Is een voorspellingquote:
Enige mindere is dat we nu weer nachtfeestjes hebben op ADE. Overdag was toch wel erg lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef capricia het volgende:
Vorig jaar in oktober hadden we de QR-code. En mondkapjes. En waren we boos op Fok dat er zoveel ongevaccineerden uit Staphorst het ziekenhuis bezetten.
Nu is alles normaal. Recht zo die gaat!
Echte Hollanders; we vinden altijd wat te klagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Enige mindere is dat we nu weer nachtfeestjes hebben op ADE. Overdag was toch wel erg lekker
Ben benieuwd hoe weet nu de winter in gaan. Zie een nieuwe lockdown niet zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef capricia het volgende:
Vorig jaar in oktober hadden we de QR-code. En mondkapjes. En waren we boos op Fok dat er zoveel ongevaccineerden uit Staphorst het ziekenhuis bezetten.
Nu is alles normaal. Recht zo die gaat!
Ik denk persoonlijk dat er niet veel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe weet nu de winter in gaan. Zie een nieuwe lockdown niet zitten.
Ik denk bijna niemand. Maar er maar basis maatregelen mogelijk die zo gemakkelijk zijn, dat iedereen ze kan opvolgen mogelijk is, die dit risico zouden verminderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe weet nu de winter in gaan. Zie een nieuwe lockdown niet zitten.
Hoe kut het ook voor jou is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:20 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik kan je na 2,5 jaar longcovid herstel je dit niet adviseren. Ik zou adviseren om dit te voorkomen of het risico zo laag mogelijk te houden.
Ik had trouwens ook mijn moeder bijna besmet en ik weet niet of ze dat overleeft had. Stel je eens voor, dat dit wel gebeurt was.... Hoe denk ik dat ik mij dan gevoelt zou hebben?
Stel je dat eens voor.....
Was ik er een van. Dat dacht ik ook echt, maar gelukkig stelt omikron ziekenhuistechnisch niet zo veel voor en nog gelukkiger heeft de publieke opinie zijn werk goed gedaan. Vasthouden aan QR en andere beperkingen zou toch een hoog gehalte politieke suïcide gehad hebben. Voor de afgelopen periode althans, wie weet wat de toekomst ons nog brengt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:28 schreef capricia het volgende:
En dit was ook een beetje de tendens in 2021 hier:
[..]
Ik verwacht hooguit een mondkapje hier en daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Wanneer iemand in het gezin corona heeft, blijft die persoon thuis. De andere gezinsleden mogen naar buiten wanneer ze geen klachten hebben. Bij klachten blijft een gezinslid wel thuis en doet een zelftest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:26 schreef MaxC het volgende:
Gister had mijn zoontje van 2 jaar ineens koorts, bleek positief. Vandaag weer helemaal opgeknapt maar zitten we nog 5 dagen vast in isolatie en kan die niet naar opvang of grootouders. Wij hebben nergens last van en negatieve test.
Hoe lang gaan we nog door met huidige isolatieregels? Gewoon behandelen als griep of elke andere verkoudheid. Als je weer bent opgeknapt mag je uit isolatie
Heb je nog steeds het probleem dat hun zoontje niet naar de opvang of naar grootouders kan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wanneer iemand in het gezin corona heeft, blijft die persoon thuis. De andere gezinsleden mogen naar buiten wanneer ze geen klachten hebben. Bij klachten blijft een gezinslid wel thuis en doet een zelftest.
Dat wel, maar ja, dat is nog te begrijpen. Maar je hoeft niet zelf meer binnen te zitten als je nergens last van hebt. Wel thuiswerken of verlof nemen, maar als je kleine kinderen hebt zul je dat probleem wel vaker tegen komen dan een keer door corona.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je nog steeds het probleem dat hun zoontje niet naar de opvang of naar grootouders kan.
Kind gewoon alleen thuislaten, kan primaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wanneer iemand in het gezin corona heeft, blijft die persoon thuis. De andere gezinsleden mogen naar buiten wanneer ze geen klachten hebben. Bij klachten blijft een gezinslid wel thuis en doet een zelftest.
Home alone, the 2 year old edition.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind gewoon alleen thuislaten, kan prima
In Nederland niet nee. Is geen enkele aanleiding toe ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat er niet veel gaat gebeuren.
Zo lang als je zelf wil...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:26 schreef MaxC het volgende:
Gister had mijn zoontje van 2 jaar ineens koorts, bleek positief. Vandaag weer helemaal opgeknapt maar zitten we nog 5 dagen vast in isolatie en kan die niet naar opvang of grootouders. Wij hebben nergens last van en negatieve test.
Hoe lang gaan we nog door met huidige isolatieregels? Gewoon behandelen als griep of elke andere verkoudheid. Als je weer bent opgeknapt mag je uit isolatie
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:20 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik kan je na 2,5 jaar longcovid herstel je dit niet adviseren. Ik zou adviseren om dit te voorkomen of het risico zo laag mogelijk te houden.
Ik had trouwens ook mijn moeder bijna besmet en ik weet niet of ze dat overleeft had. Stel je eens voor, dat dit wel gebeurt was.... Hoe denk ik dat ik mij dan gevoelt zou hebben?
Stel je dat eens voor.....
Mijn covid herstel was inderdaad een langspeelplaat, maar toch met succes af gekregen.quote:
Ik zou zulke uitspraken altijd met een kilo zout nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Nederland niet nee. Is geen enkele aanleiding toe ook.
Ik ben ondertussen wel beetje allergisch geworden voor "basismaatregel" Laten we gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:52 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik zou zulke uitspraken altijd met een kilo zout nemen.
Zoals het er nu uitziet, waarschijnlijk niet, misschien wat basismaatregel. Maar omikron zette de wereld ook binnen een maand op zijn kop en kan ook zomaar meer ziek makender worden.
Zal dat gebeuren....... wie zal dit zeggen? Wetenschapper in iedergeval geval momenteel niet.
quote:Ik had geen klachten. Achteraf: lichte hoofdpijn, maar die heb ik vaker. De enige reden dat ik mezelf testte, was uit zorg voor mijn vader, met wie ik zou gaan eten. „Waarom heb je je in vredesnaam getest?”, vroeg hij aan de telefoon toen hij al op de Dam stond. „Ik dacht dat vind ik netjes, voel ik me prettig bij.”
Mooi, kunnen de experts ook weer afgebeld worden voor de talkshows.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Reproductiegetal ook onder 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |