Het mag wel, maar als hij hem draagt, dan zal het met heel veel tegenzin zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Kokcu een geschubte aanvoerdersband weigeren?
quote:Al-Bukhari heeft overgeleverd van Khalid ibn al-Walid dat de Boodschapper van Allah
(sallallahu alaihi wa salaam) bij Maymunah (tante van Khalid en Ibn ‘Abbas) naar binnen
ging en zag dat ze wat geroosterde hagedis had die haar zus Hafidah bint al-Harith had
meegebracht uit Najd. Ze bood de hagedis aan de Profeet (sallallahu alaihi wa salaam) aan
maar hij stak zijn hand zelden uit naar eten totdat hem verteld werd wat het was. Toen de
Profeet (sallallahu alaihi wa salaam) zijn hand uitstak, zei één van de aanwezige vrouwen,
“Vertel de Boodschapper van Allah dat hetgeen hem aangeboden werd een hagedis is.” De
Profeet (sallallahu alaihi wa salaam) trok zijn hand terug van de hagedis en Khalid ibn al-
Walid vroeg, “Is hagedis haraam. O Boodschapper van Allah?” Hij zei, “Nee, maar het is niet
uit het land van mijn mensen afkomstig en ik zou het niet lekker vinden.” Khalid zei, “Toen
kauwde ik erop en at het en de Boodschapper van Allah keek naar me.” [Bukhari 5391;
Muslim 1946]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit gaat mij te diep voor een maandagavond.
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het mag wel, maar als hij hem draagt, dan zal het met heel veel tegenzin zijn.
[..]
[..]![]()
![]()
De onwetendheid, ga door ik geniet. Je kunt nog niet in de schaduw van mijn hielen staan.
-@:Niels80
Natuurlijk niet, alleen de slapers hebben nog geen enkel benul van de nieuwe wereldorde.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval meer zijn.
Kaneelgenotquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
cinnamon staat op de verpakking
ik probeer wat nieuws
Wow, gewaagd!quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
cinnamon staat op de verpakking
ik probeer wat nieuws
Een goede zaak dat de beste band ooit dit ook doetquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland kun je even aangeven wat ik hiervan moet vinden?
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-militaire-dienst
Denk dat ze dit zo wel bij Veronica Offside bespreken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Kokcu een geschubte aanvoerdersband weigeren?
lijkt wel china wel zeg dat je een bandje moet dragenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat ze dit zo wel bij Veronica Offside bespreken.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat ze dit zo wel bij Veronica Offside bespreken.
Misschien maak je vwb Thierry meer kans tijdens Vandaag Inside.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geen vraag over reptielen en schubben op een band.
De vragen over de regenboogarmband blijken al lastig genoeg te zijn voor deze tafel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geen vraag over reptielen en schubben op een band.
Nog geen 4 jaar geleden. En dan nog steeds doen alsof je op ieder politiek een grote ziener bent.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien maak je vwb Thierry meer kans tijdens Vandaag Inside.
Die Thierry is dan ook flink veranderd de laatste jaren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog geen 4 jaar geleden. En dan nog steeds doen alsof je op ieder politiek een grote ziener bent.![]()
[ afbeelding ]
Kriel, rode kool blindevink.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen de slapers hebben nog geen enkel benul van de nieuwe wereldorde.
Je zou groot ziener @:BryanRoyAjax eens moeten volgen, die heeft zich hier echt in verdiept!
[ twitter ]
SegersGod @KingRolandquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik kies toch team Godgod
Wel een lastige dit, God of Reptilians.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik kies toch team Godgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |