abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206308942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja je mag het niet zeggen hier maar een mooie ploeg, nu is de vraag of ze dat volhouden
Laten we het hopen. Het wordt tijd dat de hegemonie weer eens wordt doorbroken.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:20:42 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206308955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, ik ga er vanuit dat manny het daarover had. Plek 2 is theoretisch nog wel mogelijk, maar als Ajax al van Liverpool wint, denk ik niet dat Napoli (dat dan nergens meer voor speelt) ook nog even wint bij Liverpool
Dat is op zich wel jammer niet zo zeer voor Ajax want die staan gewoon terecht op de 3e plek maar meer om te zien hoe Liverpool revanche had genomen op die voor hun begrippen ook wel oorwassing.
pi_206309028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schreuder krijgt het nog wel op de rit.
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten. :{
pi_206309244
Ach jullie bevinden je in goed gezelschap:
quote:
Nummers 3 in Champions League
Groep A: Ajax
Groep B: Atlético Madrid
Groep C: FC Barcelona
Groep D: Sporting Portugal
Groep E: AC Milan
Groep F: Sjachtar Donetsk
Groep G: Sevilla
Groep H: Juventus
blablablabla
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:45:49 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206309312
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij heel snel afgeschreven wordt.Veel nieuwe spelers, nieuwe trainer. Ik denk dat dat wel even tijd nodig heeft. Al vind ik de nieuwe spelers nog zeker niet van het niveau wat je misschien wel zou mogen verwachten. :{
Denk dat hij de fout heeft gemaakt dat hij kon voortborduren op Ten Hags basis van automatismen en dat ging in het begin ook nog best goed, nu de klad er een beetje inzit schuift hij naar mijn mening teveel, zo'n Bassey kan echt wel wat worden hoor maar zo'n linkerzone verdedigen zoals Martinez deed is nog wat teveel gevraagd en dat is helemaal niet raar want het kostte Martinez ruim een seizoen om dat te kunnen, bijkomend probleem is dan meteen dat bij Blind z'n zwaktes naar boven komen en als CV kan hij eigenlijk ook niet meer dus is de vraag, voegt hij aanvallend nog genoeg toe nu je verdedigend zijn tekortkomingen niet op kan vangen.

Zo zijn er in meer zones met problemen van spelers/koppeltjes die elkaar niet naar een hoger niveau tillen en dat is juist de bedoeling in een elftal.
pi_206309491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk dat hij de fout heeft gemaakt dat hij kon voortborduren op Ten Hags basis van automatismen en dat ging in het begin ook nog best goed, nu de klad er een beetje inzit schuift hij naar mijn mening teveel, zo'n Bassey kan echt wel wat worden hoor maar zo'n linkerzone verdedigen zoals Martinez deed is nog wat teveel gevraagd en dat is helemaal niet raar want het kostte Martinez ruim een seizoen om dat te kunnen, bijkomend probleem is dan meteen dat bij Blind z'n zwaktes naar boven komen en als CV kan hij eigenlijk ook niet meer dus is de vraag, voegt hij aanvallend nog genoeg toe nu je verdedigend zijn tekortkomingen niet op kan vangen.

Zo zijn er in meer zones met problemen van spelers/koppeltjes die elkaar niet naar een hoger niveau tillen en dat is juist de bedoeling in een elftal.
Ik vind dat moeilijk om te beoordelen. Automatismen met zoveel nieuwe spelers en nieuwe posities kan niet. Ik doe de voorzichtige aanname dat hij dat ook wel begrijpt.
pi_206309789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Brobbey's opmerkingen na de wedstrijd geven wel aan dat die jongen echt klaar is met zijn rol op de bank.
Vind het niet zo handig dat te roepen, bespreek dat lekker met je trainer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206309887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Juist wel handig, het verleden leerde ons dat dat bij uitstek dé manier is om een basisplek te verkrijgen!
pi_206310457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zal best al eens besproken zijn lijkt me.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206311569
quote:

[..]
communicatief niet vaardig, zegt rare dingen, geen plan b en zet poppetjes op de verkeerde plek. Hij mist kennelijk de basisdingen. Zie dat niet goedkomen.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 17:51:54 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206311591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:49 schreef Malavita het volgende:

[..]
communicatief niet vaardig, zegt rare dingen, geen plan b en zet poppetjes op de verkeerde plek. Hij mist kennelijk de basisdingen. Zie dat niet goedkomen.
exact wat over Ten Hag ook gezegd werd
pi_206311642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik heb bassey rechtsback zien staan gisteren en schreuder vond het een goede wedstrijd. Met ten hag was het wel anders imo.
pi_206312030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Stel dat het toen onterecht was en nu terecht, dan zou je dit punt nog steeds kunnen maken.

Overigens oversteeg de kritiek destijds niet echt het niveau van de pundits als Johan Derksen en GGMM, en de T. natuurlijk, dat is nu wel wat anders in mijn beleving.
pi_206312298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:56 schreef Malavita het volgende:

[..]
ik heb bassey rechtsback zien staan gisteren en schreuder vond het een goede wedstrijd. Met ten hag was het wel anders imo.
Ook als Ten hag op de bank zit kan bassie er nog steeds geen kut van.
pi_206312335
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Stel dat het toen onterecht was en nu terecht, dan zou je dit punt nog steeds kunnen maken.

Overigens oversteeg de kritiek destijds niet echt het niveau van de pundits als Johan Derksen en GGMM, en de T. natuurlijk, dat is nu wel wat anders in mijn beleving.
Maak dat de kat maar wijs.
pi_206312756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
sat valt wel mee, maar zelfs mijn dooie oma ziet dat de rechtbackpositie sowieso niet de juiste is
  donderdag 13 oktober 2022 @ 20:06:22 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206313581
Overigens roepen hier veel mensen om Bosz, maar Kudus als spits (valse 9) en Blind altijd opstellen (lekker verzorgd opbouwen) en daarin tot in den treure in volharden zouden typische Bosz-acties kunnen zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206313740
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]

Nummer 3 is het nieuwe Nummer 1
pi_206313895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Overigens roepen hier veel mensen om Bosz, maar Kudus als spits (valse 9) en Blind altijd opstellen (lekker verzorgd opbouwen) en daarin tot in den treure in volharden zouden typische Bosz-acties kunnen zijn.
Bosz stelde geloof ik Dolberg bijna altijd op. Bosz is slim genoeg om te zien dat iemand die per wedstrijd zo’n vijf keer dom buitenspel geen spits is.
pi_206313993
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Maak dat de kat maar wijs.
Nouja autoriteiten zoals ikzelf waren toen helemaal niet kritisch en nu wel.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 20:39:50 #121
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206314253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:
Denk dat Bosz verder snel types als Edje Grinta, Rensch en Bassie eruit gooit vanwege hun voetballende onvermogen en dan Berghuis als linksback net zoals bij Sinkgraven (lol)
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 oktober 2022 @ 20:52:26 #122
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206314433
Begrijp niet waarom Schreuder niet de Nederlands elftal variant gaat proberen.

We hebben nou niet echt echte buitenspelers , Tadic is wel een beetje klaar , laat die maar assistent speler/manager spelen

Pasveer
Rensch--Timber--Blind--Bassie--Wijndal
Alvares--Kudus--Berghuis/Klaassen
Bergwijn--Brobbey
Ik ben inmiddels overleden
pi_206315172
quote:
19s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Begrijp niet waarom Schreuder niet de Nederlands elftal variant gaat proberen.

We hebben nou niet echt echte buitenspelers , Tadic is wel een beetje klaar , laat die maar assistent speler/manager spelen

Pasveer
Rensch--Timber--Blind--Bassie--Wijndal
Alvares--Kudus--Berghuis/Klaassen
Bergwijn--Brobbey
Tadic moet altijd spelen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206315208
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Jij bent af :D
Hallo
pi_206315220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
:D
  donderdag 13 oktober 2022 @ 21:58:29 #126
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206315308
Het ging wel echt veel beter he nu Tadic niet mee deed.
pi_206315392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus kun je hem prima op de bank zetten. Liever iemand met potentie dan een kwibus van een jaar of 33.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206315483
quote:

[..]
Wat me zorgen baart:
- Hij lijkt geen harde keuzes durven te maken. Blind en Tadic moeten blijkbaar hoe dan ook altijd spelen, ook al moeten anderen daardoor op een voor hen mindere positie uit de voeten kunnen.
- Zijn wisselbeleid en het feit dat daarbij ook nog eens tijdens de wedstrijd veel spelers op een andere positie komen te staan die voor hen niet natuurlijk is (Bassey als rechtsback gisteren bijv.), de wissel van Grilitsch afgelopen weekend waardoor er 3 man op een andere positie moesten gaan spelen en het ineens een bende werd.
- Bovengenoemde punten lijken ook voor onrust in de groep te zorgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206315510
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bassey vind ik tot op heden gewoon prima naar behoren presteren, zowel centraal als linksback
pi_206315551
Behalve die positiewisseling van Bassey naar de rechtsback was die wissel van met name Ocampos voor Bergwijn natuurlijk ook geen beste, net op het moment dat de 3-2 valt. Laat dan Bergwijn gewoon staan...
  donderdag 13 oktober 2022 @ 22:24:20 #131
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206315556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dus kun je hem prima op de bank zetten. Liever iemand met potentie dan een kwibus van een jaar of 33.
Dan moeten die het maar eens laten zien
pi_206315577
Doorselecteren nu, blind en Tadic kunnen nog van waarde zijn maar niet meer als onbetwiste basisspeler.
Hallo
pi_206315608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Doorselecteren nu, blind en Tadic kunnen nog van waarde zijn maar niet meer als onbetwiste basisspeler.
Precies, je verliest ook gewoon je geloofwaardigheid als je met name Blind maar de hand boven het hoofd blijft houden en anderen geen kans geeft.
pi_206315741
Ik had de recordtransfer van Antony voorspelt derhalve meen ik wel enig voetbaltechnisch gewicht in de schaal te leggen. Als zelfbenoemd voetbaloog en intelectueel in het dagelijks leven, heb ik het volgende advies geformuleerd.

- Stel Brobbey op halve zool;
- verplaats tadic naar de bank;
- Berghuis naar rechts hoewel ik ook gecharmeerd bent van dat portugese konijn;
- doe kudus op 10;
- Blok van Taylor/Klaassen en die oostenrijker;
- Alvarez naar centraal samen met vriend Timber;
- Rensch/Wijndal/bassie op de backs.
- koop een keeper.

Europa league voor het oprapen.
pi_206317488
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef Wotte het volgende:
Ik had de recordtransfer van Antony voorspelt derhalve meen ik wel enig voetbaltechnisch gewicht in de schaal te leggen. Als zelfbenoemd voetbaloog en intelectueel in het dagelijks leven, heb ik het volgende advies geformuleerd.

- doe kudus op 10;
- koop een keeper.

Jij stelt 12 spelers op sheriff. Ik zou het op deze manier doen. Heb je Kudus op 10 en een blok van Taylor en Oostenrijker. Verdediging staat ook als een huis.

Bergwijn- Brobbey - P.Konijn
Taylor -kudus - Oostenrijker
Bassie- Alvarez - Timber - Sanchez
Gorter

[ Bericht 2% gewijzigd door Sebbeszweet op 14-10-2022 08:25:05 ]
Hallo
pi_206317560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap echt niet hoe onze beste man van de afgelopen jaren als boeman wordt gezien voor de malaise. Eigenhandig door Ajax in vormcrisis gedrukt door een bizarre aankoop te doen van 30+ miljoen die ook niet levert. " Ja maar Tadic was eind vorig jaar ook al slecht." Maar wel vrijwel elke wedstrijd betrokken bij een doelpunt.

Als Schreuder nou eerst eens zou beginnen met de poppetjes op hun beste plek te zetten schieten we al lekker op. Dat houdt in dus geen Kudus in de punt, geen Tadic op rechts, Blind niet meer op linksback. Laat spelers op hun beste positie concurreren met andere spelers.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_206317883
quote:

:D _O-
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:15:25 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206317887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 08:31 schreef dimmak het volgende:

[..]
Snap echt niet hoe onze beste man van de afgelopen jaren als boeman wordt gezien voor de malaise. Eigenhandig door Ajax in vormcrisis gedrukt door een bizarre aankoop te doen van 30+ miljoen die ook niet levert. " Ja maar Tadic was eind vorig jaar ook al slecht." Maar wel vrijwel elke wedstrijd betrokken bij een doelpunt.

Als Schreuder nou eerst eens zou beginnen met de poppetjes op hun beste plek te zetten schieten we al lekker op. Dat houdt in dus geen Kudus in de punt, geen Tadic op rechts, Blind niet meer op linksback. Laat spelers op hun beste positie concurreren met andere spelers.
Met veel eens maar waar wil je Blind dan neerzetten? Ik vind hem ook geen CV.
pi_206317892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bank
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:18:21 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206317915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:15 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Bank
Ja kan ook alleen ga je hem dan wel missen in de opbouw, het is niet voor niets dat Van Gaal een plekje voor hem inbouwt ondanks z'n verdedigende zwakte.
pi_206317985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja kan ook alleen ga je hem dan wel missen in de opbouw, het is niet voor niets dat Van Gaal een plekje voor hem inbouwt ondanks z'n verdedigende zwakte.
De man laat verdedigend meer steken vallen dan hij opbouwend goed kan maken.
Hallo
pi_206318112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Scholletje junior
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:45:43 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206318155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Scholletje junior
Daar geloof ik niet zo in, zeker niet bij Van Gaal maar zulke fouten als woensdag kunnen niet, bij die eerste 2 goals had hij ook wat meer kunnen doen denk ik al waren dat geen directe fouten.
pi_206318227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Laat maar concurreren voor LCV met Kaplan (mits fit) en Aertssen/Pierie. De beste blijft staan. Bassey concurrent voor Wijndal.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:00:33 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206318314
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:52 schreef dimmak het volgende:

[..]
Laat maar concurreren voor LCV met Kaplan (mits fit) en Aertssen/Pierie. De beste blijft staan. Bassey concurrent voor Wijndal.
Pierie? Ik zou Bassey gewoon weer op lcv zetten en dan linksback Blind of Wijndal, denk dat Wijndal beter met Bergwijn kan maar liever Tadic op links.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:12:23 #146
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206318442
quote:

- doe kudus op 10;
- koop een keeper.

intelectueel.

@Zipportal
pi_206318446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Pierie? Ik zou Bassey gewoon weer op lcv zetten en dan linksback Blind of Wijndal, denk dat Wijndal beter met Bergwijn kan maar liever Tadic op links.
Ja, niet als basisspeler uiteraard. Maar meer een concurrent erbij. Veel anders hebben we helaas niet voor de LCV positie, ik had het ook graag anders gezien.

Bassey heeft een paar potjes LCV gestaan bij Rangers, dat maakt hem nog geen LCV bij Ajax. Laat hem eerst maar wennen aan ons spel op zijn vertrouwde linksbackpositie. Dan heeft Wijndal er iig een goede concurrent bij.

Verder altijd Tadic op links.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:05:21 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206321357
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]

1/8 finales EL doet niet veel onder aan CL. Tenminste, qua affiche.
4+5+7+2= 18 EC1/CL overwinningen. Pak je er de huidige clubs nog bij die gewoon EL spelen, kom je op 23 als ik het goed heb.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:06:13 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206321370
Voor de rest: schreuder, rot op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206322280
Die aanval van de T. op Hamstra en Huntelaar, zo doorzichtig om de schuld daar te leggen en niet bij vriendje Schreuder :')

Als er nog twijfels waren over wie er banden heeft met die krant is het nu wel duidelijk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')