Ik denk dat de dikte van de streep niets zegt over de mate waarin je COVID hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:52 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie de knalstreep? Die is van mijn dochter. Zou zij nu de bron zijn?
Later wil ze misschien wel ooit zo'n knalstreep op een andere test nu had het niet gehoeven.
Weet ik wel maar zij nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat de dikte van de streep niets zegt over de mate waarin je COVID hebt.
De dokterstas denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
@:leandra, mooi detail, de tas op de grond! Maar waarom dat boek erbij?
[ afbeelding ]
Ik zie een patroon.![]()
[ afbeelding ]
Leuk huis inderdaad, maar wel erg groot!
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:52 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie de knalstreep? Die is van mijn dochter. Zou zij nu de bron zijn?
Later wil ze misschien wel ooit zo'n knalstreep op een andere test nu had het niet gehoeven.
Ze is nog jong dus denkt daar nog helemaal niet aan. Luiers verschonenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.
Ik word ook geen oma.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wie weet?? Mijn oudste is zeer stelling anti. Dat kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ze is zeer uitgesproken:,”verwacht van mij geen kleinkinderen”.
Je stelt zelf de vraag of zij de bron is? Dat kun je niet opmaken uit een dikker of dunner streepje :-)quote:
Oh, je probeert puberiaans te vertalen? Forget it...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:23 schreef amaranta het volgende:
Als iets “best wel lauw” is. Wat is het dan? Is het dan heel gaaf? Of matig? Ik ving net een gesprek op en een van de 2 vond iets dus best wel lauw
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëertquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je probeert puberiaans te vertalen? Forget it...
Maar ik denk dat lauw gewoon niet warm en niet koud is, en dat worden ze er dus ook niet van
Hmmz... als ik het zou vertellen dan zou er in dat verhaaltje "bizar" staan ipv "lauw"quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëert
Meisje: dat ga ik niet doen. Maar ik weet van mensen die op een bruiloft een tatoeerder laten komen en iedereen kan dan een tatoeage nemen. Dat vind ik best wel lauw.
Volgens mij is het dan best wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeder: als je maar je mond niet tatoeëert
Meisje: dat ga ik niet doen. Maar ik weet van mensen die op een bruiloft een tatoeerder laten komen en iedereen kan dan een tatoeage nemen. Dat vind ik best wel lauw.
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn oudersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn oudste wil ook absoluut geen kinderen, vind babies en kleine kinderen vreselijk. De jongste vind kinderen wel leuk en denkt dat ze kinderen zou willen later.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan? Je kind steriliseren?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook tegen mijn ouders
Mijn collega zei ooit tegen mij: “ik heb besloten dat ik geen oma wil worden”
Dat vond ik best wel heftig
Als je nog geen kinderen hebt, kan je ook besluiten niet voor kinderen te gaan, dan word je ook geen omaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen dan? Je kind steriliseren?Of geen contact meer opnemen met je kinderen als je oma wordt... maar goed, dan ben je wel oma, alleen een heel sneue.
Ja, goed punt. Maar het gaat wel heel ver om daartoe te besluiten alleen maar omdat je geen oma zou willen zijn. Ik was ervan uitgegaan dat er al kinderen waren, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als je nog geen kinderen hebt, kan je ook besluiten niet voor kinderen te gaan, dan word je ook geen oma
Mwah, N en ik hebben dan samen wel een kind, maar N is toch opa van een kind dat niet van ons gezamenlijke kind is, dus ook als je geen kinderen krijgt is dat nog geen garantiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als je nog geen kinderen hebt, kan je ook besluiten niet voor kinderen te gaan, dan word je ook geen oma
Misschien wil ze vooral geen oma genoemd worden en dat de kleinkinderen krampachtig Truus moeten zeggen zodat niet opvalt dat ze al oma is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:31 schreef Adrian4 het volgende:
Ja, ze heeft 2 dochters in de leeftijd dat ze vriendjes mee naar huis nemen.
Ik weet ook niet hoe ze dat wil gaan bereiken. Ik zei dat ik even van die mededeling moest bijkomen en ben er maar niet meer op terug gekomen.
Lauw gebruikte Extince 4836 jaar geleden alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:23 schreef amaranta het volgende:
Als iets “best wel lauw” is. Wat is het dan? Is het dan heel gaaf? Of matig? Ik ving net een gesprek op en een van de 2 vond iets dus best wel lauw
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik voelde me even een frisse jongedame dat ik zonder op te zoeken wist wat met 'lauw' bedoeld werd in deze contexttotdat ik daarna een mail las die begon met 'beste mevrouw *achternaam*, heeft u....' van een derdejaars bachelorstudente die ik al 6 weken werkgroep geef
het is heel netjes en correct en zo, maar menn ik voel me altijd meteen zo oud dan.
Misschien was ik dan altijd al oudquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat ook en ik ben 15 jaar ouder dan jij
Klassiek poldermodelletjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:38 schreef exode het volgende:
Het is een stille dag in huis maar ook een dag waarbij bedrijven gewoon onbereikbaar zijn.
Echt....ik weet het he personeelstekort maar ik voel me echt een stalker als ik zie hoe vaak ik bedrijven bel en steeds te horen krijg 'we bellen u terug'.
Kinderen, ik wilde er 0, verloofde 4 dus we zijn op 2 uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Prive.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klassiek poldermodelletje.
En werkgerelateerd of privé? Ik merk op mijn werk ook dat ik heeeeel lang moet leuren om een antwoord te krijgen van aanbieders waar we verdorie een hoop geld aan betalen.
Dat ja. Softwareleveranciers enzo. Echt ongelooflijk irritant!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En werkgerelateerd of privé? Ik merk op mijn werk ook dat ik heeeeel lang moet leuren om een antwoord te krijgen van aanbieders waar we verdorie een hoop geld aan betalen.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat ja. Softwareleveranciers enzo. Echt ongelooflijk irritant!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook niet niks. Het is zo te verstoppen, masker op en gaan.. Veel sterkte samenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:24 schreef Phaidra het volgende:
Thanks. We zijn er echt even door van slag.
Ach neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:47 schreef Bami het volgende:
Sterkte Phaidra, wat een heftig nieuws.
Wij kregen net ook een stom bericht. Weten jullie nog dat onze buurman in maart opeens overleden is? Die buurvrouw vertelt net dat ze borstkanker heeft.
Jeetje, dan gaat het ook allemaal hard na elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:47 schreef Bami het volgende:
Sterkte Phaidra, wat een heftig nieuws.
Wij kregen net ook een stom bericht. Weten jullie nog dat onze buurman in maart opeens overleden is? Die buurvrouw vertelt net dat ze borstkanker heeft.
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach nee. Dat is ook zwaar voor haar, het hele traject zonder je man moeten doorstaan...
Gast ik bouw de spanning opquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:31 schreef lunapuella het volgende:
Dat is niet vertellen @:amaranta, dat is hinten.
Nee, nu heb jij nu ook een spannende avondquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in één post joh.
Ja he!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:41 schreef LeSage het volgende:
Oeh, ik zit nu midden in de live van amaranta, spannend!
Maar ja het was gewoon raar dat wij de school afsluiten. En dat wij nog voor de schiol staan en een minuut later alle lampen aan zijn en er ineens mensen door de school lopen.quote:
Tja, daarna zal er toch schoongemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef amaranta het volgende:
Maar goed saillant detail. De auto van de schoonmaakster en haar partner. Of andersom de auto van de partner en de schoonmaakster.
Zaten stickers op van een bepaalde website met filmpjes voor volwassenen.
Dus wellicht waren ze niet van plan om te gaan schoonmaken.![]()
![]()
Ik wil wel weten welke bezem ze gebruikt hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daarna zal er toch schoongemaakt moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef amaranta het volgende:
Maar goed een ander verhaal dan. Op mijn andere school. Waar ik een jaar of 15-16 geleden werkte, had iedereen een bankstel in de klas staan. Ik weet niet waarom. Maar dat was zo. Dus op gegeven moment brachten de ouders de kinderen naar binnen. Dit was in het lokaal van mijn buurvrouw overigens.
Ontdekt een vader ineens een gebruikt condoom op de kast naast het bankje.
Dus achteraf bleek dat de schoonmaakster de avond van tevoren gebruik had gemaakt van de bank in de klas. En dus niet had opgeruimd daarna. Of schoongemaakt. En godzijdank was het niet een van de kinderen die hem vond.
D is een collega.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een verhaal! 😃
Maar was de ene auto nou van de schoonmaakster en de andere van haar partner? Want ik kon uit de context niet opmaken of ‘D’ de schoonmaakster was 😊
Maar goed dat jullie het nog net allemaal gezien hadden
hahaha… mijn collega en ik vonden het wel een avontuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:48 schreef Nijna het volgende:
Amaranta, je weet de spanning goed op te bouwen, ik had een iets spannendere ontknoping verwacht
Zo vies! Maar dat zou ik op zich wel alleen aandurven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Over avonturen gesproken. Ik ben onderweg naar mijn zus die me net min of meer in paniek belde dat er maden zitten in drie plafonnières in de woonkamer.
We gaan dus even op onderzoek uit.
Ieuw. Ook in 3, dat is knap..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Over avonturen gesproken. Ik ben onderweg naar mijn zus die me net min of meer in paniek belde dat er maden zitten in drie plafonnières in de woonkamer.
We gaan dus even op onderzoek uit.
Ik denk dat het ook wel avontuurlijk is als je er zelf bij bent, wij hebben natuurlijk in korte tijd een ontknoping hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:19 schreef amaranta het volgende:
Ga
[..]
hahaha… mijn collega en ik vonden het wel een avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |