Ik red me er gelukkig goed genoeg mee voor wat ik er nu mee moet doen. En anders flikker ik het bij iemand anders over de schuttingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Dan pas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Nog 12 minuten en dan vind ik dat het weekend is
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.quote:
2 van de 3 is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.
Zeg gewoon sexquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*seksquote:
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:52 schreef Medusa666 het volgende:
Sommige mensen zeggen dat seks alles oplost in het leven. Klopt dat of niet?
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetprobleem oplost.
Ik wil niks... Ik leg enkel een voorstel neer waarmee je je hypothese kunt toetsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.
Bij sommige post denk ik dat je mensen niet goed in kunt schatten, bij andere posts denk ik dat je het wel weer kunt. Verwarrend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:55 schreef Medusa666 het volgende:
Die man is sowieso jarenlang gefrustreert en jullie zijn het zat. Snap ik, maar ik ben maar 23 om zijn problemen op te lossen hoor
Weekend houdt ik wel vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zeker gezellig..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij maar gezellig bent!![]()
Welkom trouwens.
Het is een begin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |