan roep je @:D. op het matje en komt de bieravond weer terug
Ik vind deze wel lekkerder en beter dan birra morettiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk een kopie van Birra Moretti qua etiket. Met Málaga zal het wel niks te maken hebben
Grappig dat ik hier op FOK! bier heb leren waarderenquote:
I’m in. Ik hou alleen niet van donker bierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan roep je @:D. op het matje en komt de bieravond weer terug
Dan ga ik m ook eens proberen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind deze wel lekkerder en beter dan birra moretti
High five, die stoppen we er altijd wel inquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
I’m in. Ik hou alleen niet van donker bier
Meer van de blonde en tripel
quote:
Jij hebt dan ook een aangeboren aversie tegen Jopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was tof
Weet zeker dat ik elke Jopen er uit kan pikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij zit nog niet vanaf je jeugd hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig dat ik hier op FOK! bier heb leren waarderen
Ik ga even checkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan ga ik m ook eens proberen!
Moretti heeft ook maar 4,6% alcohol geloof ik, is dat bij die variant ook zo?
Leuk! Het was tijdens corona echt een succes in 40+quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
I’m in. Ik hou alleen niet van donker bier
Meer van de blonde en tripel
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een aangeboren aversie tegen Jopen
Nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Thnx. Ik heb uitgebreid met vrienden gegeten nog op die dag, was tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Door de bierproeverij, brutale aapquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit nog niet vanaf je jeugd hier![]()
zo oud is fok nou ook weer niet
Laats moest ik iets proeven van de baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
High five, die stoppen we er altijd wel in
Kan me eigenlijk weinig echt donkere biertjes herinneren uit de vorige cycli
Weet wel dat ik het er bij een paar maar tot twee slokken heb gebracht dus wellicht waen dat die donkerdere
Dat klinkt inderdaad gezellig, goed gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx. Ik heb uitgebreid met vrienden gegeten nog op die dag, was tof
Aaah da's leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx. Ik heb uitgebreid met vrienden gegeten nog op die dag, was tof
Hilarischquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar bierdopjes voor je verjaardag vragen en dan dit krijgen
https://www.ad.nl/feelgoo(...)it-gestort~a98a87d8/
(ik weet het paywall, maar je kan genoeg lezen)
707 Evanescence My Immortalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
starstv polska
731 Europe Rock The Night 1986
718 Sandra Everlasting Love
717 Roxette Fading Like A Flower
712 onze Falco Out Of the Dark
van nederland
710 2 Unlimited No Limit
Wijn ook hier, cheers!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:50 schreef Mazikeen het volgende:
Maar nu heb ik wijn. Morgenmiddag biertje denk ik.
thnx, ik ben nog meer 40+ gewordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aaah da's leuk!
Gefeliciteerd nog!
Zijn ze nu al weer begonnenquote:
Die optie heeft nog altijd open gestaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet eens bierproeverijtijd?
Ben je wel weer een jaartje mee zoet en dan kan je gewoon opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze nu al weer begonnen![]()
De top 10.000 zeker
Proostquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn ook hier, cheers! [ afbeelding ]
50+ ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
thnx, ik ben nog meer 40+ geworden
Misschien was iedereen een beetje proefmoe, maar is er nu weer voldoende animo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Die optie heeft nog altijd open gestaan
Er kwamen alleen geen nominaties meer binnen, en ik nam de organisatie graag op me, maar als ik ook nog de biertjes moet verzinnen is (was dus) er kennelijk niet genoeg animo
Wellichtquote:
Doe jij nu een mariootje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je wel weer een jaartje mee zoet en dan kan je gewoon opnieuw beginnen
Speciale behandelingquote:
Ik heb het overleefdquote:
Ik heb een sauvignon blanc, maar morgen gaat er een fles rood open voor door de stifadoquote:
Het topic is nog steeds open hoor, en mijn DM voor nominaties ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien was iedereen een beetje proefmoe, maar is er nu weer voldoende animo.
nee top 1000 videos starstv polen elke dag 100quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze nu al weer begonnen![]()
De top 10.000 zeker
Owwwww ik heb nog effe…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch een beetje boringquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee top 1000 videos starstv polen elke dag 100
om dat de zender jarig is, 10 jaren
vandaag de nr. 800 - 701
Ja al die top zoveel lijsten zijn een beetje hetzelfde naar mijn smaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee top 1000 videos starstv polen elke dag 100
om dat de zender jarig is, 10 jaren
vandaag de nr. 800 - 701
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |