quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dan kan je dat bericht van Yvonne ook wel verwijderen
Als dat feedback is dan was dat van mij evengoed feedback. Je kunt dit halve topic wel vegen als mijn reactie hier niet passend zou zijn.quote:
Yvonne doet in mijn optiek een oproep tot het plaatsen van bepaalde BNW topics, jij maakt dat in mijn ogen belachelijk dus haal ik dat weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als dat feedback is dan was dat van mij evengoed feedback. Je kunt dit halve topic wel vegen als mijn reactie hier niet passend zou zijn.
Het komt je gewoon niet goed uit.
Het is echter wel gewoon hoe het er hier feitelijk aan toe ging. Inderdaad belachelijk, daar zijn we het gelukkig over eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yvonne doet in mijn optiek een oproep tot het plaatsen van bepaalde BNW topics, jij maakt dat in mijn ogen belachelijk dus haal ik dat weg.
Ik beschouw het niet als Feedback, dus het gaat weg. We zijn druk bezig om BNW weer wat gezelliger te maken daar hoort afzeiken niet bij. Als het aan mij ligt komt hier ook geen 'Sandy Hook achtig' topic meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn feedback is dat ik het wat gek vind dat je niet ontopic sarcastisch mag reageren op een bericht van Yvonne over keuzes die gemaakt zijn hier in bnw in het feedback topic van bnw. Ben dat ook niet gewend in andere feedbacks, slechts na langdurig gezuig ofzo.
Niet dat de keuzes van destijds teruggedraaid kunnen worden natuurlijk, maar er kan misschien wel van geleerd worden. Hangt waarschijnlijk ook wel weer samen met wat fok! met bnw wil.
Gaat dit over de toon of over de inhoud? Het kwam niet op me over als afzeiken, maar als sarcasme over dat er langdurig een blinde vlek was in een stuk uitgevoerd beleid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik beschouw het niet als Feedback, dus het gaat weg. We zijn druk bezig om BNW weer wat gezelliger te maken daar hoort afzeiken niet bij. Als het aan mij ligt komt hier ook geen 'Sandy Hook achtig' topic meer.
Toon en inhoud. Het door jouw aangehaalde topic gaat over de veroordeling van Alex Jones voor de door hem verspreide leugens over Sandy Hook. Zakt al aardig weg naar onderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gaat dit over de toon of over de inhoud? Het kwam niet op me over als afzeiken, maar als sarcasme over dat er langdurig een blinde vlek was in een stuk uitgevoerd beleid.
Althans, destijds was het toegestaan, totdat de jury uitsprak dat het verhaal gelul was en de leugens de getroffen families beschadigd heeft. Pas toen mocht het niet meer besproken worden in de reeks. (Die nota bene initieel vaag gesloten werd en toen weer geopend en toen het topic vol was mocht er geen nieuw topic in de reeks geopend worden).
Het leek me logisch om dan ook maar de updates te bespreken in de reeks die zo lang open stond, niet in de laatste plaats, omdat je dan niet "echo-kamert", maar in gesprek kunt zijn. Als het vanwege nieuw beheer niet meer mag in bnw kan ik dat begrijpen, maar dan staat hier nog een taak open wat ik tegen kwam toen ik keek of er nu inmiddels wel weer wat open stond in bnw: controlaltdelete in BNW / Neil Heslin and Scarlett Lewis VS Alex Jones
Met wie in gesprek kunt zijn? Met de users op bnw die dit een hoax vinden? denk je dat die van mening veranderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het leek me logisch om dan ook maar de updates te bespreken in de reeks die zo lang open stond, niet in de laatste plaats, omdat je dan niet "echo-kamert", maar in gesprek kunt zijn. Als het vanwege nieuw beheer niet meer mag in bnw kan ik dat begrijpen, maar dan staat hier nog een taak open wat ik tegen kwam toen ik keek of er nu inmiddels wel weer wat open stond in bnw: controlaltdelete in BNW / Neil Heslin and Scarlett Lewis VS Alex Jones
Ik werk ook zonder T eRquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:19 schreef koosbasterd het volgende:
Knippieeee, heb je een trretje gehad?
Hoe zo, ga je wat 'vibes' sturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Netjes, nu nog even je gedachten wat de vrijheid geven. probeer het eens
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Netjes, nu nog even je gedachten wat de vrijheid geven. probeer het eens
Oh oh, where is me popcornquote:
Nee hoor, zover ben ik nog niet. Komt later welquote:
Nope , het zou wat wezen als je andere volwassenen wilt gaan vertellen wat ze wel en niet mogen gelovenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Met wie in gesprek kunt zijn? Met de users op bnw die dit een hoax vinden? denk je dat die van mening veranderen?
Kan je wel shaken he, tenminste, lijkt me niet tenzij ze dat graag willen
-Knip-
Precies, moeten zij weten als ze denken/geloven dat het echt is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nope , het zou wat wezen als je andere volwassenen wilt gaan vertellen wat ze wel en niet mogen geloven
Je vindt de users van bnw niet voor rede vatbaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Met wie in gesprek kunt zijn? Met de users op bnw die dit een hoax vinden? denk je dat die van mening veranderen?
Kan je wel shaken he, tenminste, lijkt me niet tenzij ze dat graag willen
-Knip-
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Precies, moeten zij weten als ze denken/geloven dat het echt is.
Bewijs krijg je toch nooit te zien.
Niets gebeurt toevallig, alles is gepland
Degene die ik ken (vaste posters op bnw) zullen nooit veranderen van standpunt, wat Sandy betreft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vindt de users van bnw niet voor rede vatbaar?
Ja klopt wel, alleen de regeltjes zijn wat strakker geworden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vindt de users van bnw niet voor rede vatbaar?
Nee, niemand heeft als doel om van mening veranderen, maar soms veranderen mensen van mening op basis van nieuwe inzichten. Deze users zijn ook niet geboren met de gedachte dat deze ouders acteurs waren, dat zijn ze gaan denken aan de hand van de leugens die hen verteld is. Of zij specifiek verder voor rede vatbaar zijn weet ik zelf niet, maar in algemene zin denk ik dat het wel goed is om geen echo kamers te creëren, juist omdat mensen met verschillende denkbeelden van elkaar kunnen leren. Vanuit mijn perspectief betekent dat dan dat je bv. mensen een betere kans geeft uit een fabeltjesfuik te zwemmen en omgekeerd zal dat ook vast wel gelden.
Daar kun je op rekenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:04 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja klopt wel, alleen de regeltjes zijn wat strakker geworden.
Mocht er een vervolg topic komen doe ik niet mee want ik wind er geen doekjes om wat ik vind.
edit: Dan komt Knippie weer in actie met haar jeukende vinger aan de verwijderknop![]()
Af wachten wat de anderen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |