Ja mannetje daar zit je dan met je verlichte flamingo's. Binnenkort de eerste geilaards aan je deur die denken dat er seks te koop is. Sterkte!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is ook al mooi, dit is de enige die ik al uitgepakt heb. Maar ik begreep dat de lichteffecten van de Pauwen nog spectaculairder zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
(paren- of seksclubs) Dat je zelfs bij een flamingo met een ledlampje hieraan denkt, is toch wel iets om je zorgen over te maken.
Via de achterzijde tuin krijg ik zelden visite dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja mannetje daar zit je dan met je verlichte flamingo's. Binnenkort de eerste geilaards aan je deur die denken dat er seks te koop is. Sterkte!
Fok! is dood @tong80quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had dit ook gepost in KLB sc, maar daar is het niet zo druk
@Calandquote:De radicaal-rechtse partij Zweden Democraten heeft een lokale politica en mediapersoonlijkheid geschorst vanwege opmerkingen over Anne Frank. In een inmiddels verwijderde Instagram-post had Rebecka Fallenkvist Anne Frank "immoreel" en "geil" genoemd.
In de verwijderde Instagram-post was een uitgave van het dagboek van Anne Frank te zien, waarbij Fallenkvist schreef: "Vijftig pagina's verder en tot nu toe komt Anne Frank op mij alleen over als immoreel. De geilheid zelve."
Ik heb al verschillende keren gelezen dat in (stukken van) Amerika dat hele boek is/was verbannen vanwege te expliciete teksten.quote:
Fifty Shades Of Grey is er niets bij.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende keren gelezen dat in (stukken van) Amerika dat hele boek is/was verbannen vanwege te expliciete teksten.
Ik heb een deel van het boek gelezen en daarin komt vooral naar voren dat ze geil is en dat ze de andere familie die bij hun ondergedoken zit enorme tokkies vindt.quote:
Geen slecht woord erover, ze is heilig verklaard. Zo niet ben je een nazi.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een deel van het boek gelezen en daarin komt vooral naar voren dat ze geil is en dat ze de andere familie die bij hun ondergedoken zit enorme tokkies vindt.
AnneGodin.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een deel van het boek gelezen en daarin komt vooral naar voren dat ze geil is en dat ze de andere familie die bij hun ondergedoken zit enorme tokkies vindt.
AnneGodin.
http://dejongeliberaal.dr(...)n-boeken-verboden-2/quote:Het Dagboek van Anne Frank is in meerdere landen verbannen. Onder andere in Amerika. Niet om het onderwerp van het boek, haar onderduiken met de familie voor de nazi’s, maar om de seksualiteit van Anne Frank. Op een gegeven moment vertelt Anne over haar clitoris, en dat het lekker kan zijn als je deze aanraakt. Ook verliefdheden en de vermeende biseksualiteit van Anne zouden genoeg redenen zijn om Het Dagboek van Anne Frank niet te laten lezen door kinderen, want je kind beschermen tegen seksualiteit is natuurlijk veel belangrijker dan je kind leren over een van de meest beeldveranderende gebeurtenissen van de wereld.
Zou kopenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland schrijft nu overigens ook een dagboek over zijn jaartje in de kampen.
https://www.instagram.com/rebeckafallenkvist/quote:
Had graag een Bald and Bankrupt achtige vlog van @Caland gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland schrijft nu overigens ook een dagboek over zijn jaartje in de kampen.
@Caland die vroeg in de ochtend berooid ontwaakt in een of ander obscuur bordeel een een Oostbloklandquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Had graag een Bald and Bankrupt achtige vlog van @:Caland gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat big 4-materiaal zo erg in het verleden leeft als jij.quote:
Klinkt als een typische Oost-Europese uitwedstrijd voor @Calandquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland die vroeg in de ochtend berooid ontwaakt in een of ander obscuur bordeel een een Oostblokland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |