Komt omdat onrendabele FvD-stemmers niet heel veel anders te doen hebben dan de godganse dag dit soort drek posten op internet. Die zijn extreem oververtegenwoordigd op dat soort kanalen. De zwijgende meerderheid is in dit geval de groep die het wel opneemt voor Oekraïne.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel jammer dat ook op de conventionele kanalen nu de stokpaardjes "corruptie" "Zelenskyy zelfverrijker" en "praten" worden gebruikt. Op korte termijn maakt het niet uit maar het is beter om de goodwill van het volk te hebben.
Dat durf ik niet te zeggen trouwens... niet op deze manier, maar ik zie het wel een soort frozen conflict worden. Net zoals Noord en Zuid-Korea ook nog steeds in oorlog zijn officieel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar deze oorlog gaat ook geen 2,5 jaar lang meer voortduren.
Uhu eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen trouwens... niet op deze manier, maar ik zie het wel een soort frozen conflict worden. Net zoals Noord en Zuid-Korea ook nog steeds in oorlog zijn officieel.
Wat meer compassie met onze zwakkeren mag ook wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef Nielsch het volgende:
Het enige wat die laffe kuthond Poetin nog kan is burgerdoelen in steden bombarderen. Zijn legereenheden aan de frontlinie behandelt hij als stront en die zijn dus grotendeels kapot, ziek, uitgehongerd, verwond, bang of dood zonder eten, zonder goede kleding maar wel meet verroeste wapens uit de jaren '60 en vervoersmiddelen die soms nog ouder zijn. En dan moet de winter nog komen. Het Oekraïense leger krijgt zo'n miljoen winteruniformen van landen als de VS, Canada, Zweden en Rusland. De Russen moeten straks bij -20 graden vechten in hun zomerkloffie. Succes orcs.
Daarvoor kijk ik altijd naar wat er trending is op twitter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet dat nujij-reacties lezen de snelste manier is om hersencellen te laten afsterven hè?
Een oorlog kan heel lang blijven duren. Dat is wel een mogelijk scenario, een langdurig onrustige situatie met steeds weer oplaaiend conflict als de Russen zich weer vervelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zijn niet onze zwakkeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat meer compassie met onze zwakkeren mag ook wel.
Ben jij niet Russich dan net als Nielsch?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zijn niet onze zwakkeren.
Ah ja, georganiseerd wappiën. Snap ik hem iets beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sinds ik eens meegelezen heb in een Wappie Telegram groep op de telefoon van een familielid snap ik dit soort golven van reacties wel. Er wordt een link naar een nieuwsbericht gedumpt en binnen een paar uur heeft iedereen z'n FvD plasje gedaan.
Hij is al langer bezig, maar wij hebben dat nooit serieus genomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een oorlog kan heel lang blijven duren. Dat is wel een mogelijk scenario, een langdurig onrustoge situatie met steeds weer oplaaiend conflict als de Russen zich weer vervelen.
Het in elkaar storten van Rusland met verlies van kernwapens zou helpen. Laat ze elkaar dan maar op stam-niveau de hersens inslaan.
Dat klopt. Sowieso sinds de annexatie van de Krim en onrust in het oosten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hij is al langer bezig, maar wij hebben dat nooit serieus genomen.
Met de kerst zitten we bij dezequote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien krijgen we de T-34 nog wel te zien.
Je zag het ook met de stikstof polls op nieuwssites.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah ja, georganiseerd wappiën. Snap ik hem iets beter.
Ik denk dat een redelijke meerderheid van de bevolking de boeren steunde. Echter hebben ze dat zelf verpest door de boel te terroriseren met hun trekkers en omgekeerde vlaggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zag het ook met de stikstof polls op nieuwssites.
Waar je normaal 25 tot 100 stemmen zag bij een nieuwsbericht, had je dan ineens 800 stemmen waarvan 95% positief voor de boeren. En wel logisch, aangezien die zich in Telegram en Whatsapp groeperen, ook voor de acties.
Ik betaal nu 75 cent voor lpg gasquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Allemaal simpele zielen die denken dat als de oorlog morgen voorbij is, het gas weer 70 cent is en een liter diesel 1,15.
En dan nog zijn we één van de minst corrupte landen in de wereld. Wat een kutwereld leven we eigenlijk in. Kutmensen vooralquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is dat het offtopic is, maar je kunt zo nog 20 zaken aan die lijst toevoegen.
Ik heb een sjoemeldiesel dus ik voel me vies genaaid want ik betaal wel de hoofdprijs aan wegenbelasting. Maar goed het is wat het is, als ik hem verkoop krijg ik nog een schijntje voor dat ding en een beetje fatsoenlijke occasion is tegenwoordig zo 15-20k.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik betaal nu 75 cent voor lpg gas
Met Facebook reacties lezen gaat het afsterven nog net iets sneller.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet dat nujij-reacties lezen de snelste manier is om hersencellen te laten afsterven hè?
Gemiddeld gesproken ijdele, hebberige, kortzichtige wezens jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dan nog zijn we één van de minst corrupte landen in de wereld. Wat een kutwereld leven we eigenlijk in. Kutmensen vooral
Echt niet. Je hebt zelf vaak zat geroepen dat het je om maar 1 ding gaat. Je eigen portomonnee.quote:
Drama queen. Alsof FR de enige is met nukesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:27 schreef Starhopper het volgende:
Poetin heeft een vrijbrief om Oekraine te nuken
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |