Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijken er ook niet minder te worden
hangen in de hoek van de keuken volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.
Die schijnen achter de camera's te hangen. Gelukkig maar want dat is nog smeriger om te zien op de streamquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.
je ziet er eentje hangen naast de koelkast , in de hoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die schijnen achter de camera's te hangen. Gelukkig maar want dat is nog smeriger om te zien op de stream
Ach heb ik dan gemist maar veel helpt dat dan ook niet. Het worden er niet minderquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef Verida het volgende:
[..]
hangen in de hoek van de keuken volgens mij
Oh echt, ik zal eens ff opletten dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet er eentje hangen naast de koelkast , in de hoek
misschien wegen de vliegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef mario390 het volgende:
kim stellt 2 schussel jogurt in koelkast
Naast de koelkasten.. Erik hangt net de 2e op ( gisterochtend)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
gore dingen vind ik datquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ja gezien op stream 1, de vliegenstrip, hangt rond de camera.
En in die hoeken doen die strips nixquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
is dat zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rupert vader wordt binnenkort
strippen zelfs, Erik heeft zijn best gedaan met die binnengesmokkelde vliegenvangersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
weet iemand wat de link van de oude videoland player is? als ik v2 weghaal gebeurt er niks.
met de nieuwe kan ik de kwaliteit niet instellen en nu lijkt het alsof het niet op 720p staat, helemaal niet scherp.
Nou hopelijk gaat het wat doen want die vliegen is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naast de koelkasten.. Erik hangt net de 2e op ( gisterochtend)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |