abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:58:07 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206449667
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 19:18 schreef Raw85 het volgende:
Die goede oude tijd dat hier de dood van de op de Sandy Hook-school vermoorde kinderen nog gewoon doodleuk ontkend kon worden idd _O_ Gouden tijden waren dat!
Slaat dat nou weer op man, schei uit zeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 00:16:26 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206449788
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:01 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dan kan je dat bericht van Yvonne ook wel verwijderen
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn feedback is dat ik het wat gek vind dat je niet ontopic sarcastisch mag reageren op een bericht van Yvonne over keuzes die gemaakt zijn hier in bnw in het feedback topic van bnw. Ben dat ook niet gewend in andere feedbacks, slechts na langdurig gezuig ofzo.

Niet dat de keuzes van destijds teruggedraaid kunnen worden natuurlijk, maar er kan misschien wel van geleerd worden. Hangt waarschijnlijk ook wel weer samen met wat fok! met bnw wil.
Nu kom ik toch echt even uit m'n elektrische deken gekropen hoor, nu heb ik het koud, jullie's schuld.

Hoe kun je nou zoiets uit mijn berichtje halen vraag ik me af, of is er soms helemaal niemand meer van 'vroeger'over?
Ik post dit omdat het me rond dat hele Baudet te binnen schoot, hoe we hier vroeger eensgezind samen woonden, believers en non believers en met elkaar hadden we er een prachtig topic van gemaakt, met een lach en een traan, zonder 6 weken lang geruzie.

Dat kón, we woonden samen, nu ligt de ene helft in de loopgraaf, de andere bedenkt zich opeens dat missionaris toch wel hun roeping is, en dat is wat de racties op mijn berichtje extra duidelijk maakt: er ligt me hier een kloof tussen elkaar, niet te weinig.
En dan gaan er weer 9686866 posts over 1 post _O_
Ja nou, daar zakt m'n broek vanaf.

En nu ga ik me weer inwikkelen want koud.

Oh @koosbasterd stuur ff wat vibes, m'n voorraad is op.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 00:17:11 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206449790
Er mot wat meer gelachen worden in het leven, ja óók in BNW.

pi_206449802
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:17 schreef yvonne het volgende:
Eens en ik hoop dat het goed gaat met je electrische deken en jou
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206449840
quote:
_O_ _O_ _O_

Dit! je hoeft je niet altijd aangesproken te voelen, vaak zijn posts ook met sarcasme of humor bedoelt.

Geniet van je warme deken, weet nog dat mijn pa de kachel opstookte tot 30 graden in huis om zich weer wat warm te voelen. Chinese kippensoep (van de chinees) kon hij ook goed verdragen en voelde hij zich warm mee. En vla gek genoeg.. Maar dat zal wel iets limburgs van hem geweest zijn.
Lach met een schone bips
pi_206449841
quote:
Eens hoor, en vind het grappig dat je reageerde op een gemodereerd/geknipt bericht, dat voor ons dus niet meer leesbaar was.

Ik snap dat geknip en geveeg niet zo goed, zolang er geen extreme dingen gepost worden. Wat mij betreft maakt teveel geknip en geveeg het er juist niet 'gezelliger' op (als reden gegeven voor het geknip) en roept alleen maar weer nieuwe weerstand op. Bij mij in ieder geval wel.
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 00:35:41 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206449867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:28 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Eens hoor, en vind het grappig dat je reageerde op een gemodereerd/geknipt bericht, dat voor ons dus niet meer leesbaar was.

Ik snap dat geknip en geveeg niet zo goed, zolang er geen extreme dingen gepost worden. Wat mij betreft maakt teveel geknip en geveeg het er juist niet 'gezelliger' op (als reden gegeven voor het geknip) en roept alleen maar weer nieuwe weerstand op. Bij mij in ieder geval wel.
Oh zal ik je wat vertellen, dat wist ik ook niet _O-, maar op mobiel zie ik dat bericht gewoon staan, zal wel met m'n rechten te maken hebben denk ik.

Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 00:36:20 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206449870
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Eens en ik hoop dat het goed gaat met je electrische deken en jou
Lekker joh op de bank, ideaal.

pi_206449872
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:16 schreef yvonne het volgende:

of is er soms helemaal niemand meer van 'vroeger'over?
Ja,onder een andere naam. m'n andere user namen heb ik een permban op, vandaar deze, totdat ik weer een permban krijg. Duurt wel lang, ik zou hem allang moeten hebben. Maar las ergens dat je je vorige namen kan resetten hihi of weer terug kan krijgen, even een mail sturen las ik. Misschien ga ik dat later eens doen.

quote:
Ik post dit omdat het me rond dat hele Baudet te binnen schoot, hoe we hier vroeger eensgezind samen woonden, believers en non believers en met elkaar hadden we er een prachtig topic van gemaakt, met een lach en een traan, zonder 6 weken lang geruzie.
De sfeer was toen wel fijner

quote:
En dan gaan er weer 9686866 posts over 1 post _O_
Ja nou, daar zakt m'n broek vanaf.
Klopt, gaat vaak nergens meer over.

quote:
Oh @:koosbasterd stuur ff wat vibes, m'n voorraad is op.
Ik probeer het zo, even concentreren O+

[ Bericht 8% gewijzigd door koosbasterd op 26-10-2022 10:54:12 ]
pi_206449874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:35 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oh zal ik je wat vertellen, dat wist ik ook niet _O-, maar op mobiel zie ik dat bericht gewoon staan, zal wel met m'n rechten te maken hebben denk ik.
:D Ja dat denk ik ook. _O-
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 22:37:03 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206461455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 00:36 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja,onder een andere naam. m'n andere user namen heb ik een permban op, vandaar deze, totdat ik weer een permban krijg. Duurt wel lang, ik zou hem allang moeten hebben. Maar las ergens dat je je vorige namen kan resetten hihi of weer terug kan krijgen, even een mail sturen las ik. Misschien ga ik dat later eens doen.
[..]
De sfeer was toen wel fijner
[..]
Klopt, gaat vaak nergens meer over.
[..]
Ik probeer het zo, even concentreren O+
Ja, mail me maar, kan vast wel een mouw aangepast worden.

pi_206466014
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ja, mail me maar, kan vast wel een mouw aangepast worden.
Thx, doe ik later..eerst arbeiten en zo
pi_206515945
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:22 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is dit geen BNW? Ter beoordeling even op slot. ^O^
Wat is er niet BNW aan dat topic? Daarbij is het met de gebruikte bron en met de gegeven interpretatie kansloos in NWS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 31-10-2022 23:35:23 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206515975
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:22 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij is dit geen BNW? Ter beoordeling even op slot. ^O^
Dit is juist BNW, blijf gewoon van de knopjes af als je daar niks te zoeken hebt. Ter beoordeling dicht, een leuke discussie gaat dan nooit plaatsvinden. Praten met elkaar, heel raar op een forum.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206516017
De slotjesfetisj op FOK! maakt meer stuk dan ons lief is. Welk doel dient het nou werkelijk?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206516036
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:36 schreef Akathisia het volgende:
De slotjesfetisj op FOK! maakt meer stuk dan ons lief is. Welk doel dient het nou werkelijk?
Dat Yvonne ons kan vinden in 1 topic, hier

Maar je hebt wel gelijk hoor
  Admin maandag 31 oktober 2022 @ 23:42:00 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206516042
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat Yvonne ons kan vinden in 1 topic, hier

Maar je hebt wel gelijk hoor
Precies :6

Btw dat slotje is ook meer om te kijken wat we ermee moeten, het is kaas noch visch eik.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 31 oktober 2022 @ 23:43:16 #293
485843 crew  Jippie
pi_206516054
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat is er niet BNW aan dat topic? Daarbij is het met de gebruikte bron en met de gegeven interpretatie kansloos in NWS.
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:31 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dit is juist BNW, blijf gewoon van de knopjes af als je daar niks te zoeken hebt. Ter beoordeling dicht, een leuke discussie gaat dan nooit plaatsvinden. Praten met elkaar, heel raar op een forum.
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:36 schreef Akathisia het volgende:
Als het over het WEF gaat, kan dat in een WEF topic, wat ik nu zag gebeuren is vooral D66 en Kaag bashen. Daarnaast heb ik twijfels of de bron juist is. Er wordt aan wetgeving gewerkt om witwassen aan te pakken, daartoe zijn wetsvoorstellen gepubliceerd waarin ook over een 'financieel sleepnet' wordt gesproken maar ik zie nergens een bedrag 'vanaf 100 euro' genoemd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 31 oktober 2022 @ 23:48:16 #294
485843 crew  Jippie
pi_206516080
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Precies :6

Btw dat slotje is ook meer om te kijken wat we ermee moeten, het is kaas noch visch eik.
Jaja, ik snap het ergens wel, maar ik vind het juist zo fijn dat jij achter " ons" staat. Maar ik snap zeker dat er regels zijn en dat jullie daar rekening mee moeten houden. Het is een beetje heen en weer.
pi_206516085
quote:
Mogen we wel lachen :P Thanx ^O^
pi_206516098
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:43 schreef Jippie het volgende:
Als het over het WEF gaat, kan dat in een WEF topic, wat ik nu zag gebeuren is vooral D66 en Kaag bashen. Daarnaast heb ik twijfels of de bron juist is. Er wordt aan wetgeving gewerkt om witwassen aan te pakken, daartoe zijn wetsvoorstellen gepubliceerd waarin ook over een 'financieel sleepnet' wordt gesproken maar ik zie nergens een bedrag 'vanaf 100 euro' genoemd.
Een minister/kabinet dient een wetsvoorstel - het onderwerp van belang- in en jij verwijdert het omdat je ''zag gebeuren'' dat de indieners gebashed zouden worden? Kan hier dan nimmer beleid besproken worden? Waarom zou je, als dát je angst is, niet gewoon op modereren op dergelijk gebash? Verder gaat hier helemaal niet (primair) over WEF en ook begrijp ik nog steeds niet wat er niet-BNW aan is volgens jou.

Ik weet niet of die 100 euro klopt. Misschien kan je zo een vraag in het topic poneren opdat we er samen uit kunnen komen.
pi_206516106
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Een minister/kabinet dient een wetsvoorstel - het onderwerp van belang- in en jij verwijdert het omdat je ''zag gebeuren'' dat de indieners gebashed zouden worden? Kan hier dan nimmer beleid besproken worden? Waarom zou je, als dát je angst is, niet gewoon op modereren op dergelijk gebash? Verder gaat hier helemaal niet (primair) over WEF en ook begrijp ik nog steeds niet wat er niet-BNW aan is volgens jou.

Ik weet niet of die 100 euro klopt. Misschien kan je zo een vraag in het topic poneren opdat we er samen uit kunnen komen.
Dit kan in een ander topic dan FB toch?
pi_206516110
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
[..]
Die ¤100 staat in het aangepaste wetsvoorstel:
https://open.overheid.nl/(...)aanpak-witwassen.pdf
Pagina 5, artikel 34b:4

Kritiek is er trouwens niet alleen uit de “BNW-hoek”:
https://www.autoriteitper(...)eillance-door-banken
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_206516122
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Die ¤100 staat in het aangepaste wetsvoorstel:
https://open.overheid.nl/(...)aanpak-witwassen.pdf
Pagina 5, artikel 34b:4

Kritiek is er trouwens niet alleen uit de “BNW-hoek”:
https://www.autoriteitper(...)eillance-door-banken
Thanks. Heb ze in het topic verwerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')