Ik blijf het toch lastig vinden om dit serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ziggo is begonnen aan de eerste uitzending van de zesdaagse van Rotterdam.
Best leuk vermaak, maar zes dagen vier uur lang kijken naar wat circusonderdelen gaat me wel wat ver jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik blijf het toch lastig vinden om dit serieus te nemen.
Een dag of 3 is genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best leuk vermaak, maar zes dagen vier uur lang kijken naar wat circusonderdelen gaat me wel wat ver ja
Eén zo'n avondje met allerlei van dit soort onderdelen en een leuk deelnemersveld zou ik wel voor gaan zitten met wat lekkers, voor de lol.
Theodor Storm moet wel de beste wielrennaam zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Denemarken straks op de TP met Carl Bevort (19) en Theodor Storm (17).
Die Belg was wel flink met zijn schouders aan het werk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Heijnen er nou niet uitgaan, die zat toch ruim als laatste?
Die Belg bestraft voor een duw?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Heijnen er nou niet uitgaan, die zat toch ruim als laatste?
Weer een plak.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh we hebben een MEDALJE zie ik
Ze herstarten steeds vaker voor mijn gevoel.quote:
Schrijf maar op voor de klassiekersquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:47 schreef wimderon het volgende:
Kopecky is viesdun geworden met behoud van wattage, jawel!
Ze redden het wel omdat Thomas de brommer aan slingertquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik plaats vraagtekens bij de Franse tactiek om reus Lafargue de hele eerste kilometer te laten doen en daarna af te laten haken.
Ja, maar verder kijkende naar Parijs '24. We kennen het maximale product momenteel niet omdat Boudat uitgevallen is in Besseges, maar Lafargue lijkt me in ieder geval zeker niet de winnende formule.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze redden het wel omdat Thomas de brommer aan slingert
Dit lijkt me ook niet de oplossing richting de OS. Sowieso apart dat er zo veel teams uit elkaar gereden werden. Combinatie van periode in het seizoen en de Olympische cyclus waar ook wat wijzigingen doorgevoerd worden?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar verder kijkende naar Parijs '24. We kennen het maximale product momenteel niet omdat Boudat uitgevallen is in Besseges, maar Lafargue lijkt me in ieder geval zeker niet de winnende formule.
Het heeft een logische verklaring. Consonni stond een uur geleden nog het volkslied te schreeuwen na zijn goud, dus moest Lamon hier opdraven. Die komt heel flink tekort en de wisseling van de wacht met Manlio Moro is allang gaande. Die zien we in Parijs nooit meer terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |