Lasagna. Heerlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Woordle 483 2/6quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:07 schreef scrupuleus het volgende:
Hoi @:speedfight @:wereldgozer @:oriente
Was niet echt makkelijk
Maar
Woordle6 279 6/6
🟨🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
🟨🟨⬜⬜🟨🟨
⬜⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mijn vogels zijn gearriveerd en mijn leven voelt echt volkomen compleet nu!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit met smart te wachten, zouden de vogels al gearriveerd zijn bij @:AFCNiels
Die wordt dezer dagen 60, een beetje jammer dat hij dit zomaar aan zich voorbij laat gaan. Een klein beetje aandacht voor dit heugelijke feit was toch wel op zijn plaats geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet moeilijk op een dood forum @:tong80
@Littlerabbit zal nu zeker goed slapen na dit bericht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn vogels zijn gearriveerd en mijn leven voelt echt volkomen compleet nu!
Weer een ban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wordt dezer dagen 60, een beetje jammer dat hij dit zomaar aan zich voorbij laat gaan. Een klein beetje aandacht voor dit heugelijke feit was toch wel op zijn plaats geweest.
Het is nu donker, dus ze doen het toch niet, maar zo zien ze eruit, ongeveer 60cm hoog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Littlerabbit zal nu zeker goed slapen na dit bericht.
Ik stel me nu trouwens grote verlichte parkieten naast een tuinpad voor me. Je moet wat zonder foto’s.
Ah, dat is wel heel fleurig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nu donker, dus ze doen het toch niet, maar zo zien ze eruit, ongeveer 60cm hoog.
[ afbeelding ]
Abe van den Banquote:
Van @Littlerabbit heb ik begrepen dat vooral de Pauw een aanwinst is voor iedere tuin.quote:
Verjaardagscadeautje van Fok!. Wel lief dat ie er ้้n gekregen heeft, hij vroeg er heel nadrukkelijk om.quote:
Ik heb een kleine voorkeur voor de flamingo’s, maar ik denk dat ik me rot schrik als ik bij thuiskomst een rij verlichte flamingo’s aantref in de tuin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van @:Littlerabbit heb ik begrepen dat vooral de Pauw een aanwinst is voor iedere tuin.
Ok. Helder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Verlichte flamingo's lijkt mij meer iets voor paren of seksclubs.
Die is ook al mooi, dit is de enige die ik al uitgepakt heb. Maar ik begreep dat de lichteffecten van de Pauwen nog spectaculairder zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een kleine voorkeur voor de flamingo’s, maar ik denk dat ik me rot schrik als ik bij thuiskomst een rij verlichte flamingo’s aantref in de tuin.
(paren- of seksclubs) Dat je zelfs bij een flamingo met een ledlampje hieraan denkt, is toch wel iets om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Verlichte flamingo's lijkt mij meer iets voor paren of seksclubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |