quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eem gekkenhuis was het, zelfs de Zwitserse marine kwam langs!
Swiss Navy:quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de Boliviaanse marine?
Prima toch, alleen maar mooi nieuws voor de NAVO. Oekraïne werd ook niet serieus genomen door Putler. En nu krijgt "het tweede leger van de wereld" genadeloos op z'n flikker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat in de eerste dagen van de invasie door Poetin werd gezegd dat zolang Stoltenberg er zit ze de navo nooit serieus zullen nemen.
Belgorod in Rusland?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:29 schreef polderturk het volgende:
Ik denk niet dat iemand het overleefd heeft.
Lijkt me sterk dat het hier om artilleriegranaten gaat.
Het kamp is volledig weggevaagd.
[ twitter ]
Dit vind ik ook wel stoer. Alhoewel ik de taal niet versta, afgaande op de ondertiteling ook een intelligent ventje qua taalgebruik.quote:
Het zou mooi zijn als het eens niet alleen maar om geld gaat. Hoe naïef ook om dat te denkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
De koers van Biden een beetje volgende is de kans dat zijn bedrijven aan China mogen gaan / blijven leveren niet heel groot.
10 Russki Rockets die allemaal op eigen bodem neerstorten, eentje op eigen stroomvoorzieningquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:25 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne doet het licht even uit.
Ik denk dat het eerlijker is om de bevelhebbers op te pakken voor het in diskrediet brengen van het legerquote:
Doen ze toch ook? Er zitten er nu weer 10.000 of zo in West-Europa. Die zullen met een paar maanden wel naar het front gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef SillyWalks het volgende:
Misschien dat Oekraïne zijn mobilisatie en training toch nog maar even door moet zetten...
Was hier langsgekomen dat ze voor nu genoeg hebben, en er vooralsnog niet meer mensen opgeroepen hoeven te worden. Kan het nu niet meer vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Er zitten er nu weer 10.000 of zo in West-Europa. Die zullen met een paar maanden wel naar het front gaan.
Bij Musk bedoel je? Dat is ook grotendeels ego volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:27 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het eens niet alleen maar om geld gaat. Hoe naïef ook om dat te denken
Ja, die hebben een hoop balsem nodig voor het nog te bouwen megamausoleum.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:19 schreef Ulx het volgende:
Binnenkort veel dode Moskovieten. Dat gaan ze daar niet waarderen. Minderheden en boertjes de gehaktmolen in is één ding, maar dit is heel wat anders.
Wat is de grap om Rob Bob te noemen? Verwijzing naar meneer Deen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Bob heeft altijd gelijk.
Ik heb het over de training in het VK. Dat loopt toch nog gewoon door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:28 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Was hier langsgekomen dat ze voor nu genoeg hebben, en er vooralsnog niet meer mensen opgeroepen hoeven te worden. Kan het nu niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |