abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:02:46 #251
485843 crew  Jippie
pi_206447603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:01 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dan kan je dat bericht van Yvonne ook wel verwijderen
:N
pi_206447620
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
:N
Als dat feedback is dan was dat van mij evengoed feedback. Je kunt dit halve topic wel vegen als mijn reactie hier niet passend zou zijn.

Het komt je gewoon niet goed uit.
pi_206447637
Mijn feedback is dat ik het wat gek vind dat je niet ontopic sarcastisch mag reageren op een bericht van Yvonne over keuzes die gemaakt zijn hier in bnw in het feedback topic van bnw. Ben dat ook niet gewend in andere feedbacks, slechts na langdurig gezuig ofzo.

Niet dat de keuzes van destijds teruggedraaid kunnen worden natuurlijk, maar er kan misschien wel van geleerd worden. Hangt waarschijnlijk ook wel weer samen met wat fok! met bnw wil.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:10:57 #254
485843 crew  Jippie
pi_206447680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Als dat feedback is dan was dat van mij evengoed feedback. Je kunt dit halve topic wel vegen als mijn reactie hier niet passend zou zijn.

Het komt je gewoon niet goed uit.
Yvonne doet in mijn optiek een oproep tot het plaatsen van bepaalde BNW topics, jij maakt dat in mijn ogen belachelijk dus haal ik dat weg.
pi_206447692
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Yvonne doet in mijn optiek een oproep tot het plaatsen van bepaalde BNW topics, jij maakt dat in mijn ogen belachelijk dus haal ik dat weg.
Het is echter wel gewoon hoe het er hier feitelijk aan toe ging. Inderdaad belachelijk, daar zijn we het gelukkig over eens.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:14:25 #256
485843 crew  Jippie
pi_206447710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn feedback is dat ik het wat gek vind dat je niet ontopic sarcastisch mag reageren op een bericht van Yvonne over keuzes die gemaakt zijn hier in bnw in het feedback topic van bnw. Ben dat ook niet gewend in andere feedbacks, slechts na langdurig gezuig ofzo.

Niet dat de keuzes van destijds teruggedraaid kunnen worden natuurlijk, maar er kan misschien wel van geleerd worden. Hangt waarschijnlijk ook wel weer samen met wat fok! met bnw wil.
Ik beschouw het niet als Feedback, dus het gaat weg. We zijn druk bezig om BNW weer wat gezelliger te maken daar hoort afzeiken niet bij. Als het aan mij ligt komt hier ook geen 'Sandy Hook achtig' topic meer.
pi_206448019
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik beschouw het niet als Feedback, dus het gaat weg. We zijn druk bezig om BNW weer wat gezelliger te maken daar hoort afzeiken niet bij. Als het aan mij ligt komt hier ook geen 'Sandy Hook achtig' topic meer.
Gaat dit over de toon of over de inhoud? Het kwam niet op me over als afzeiken, maar als sarcasme over dat er langdurig een blinde vlek was in een stuk uitgevoerd beleid.

Althans, destijds was het toegestaan, totdat de jury uitsprak dat het verhaal gelul was en de leugens de getroffen families beschadigd heeft. Pas toen mocht het niet meer besproken worden in de reeks. (Die nota bene initieel vaag gesloten werd en toen weer geopend en toen het topic vol was mocht er geen nieuw topic in de reeks geopend worden).

Het leek me logisch om dan ook maar de updates te bespreken in de reeks die zo lang open stond, niet in de laatste plaats, omdat je dan niet "echo-kamert", maar in gesprek kunt zijn. Als het vanwege nieuw beheer niet meer mag in bnw kan ik dat begrijpen, maar dan staat hier nog een taak open wat ik tegen kwam toen ik keek of er nu inmiddels wel weer wat open stond in bnw: controlaltdelete in BNW / Neil Heslin and Scarlett Lewis VS Alex Jones
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:48:39 #258
485843 crew  Jippie
pi_206448157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gaat dit over de toon of over de inhoud? Het kwam niet op me over als afzeiken, maar als sarcasme over dat er langdurig een blinde vlek was in een stuk uitgevoerd beleid.

Althans, destijds was het toegestaan, totdat de jury uitsprak dat het verhaal gelul was en de leugens de getroffen families beschadigd heeft. Pas toen mocht het niet meer besproken worden in de reeks. (Die nota bene initieel vaag gesloten werd en toen weer geopend en toen het topic vol was mocht er geen nieuw topic in de reeks geopend worden).

Het leek me logisch om dan ook maar de updates te bespreken in de reeks die zo lang open stond, niet in de laatste plaats, omdat je dan niet "echo-kamert", maar in gesprek kunt zijn. Als het vanwege nieuw beheer niet meer mag in bnw kan ik dat begrijpen, maar dan staat hier nog een taak open wat ik tegen kwam toen ik keek of er nu inmiddels wel weer wat open stond in bnw: controlaltdelete in BNW / Neil Heslin and Scarlett Lewis VS Alex Jones
Toon en inhoud. Het door jouw aangehaalde topic gaat over de veroordeling van Alex Jones voor de door hem verspreide leugens over Sandy Hook. Zakt al aardig weg naar onderen.
pi_206448447
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

Met wie in gesprek kunt zijn? Met de users op bnw die dit een hoax vinden? denk je dat die van mening veranderen?
Kan je wel shaken he, tenminste, lijkt me niet tenzij ze dat graag willen
-Knip-

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 25-10-2022 22:17:46 ]
pi_206448465
Zij is niet meer
ocherme
pi_206448614
Knippieeee, heb je een trretje gehad?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:22:32 #262
485843 crew  Jippie
pi_206448659
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:19 schreef koosbasterd het volgende:
Knippieeee, heb je een trretje gehad?
Ik werk ook zonder T eR ^O^
pi_206448681
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik werk ook zonder T eR ^O^
Netjes, nu nog even je gedachten wat de vrijheid geven. probeer het eens
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:25:56 #264
485843 crew  Jippie
pi_206448727
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoe zo, ga je wat 'vibes' sturen?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:27:17 #265
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206448751
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Oh oh, where is me popcorn :D
Lach met een schone bips
pi_206448814
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee hoor, zover ben ik nog niet. Komt later wel
Ja echt, dan voel je het letterlijk door je lijf heen en weer gaan
ontopic maar weer
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:32:04 #267
485843 crew  Jippie
pi_206448829
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:37:35 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206448924
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Met wie in gesprek kunt zijn? Met de users op bnw die dit een hoax vinden? denk je dat die van mening veranderen?
-Knip-
Nope , het zou wat wezen als je andere volwassenen wilt gaan vertellen wat ze wel en niet mogen geloven :D
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206448993
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Summers het volgende:

[..]
Nope , het zou wat wezen als je andere volwassenen wilt gaan vertellen wat ze wel en niet mogen geloven :D
Precies, moeten zij weten als ze denken/geloven dat het echt is.
Bewijs krijg je toch nooit te zien.

Niets gebeurt toevallig, alles is gepland
pi_206449040
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
-Knip-
Je vindt de users van bnw niet voor rede vatbaar?

Nee, niemand heeft als doel om van mening veranderen, maar soms veranderen mensen van mening op basis van nieuwe inzichten. Deze users zijn ook niet geboren met de gedachte dat deze ouders acteurs waren, dat zijn ze gaan denken aan de hand van de leugens die hen verteld is. Of zij specifiek verder voor rede vatbaar zijn weet ik zelf niet, maar in algemene zin denk ik dat het wel goed is om geen echo kamers te creëren, juist omdat mensen met verschillende denkbeelden van elkaar kunnen leren. Vanuit mijn perspectief betekent dat dan dat je bv. mensen een betere kans geeft uit een fabeltjesfuik te zwemmen en omgekeerd zal dat ook vast wel gelden.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:48:08 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206449050
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Precies, moeten zij weten als ze denken/geloven dat het echt is.
Bewijs krijg je toch nooit te zien.

Niets gebeurt toevallig, alles is gepland
Jij begrijpt het ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206449113
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Degene die ik ken (vaste posters op bnw) zullen nooit veranderen van standpunt, wat Sandy betreft.
En voor de rest zul je het moeten afwachten en ondervinden als er evt. een topic komt
pi_206449232
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft als doel om van mening veranderen, maar soms veranderen mensen van mening op basis van nieuwe inzichten. Deze users zijn ook niet geboren met de gedachte dat deze ouders acteurs waren, dat zijn ze gaan denken aan de hand van de leugens die hen verteld is. Of zij specifiek verder voor rede vatbaar zijn weet ik zelf niet, maar in algemene zin denk ik dat het wel goed is om geen echo kamers te creëren, juist omdat mensen met verschillende denkbeelden van elkaar kunnen leren. Vanuit mijn perspectief betekent dat dan dat je bv. mensen een betere kans geeft uit een fabeltjesfuik te zwemmen en omgekeerd zal dat ook vast wel gelden.

Ja klopt wel, alleen de regeltjes zijn wat strakker geworden.
Mocht er een vervolg topic komen doe ik niet mee want ik wind er geen doekjes om wat ik vind.
edit: Dan komt Knippie weer in actie met haar jeukende vinger aan de verwijderknop :*
Af wachten wat de anderen doen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:18:31 #274
485843 crew  Jippie
pi_206449356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:04 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja klopt wel, alleen de regeltjes zijn wat strakker geworden.
Mocht er een vervolg topic komen doe ik niet mee want ik wind er geen doekjes om wat ik vind.
edit: Dan komt Knippie weer in actie met haar jeukende vinger aan de verwijderknop :*
Af wachten wat de anderen doen
Daar kun je op rekenen ^O^
pi_206449395
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar kun je op rekenen ^O^
Jammer, edit

[ Bericht 7% gewijzigd door koosbasterd op 25-10-2022 23:50:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: