Hij ligt bij het bonnetje van Teeven, wedden?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Archiefproblemen bij AZ. Welke geestelijk uitgedaagde gelooft nog dat dit niet opzettelijk is? @:janneke141
Denk het niet, want die is gevonden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij ligt bij het bonnetje van Teeven, wedden?
Oh ik dacht dat die nog steeds zoek was, mijn foutquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Denk het niet, want die is gevonden.
Mijn hemel. Zitten we hier in Venezuela of toch gewoon in Nederland?
Wat een complotquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Archiefproblemen bij AZ. Welke geestelijk uitgedaagde gelooft nog dat dit niet opzettelijk is? @:janneke141
Premier glibber is weer eens wat kwijt of vergeten. Verantwoordelijkheid nemen of fatsoenlijk bestuur zijn achterhaalde begrippen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Weer dat geen herinneringen geneuzel, nu is het “ik kan het niet reproduceren”.
Wanneer staat er nou eens een coalitiepartij op die zegt “en nou is het gvd afgelopen”. Wat een land.
Dit interesseert veel te weinig mensen echt iets. In dit geval zou ik de mensen die deze tefal premier elke vier jaar een mandaat geven aan kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Denk het niet, want die is gevonden.
Mijn hemel. Zitten we hier in Venezuela of toch gewoon in Nederland?
Dat hangt er vanaf wat erin staat natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Hanca het volgende:
Heeft afzender Shell geen kopie meer liggen?
De commissie schijnt in het bezit te zijn van een afschriftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Hanca het volgende:
Heeft afzender Shell geen kopie meer liggen?
Uiteindelijk presenteert de commissie een rapport en daarna volgt een kamerdebat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Dazalbest het volgende:
Ik ben niet helemaal bekent met dit proces maar wat gaat er qua procedure gebeuren na de verhoren?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Dazalbest het volgende:
Hij kan niet alles beantwoorden
Vergeet dingen
Raakt dingen kwijt
Sjonge jonge jonge![]()
Ik ben niet helemaal bekent met dit proces maar wat gaat er qua procedure gebeuren na de verhoren?
Mooi. Natuurlijk heel erg dat Rutte al weer iets kwijt is en ook weer aan zijn bekende 'ik heb daar geen herinnering aan' lijdt, maar hij kan dus wel gebruikt worden voor het onderzoek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De commissie schijnt in het bezit te zijn van een afschrift
Is het doel van zo'n enquete om het kabinet omver te gooien?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Ik verwacht dat het kabinet deze enquete wel overleeft. Groningen ligt te ver van Den Haag en de coalitiepartijen staan veel te slecht in de peilingen. Misschien meer geluk met de toeslagenenquete.
Als je de relatie met het hoge noorden en eigenlijk met het hele platteland voor de komende generaties kapot wil maken moet je die route kiezen. Ze zullen die route wel kiezen dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Ik verwacht dat het kabinet deze enquete wel overleeft. Groningen ligt te ver van Den Haag en de coalitiepartijen staan veel te slecht in de peilingen. Misschien meer geluk met de toeslagenenquete.
Deze lijkt me echt ernstiger dan de toeslagenaffaire. En zo ver ligt Groningen ook niet, zeker niet voor CDA en CU.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Nee. Maar de conclusies kunnen natuurlijk wel zo ernstig zijn dat er geen ander gevolg kan zijn. En ik vind dat er toch wel sterk op lijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is het doel van zo'n enquete om het kabinet omver te gooien?
Wat hebben die dingen met elkaar te maken? Investeringen in het Noorden zijn altijd laag gebleven maar dat heeft op zich weinig met de gaswinning en de schadeafwikkeling daarvan te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je de relatie met het hoge noorden en eigenlijk met het hele platteland voor de komende generaties kapot wil maken moet je die route kiezen. Ze zullen die route wel kiezen dus.
In dat kader ook deze: [ twitter ]
Wat heeft dat voor doel?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee. Maar de conclusies kunnen natuurlijk wel zo ernstig zijn dat er geen ander gevolg kan zijn. Ennik vind dat er toch wel sterk op lijken.
Nee, maar dat beweer ik ook nergens. Ik spreek alleen een verwachting uit over de eventuele politieke gevolgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is het doel van zo'n enquete om het kabinet omver te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |