Laten we het hopen. Het wordt tijd dat de hegemonie weer eens wordt doorbroken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je mag het niet zeggen hier maar een mooie ploeg, nu is de vraag of ze dat volhouden
Dat is op zich wel jammer niet zo zeer voor Ajax want die staan gewoon terecht op de 3e plek maar meer om te zien hoe Liverpool revanche had genomen op die voor hun begrippen ook wel oorwassing.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat manny het daarover had. Plek 2 is theoretisch nog wel mogelijk, maar als Ajax al van Liverpool wint, denk ik niet dat Napoli (dat dan nergens meer voor speelt) ook nog even wint bij Liverpool
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schreuder krijgt het nog wel op de rit.
quote:Nummers 3 in Champions League
Groep A: Ajax
Groep B: Atlético Madrid
Groep C: FC Barcelona
Groep D: Sporting Portugal
Groep E: AC Milan
Groep F: Sjachtar Donetsk
Groep G: Sevilla
Groep H: Juventus
Denk dat hij de fout heeft gemaakt dat hij kon voortborduren op Ten Hags basis van automatismen en dat ging in het begin ook nog best goed, nu de klad er een beetje inzit schuift hij naar mijn mening teveel, zo'n Bassey kan echt wel wat worden hoor maar zo'n linkerzone verdedigen zoals Martinez deed is nog wat teveel gevraagd en dat is helemaal niet raar want het kostte Martinez ruim een seizoen om dat te kunnen, bijkomend probleem is dan meteen dat bij Blind z'n zwaktes naar boven komen en als CV kan hij eigenlijk ook niet meer dus is de vraag, voegt hij aanvallend nog genoeg toe nu je verdedigend zijn tekortkomingen niet op kan vangen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten.
Ik vind dat moeilijk om te beoordelen. Automatismen met zoveel nieuwe spelers en nieuwe posities kan niet. Ik doe de voorzichtige aanname dat hij dat ook wel begrijpt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij de fout heeft gemaakt dat hij kon voortborduren op Ten Hags basis van automatismen en dat ging in het begin ook nog best goed, nu de klad er een beetje inzit schuift hij naar mijn mening teveel, zo'n Bassey kan echt wel wat worden hoor maar zo'n linkerzone verdedigen zoals Martinez deed is nog wat teveel gevraagd en dat is helemaal niet raar want het kostte Martinez ruim een seizoen om dat te kunnen, bijkomend probleem is dan meteen dat bij Blind z'n zwaktes naar boven komen en als CV kan hij eigenlijk ook niet meer dus is de vraag, voegt hij aanvallend nog genoeg toe nu je verdedigend zijn tekortkomingen niet op kan vangen.
Zo zijn er in meer zones met problemen van spelers/koppeltjes die elkaar niet naar een hoger niveau tillen en dat is juist de bedoeling in een elftal.
Vind het niet zo handig dat te roepen, bespreek dat lekker met je trainer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.
Juist wel handig, het verleden leerde ons dat dat bij uitstek dé manier is om een basisplek te verkrijgen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind het niet zo handig dat te roepen, bespreek dat lekker met je trainer.
Zal best al eens besproken zijn lijkt me.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind het niet zo handig dat te roepen, bespreek dat lekker met je trainer.
communicatief niet vaardig, zegt rare dingen, geen plan b en zet poppetjes op de verkeerde plek. Hij mist kennelijk de basisdingen. Zie dat niet goedkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten.
exact wat over Ten Hag ook gezegd werdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
communicatief niet vaardig, zegt rare dingen, geen plan b en zet poppetjes op de verkeerde plek. Hij mist kennelijk de basisdingen. Zie dat niet goedkomen.
ik heb bassey rechtsback zien staan gisteren en schreuder vond het een goede wedstrijd. Met ten hag was het wel anders imo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
exact wat over Ten Hag ook gezegd werd
Stel dat het toen onterecht was en nu terecht, dan zou je dit punt nog steeds kunnen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
exact wat over Ten Hag ook gezegd werd
Ook als Ten hag op de bank zit kan bassie er nog steeds geen kut van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik heb bassey rechtsback zien staan gisteren en schreuder vond het een goede wedstrijd. Met ten hag was het wel anders imo.
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stel dat het toen onterecht was en nu terecht, dan zou je dit punt nog steeds kunnen maken.
Overigens oversteeg de kritiek destijds niet echt het niveau van de pundits als Johan Derksen en GGMM, en de T. natuurlijk, dat is nu wel wat anders in mijn beleving.
sat valt wel mee, maar zelfs mijn dooie oma ziet dat de rechtbackpositie sowieso niet de juiste isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook als Ten hag op de bank zit kan bassie er nog steeds geen kut van.
Nummer 3 is het nieuwe Nummer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef Elan het volgende:
Ach jullie bevinden je in goed gezelschap:
[..]
Bosz stelde geloof ik Dolberg bijna altijd op. Bosz is slim genoeg om te zien dat iemand die per wedstrijd zo’n vijf keer dom buitenspel geen spits is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Overigens roepen hier veel mensen om Bosz, maar Kudus als spits (valse 9) en Blind altijd opstellen (lekker verzorgd opbouwen) en daarin tot in den treure in volharden zouden typische Bosz-acties kunnen zijn.
Denk dat Bosz verder snel types als Edje Grinta, Rensch en Bassie eruit gooit vanwege hun voetballende onvermogen en dan Berghuis als linksback net zoals bij Sinkgraven (lol)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Overigens roepen hier veel mensen om Bosz, maar Kudus als spits (valse 9) en Blind altijd opstellen (lekker verzorgd opbouwen) en daarin tot in den treure in volharden zouden typische Bosz-acties kunnen zijn.
Tadic moet altijd spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Begrijp niet waarom Schreuder niet de Nederlands elftal variant gaat proberen.
We hebben nou niet echt echte buitenspelers , Tadic is wel een beetje klaar , laat die maar assistent speler/manager spelen
Pasveer
Rensch--Timber--Blind--Bassie--Wijndal
Alvares--Kudus--Berghuis/Klaassen
Bergwijn--Brobbey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |