Het is natuurlijk niet alleen nu nodig, zoals het er nu naar uitziet zal de relatie met Rusland immers nog decennia lang gespannen blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom zij er achteraan hobbelen. De UK deed dat voorstel om troepen te trainen 4~5 maanden geleden en dan komt Australie er nu pas mee?
Moet Polen daar geen vredesmacht naartoe sturen?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:55 schreef capricia het volgende:
DL![]()
Dat er maar meer mogen volgen.
[ twitter ]
Waar doelt hij hiermee op? De oproep tot de-escalatie op de grens met Kirgizië? Misschien iets heel anders dat uitgebreid in het nieuws is geweest en ik dus makkelijk had kunnen weten, maar dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:44 schreef Slayage het volgende:
Dat het miezerige Tajikistan Putin zo durft aan te spreken...
'Waar en welke regel hebben we overtreden?' Waar en met wie hebben we verkeerd gegroet? We hebben altijd de belangen van onze belangrijkste strategische partner gerespecteerd, maar we willen dat zij ons ook respecteren. Wat, zijn wij vreemdelingen zoals de Afrikaanse naties?"
[ twitter ]
Precies in lijn met wat ik eerder deze week beschreef over de mobilisatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ssen-navo-en-rusland
vladje is weer op dreef
Kan dat spul nou ook in de T72 en T90 gebruikt worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:01 schreef J.B. het volgende:
Oekraïne heeft een berg munitie voor de T-62 tanks buitgemaakt bij Cherson. Dat spul blijkt geproduceerd te zijn tussen 1974 en 1978:
[ twitter ]
[ twitter ]
Nee, die hebben een loop met een 125mm kaliber terwijl die van de T62 115mm meet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan dat spul nou ook in de T72 en T90 gebruikt worden?
Waarschijnlijk niet, uit mijn hoofd is een T-62 105 mm, en de rest 120 of 125mm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan dat spul nou ook in de T72 en T90 gebruikt worden?
Rob is een beetje de imaginaire Bob van Lospedroso. Als die ook nog over propoganda begint zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is de grap om Rob Bob te noemen? Verwijzing naar meneer Deen?
Heb hem liever in den Haagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:43 schreef polderturk het volgende:
Strelkov heeft Nederlands bloed aan zijn handen. Hopelijk valt hij uit een raam.
Dit.quote:
Genot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
296x dit dan dood uit een raam.
En vlad naast hem in de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |