Kibbelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
@:GGMM
Zo dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die kattenmishandelaar nog steeds op vakantie?
Misschien is hij eindelijk een leuke dame tegengekomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het mag niet van @:GGMM maar ik zou me bijna zorgen gaan maken.
Ik denk dat een dame al heel wat is voor GGMM, laat staan een leuke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk een leuke dame tegengekomen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijke wandeling gemaakt door het dikke herfstbladerdek.quote:
Hahahahaha ggmm een vriendinquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM Gefeliciteerd met je vriendin.![]()
Hopelijk mag ik opje bruiloft komen.
In een bos in de buurt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijke wandeling gemaakt door het dikke herfstbladerdek.
Ik weet niet waar @Gutanoth isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die kattenmishandelaar nog steeds op vakantie?
quote:Streamingdienst SkyShowtime gaat 7 euro per maand kosten in Nederland
Een abonnement bij de nieuwe streamingdienst SkyShowtime, die op 25 oktober beschikbaar komt in Nederland, gaat 6,99 euro kosten. De prijs komt overeen met de abonnementskosten voor de dienst in de Scandinavische landen, waar het sinds september beschikbaar is.
Het aanbod van SkyShowtime zal bestaan uit films van Paramount Pictures en Universal Pictures. SkyShowtime zal 'exclusieve tv-premières' aanbieden van films die in de bioscoop zijn verschenen. Bij de release van de dienst komen er ook een aantal series beschikbaar, waaronder Halo en Star Trek: Strange New Worlds.
De Feijenoorder John de Wolf als ie als latente homo niet hand in hand stond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie je pik weleens uit je broek gehaald bij een vrije trap, om de tegenstander af te leiden?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |