Ik blijf het toch lastig vinden om dit serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ziggo is begonnen aan de eerste uitzending van de zesdaagse van Rotterdam.
Best leuk vermaak, maar zes dagen vier uur lang kijken naar wat circusonderdelen gaat me wel wat ver jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik blijf het toch lastig vinden om dit serieus te nemen.
Een dag of 3 is genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best leuk vermaak, maar zes dagen vier uur lang kijken naar wat circusonderdelen gaat me wel wat ver ja
Eén zo'n avondje met allerlei van dit soort onderdelen en een leuk deelnemersveld zou ik wel voor gaan zitten met wat lekkers, voor de lol.
Theodor Storm moet wel de beste wielrennaam zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Denemarken straks op de TP met Carl Bevort (19) en Theodor Storm (17).
Die Belg was wel flink met zijn schouders aan het werk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Heijnen er nou niet uitgaan, die zat toch ruim als laatste?
Die Belg bestraft voor een duw?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Heijnen er nou niet uitgaan, die zat toch ruim als laatste?
Weer een plak.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh we hebben een MEDALJE zie ik
Ze herstarten steeds vaker voor mijn gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |